Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen nyt tipahtanut johonkin syvään kaninkoloon, vaikka luulin olevani hyvinkin järkevä ja etäisesti fiilistelevä muiden shipatessa. Olen koko illan tutkinut Janin jalkoja Münchenin keikalla. Enkä ole edes Jan girlie.

Miksikö? Janilla on vihreät sukat jalassa ja oli pakko selvittää, ovatko ne Käärijä-sukat. Tuijottelin siis kaikki Munchenin pätkät Safurseyn tiktokista ja suurentelin jalkoihin. Arvatkaapa, missä vaiheessa sitten sain selville totuuden? Joo, Novi valissa ja siinäkin tasan siinä kohtaa, kun Jan poistuu lavalta. On sitten hyötykäytetty tämäkin torstai-ilta.

Spoileri tulossa niille, jotka innokkaana haluavat ihan itse tehdä saman ja tuijotella keikkamateriaalia läpi suurentamalla poikien jalkoihin:

Eivät ole Käärijä-sukat.
😂 Kiitos tästä analyyttisestä tutkimuksesta!
 
vierailija
Mä en ole mikään K-huumorin suurin ystävä ollenkaan, mutta en myöskään käsitä näitä "apua, se näyttää kieltä"-ihmisiä. Ihmettelin jo aikanaan muraali-keskustelussa, kun mummot ja papat sydämistyivät "siitä isosta kielestä", aivan kuin se olisi jotenkin kamalan likaista ja syntistä.

BC pojat näyttivät keskisormea Euroviisuuissa, K näytti kieltä. W95man näyttää ilmeisesti pyllyään. Todella moni artisti muuten sitä pebaa heiluttaakin hyvin alastomassa muodossa. Rintakarvojen esittelijät tulevat hyvänä kakkosena. Kyllä minä otan mielelläni tuon kielen noista muista mahdollisuuksista enkä koe sitä vastenmielisenä, likaisena tai epähygieenisenä. Ihan sama, mitä kehon osaa esittelee, toki sukupuolielimiä en ehkä halulaisi nähdä metrin kokoisina Prisman seinässä, sen voin myöntää. Mutta muut ruuiin osat menettelevät ja kieli on mielestäni vielä noista kaikista lapsisystävällisin, vaikka se ilmeisesti ei ole kovin vanhusystävällinen muraaliangstaajien mielestä.

Relatkaa nyt vähän. Vihreä väri, pottatukka ja kieli ovat vähän niin kuin K:n tavaramerkkejä. Ei noista yhdessä vuodessa päästä eroon eikä ole tarvekaan.
 

Yhteistyössä