Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja siis onko tuo paita se pinkki pitkähihainen kera nauhojen?! 🤔😍 Katsoin aluksi että ihan punainen vaan mutta tuo valaistus voi vääristää. Näkeekö joku muukin vai näenkö omiani?
 
vierailija
Vauva ei toimi ainakaan minulla ollenkaan... Ei anna skrollata sivua alas, menee koko sivu jumiin ja heittää jonkun virheilmoituksen. 2 tai 3 sivua jäljessä olen. Tuleeko sinne uusia viestejä vai onko kaikilla sama ongelma? Auttaisikohan jos vaihtaa laitetta?
 
vierailija
Vauva ei toimi ainakaan minulla ollenkaan... Ei anna skrollata sivua alas, menee koko sivu jumiin ja heittää jonkun virheilmoituksen. 2 tai 3 sivua jäljessä olen. Tuleeko sinne uusia viestejä vai onko kaikilla sama ongelma? Auttaisikohan jos vaihtaa laitetta?
Joku spämmi yhden sivun täyteen videoita. Jos menee vikalle sivulle suoraan niin toimii, mulla ainakin.
 
vierailija
Olisiko kellään tallessa sitä hetkeä, kun Nace esitteli prepartyissa K:n Bojanille? Tekisi mieli nähdä se nyt...
En voi uskoa etten parempaa videota löytänyt, mutta täällä, kohdasta 1:57 eteenpäin:
 
vierailija
Apua, 3 biisiä! Ihanaa! Samo Ljubezen, ilmeisesti Slovenian viisu vm 2002? Harmi, ettei ollut se sen Hamo & Tribute 2 loven Vreme Za Lubezen :) Ihastuin siihen EW:n julkaisupäivänä, kun se tuli siitä radiosta myös :) Ja siis Jokerit olivat olleet tuon Hamon lämppärinäkin joskus 2017 jos näin oikein tässä päivänä yhtenä.
 
vierailija
Omg nää biisin sanat tossa Samo ljubezenissä🫣


A heart as big as the world
A smile and sparkles in the eyes
And a word, the one you know too
There are many paths in life
Don't look for happiness where there's none
Just listen to what your heart is telling you

I can only gift you my love
One and only hope
Look me in the eyes, you don't have to worry
I know that you feel the same

What you wish for, it isn't a sin
That's love, in your eyes

You know me better than you think
Even though you shut your eyes to it
When you look at me, you see what you are

You've been searching for a long time
For what you've thought was right
But in the end you'll only pick one thing

I can only gift you my love
One and only hope
Look me in the eyes, you don't have to worry
I know that you feel the same

Whoa... I can only gift you my love
One and only hope
Look me in the eyes, you don't have to worry
(Look me in the eyes, you don't have to worry)

Because you feel it in your heart
Oh... because you feel it in your heart
 

Yhteistyössä