Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
I liked the clothes from the gig where B wore that leathery shirt, was that Berlin?) I think they all wore black?

I'm really curious to see what happens with clothes in Milan... did they save something special for the fashion capital or are they going with the Balkan dad dressed in the dark theme.
Their clothes on Berlin we're hot as hell, especially Bojan's 🔥
The Balkan dad dressed in the dark is an excellent way of describing their current vibe in clothing, though 🤣
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Monet noista keikkavaatteista pitää varmaan pesettää pesulassa. Noin tiukalla aikataululla on varmaan aika hankalaa alkaa pesettämään niitä jossain matkan varrella. T-paidat sun muut voi toki pestä helpommin ihan normi pesukoneessa. En tiedä miten muut artistit hoitaa vaatehuoltonsa pidemmillä kiertueilla? Ei ole aikaisemmin tullut mietittyä tällaisia kysymyksiä.
Isommat artistit käyttävät hotellien pesulapalveluita, en usko että Joksuilla on siihen varaa. Sitten on pikapesulat, joillain bändeillä yksi crewn jäsen saatta olla dedikoituna likapyykin keräämiseen ja pesemiseen. Olen myös kuullut että monet bändit pesevät nyrkkipyykkiä hotellihuoneessa, varsinkin pienellä budjetilla ja tiukalla aikataululla kiertävät.

Joksut eivät ilmeisesti tee mitään noista ylläolevista. :D Tai ehkä juuri ja juuri kalsareita vapaapäivinä pyykkäävät. Niitä tosin on helppoa ostaa uusia.
 
vierailija
I liked the clothes from the gig where B wore that leathery shirt, was that Berlin?) I think they all wore black?

I'm really curious to see what happens with clothes in Milan... did they save something special for the fashion capital or are they going with the Balkan dad dressed in the dark theme. :D
"Balkan dad dressed in the dark theme"🤣
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Onkohan fani sittenkin ommellut tuon Boitsun paidan? 🤔 Koitin googlen kuvahaulla etsiä sitä katsoakseni tarkemmin, eikä tullut mitään vastaan. Tosin oon ummikko tuon kuvahaun käyttäjänä.
 
vierailija
Ihana tuo Joksujen UM-karaoke! Miksiköhän sitä ei ole keksitty tehdä aiemmin, ainakaan keikalla, siis.
Jotenkin kaikkien esitykset vastasi sitä kuvaa, joka heistä on tullut. Jokainen veti omalla ihanalla tyylillään 💚💙❤
 
vierailija
Apua, mun sydän ei kestä!!! 😍 UM Joksukaraoke! En kyllä olisi osannut unelmoidakaan tästä mutta ai luoja sentään olen iloinen. 🥰 Kikatan ihastuksesta täällä peiton alla kuin pikkutyttö 🤭
 

Yhteistyössä