Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on jotenkin todella turhauttavaa tulla lukemaan ketjua ja nähdä, että taas on joku trollaamassa turhilla aiheilla. En vaan voi käsittää, mitä kukaan saa siitä ja miksi pitää melkein vuoden jälkeen yhä olla täällä tuhlaamassa kaikkien muiden aikaa ja omaansakin. Näille tietyille aiheille on nyt oma komposti, jonne voi mennä keskustelemaan, jos tosissaan siitä haluaa keskustella, mutta siitähän tässä ei selvästi ole kyse, kun tullaan kerta toisensa jälkeen oksentamaan ihan tahallaan viestejä tänne. Ei voi vaan kuin ihmetellä, miten tyhjää joidenkin elämä on, kun validaatio pitää hakea trollaamalla internetissä.
 
vierailija
Mutta voidaan käyttää maalaisjärkeä, elämänkokemusta, eleiden havainnointia ja yleistä päättelykykyä ja veikata, että ei seurustele.
Mutta eihän meillä ole yhteistä materiaalia heistä, josta voisi noita päättelyitä tehdä. On kuitenkin tieto, että S on keikoilla ollut ja ovat tutustuneet toisiinsa. Sadien mukanaolo keikoilla on jo sinänsä erikoista, jollei hän sitten ole ollut siellä lähinnä Damonin seurana.
 
vierailija
Mutta eihän meillä ole yhteistä materiaalia heistä, josta voisi noita päättelyitä tehdä. On kuitenkin tieto, että S on keikoilla ollut ja ovat tutustuneet toisiinsa. Sadien mukanaolo keikoilla on jo sinänsä erikoista, jollei hän sitten ole ollut siellä lähinnä Damonin seurana.
Onko komposti sulle tuntematon paikka vai miksi jatkat keskustelua aiheesta?
 
vierailija
Tässä vielä linkki muistin virkistykseksi niille, joilta on etiketti unohtunut!
 
vierailija
"So Much For That" -ficcini kakkosluvussa "Fruit Salad" hämmästellään tapahtumien yllättäviä vaikutuksia Spotify-kuuntelijamääriin, saadaan neuvoja eräältä Pöyhöseltä, tungetaan lavalle ja tavataan mm. Behm, Robin sekä Tommy. Ujous hälvenee ja estot tippuu useillakin tarinan henkilöillä, kun romanialaisia kansallisjuomia kiskotaan kaksin käsin. https://archiveofourown.org/works/55063099/chapters/140163139

- Joymuffin
Huomasin ahmivani tätä ja nyt en malta odottaa jatkoa. Kiitos ihanasta ficistä, jonka jatkon luen takuuvarmasti ❤ On pitänyt jo aiemminkin sanoa, mutta kiitos myös englannin sanavaraston laajentamisesta, kun sä kirjoitat niin hyvin ja hyvää kieltä, mistä aina tarttuu jotain uusia sanoja ja rakenteita (vaikka mitä prepositiota käytetään jonkun tietyn sanan kanssa). Ihan kielitaitoni kehittämisen vuoksihan näitä ficcejä nimenomaan luen 😉
 
vierailija
Huomasin ahmivani tätä ja nyt en malta odottaa jatkoa. Kiitos ihanasta ficistä, jonka jatkon luen takuuvarmasti On pitänyt jo aiemminkin sanoa, mutta kiitos myös englannin sanavaraston laajentamisesta, kun sä kirjoitat niin hyvin ja hyvää kieltä, mistä aina tarttuu jotain uusia sanoja ja rakenteita (vaikka mitä prepositiota käytetään jonkun tietyn sanan kanssa). Ihan kielitaitoni kehittämisen vuoksihan näitä ficcejä nimenomaan luen
Kiitos paljon! Tämä oli erityisen kiva kehu, kun uuteen ficciin tullut tosi vähän kommentteja, ja itseäni ärsyttää usein se, ettei aktiivinen sanavarastoni ole niin laaja kuin se voisi olla. Olen englantia käyttänyt päivittäin ja paljon myös työssäni vuosikymmeniä (mutta työjutuissa on karttunut lähinnä erikoisalojen aktiivinen sanasto) ja lukenut valtavasti kaunokirjallisuutta englanniksi, mutta ficcejä kirjoittaessa tulee silti jatkuvasti käytettyä ilmauksia, jotka voivat olla aika simppeleitäkin, mutta en ole välttämättä niitä ennen itse käyttänyt. :) (Heh, arvuutussana on SANA.)

- Joymuffin
 
vierailija
Mutta eihän meillä ole yhteistä materiaalia heistä, josta voisi noita päättelyitä tehdä. On kuitenkin tieto, että S on keikoilla ollut ja ovat tutustuneet toisiinsa. Sadien mukanaolo keikoilla on jo sinänsä erikoista, jollei hän sitten ole ollut siellä lähinnä Damonin seurana.
No on ollut Damonin seurana, miksi hän sinne olisi muuten mennyt? Siinä on sitten tutustunut pintapuolisesti poikiinkin. Bojan lähti Nykkiin, koska avautui mahdollisuus, on sosiaalinen jne.
Mitään todisteita mistään seurustelusta ei yksinkertaisesti ole olemassakaan. Sen takia sellaisen olettaminen on vähän erikoista.
Kyllä pitää olla vaikea elämä, ja tylsää, jos itse ei esim lähtisi tuollaiselle Saksan-reissulle kuin vain, jos toinen on sun poikaystävä siitä bändistä siis ja ei siksi osaa kuvitella kenenkään muunkaan lähtevän.
 
vierailija
No on ollut Damonin seurana, miksi hän sinne olisi muuten mennyt? Siinä on sitten tutustunut pintapuolisesti poikiinkin. Bojan lähti Nykkiin, koska avautui mahdollisuus, on sosiaalinen jne.
Mitään todisteita mistään seurustelusta ei yksinkertaisesti ole olemassakaan. Sen takia sellaisen olettaminen on vähän erikoista.
Kyllä pitää olla vaikea elämä, ja tylsää, jos itse ei esim lähtisi tuollaiselle Saksan-reissulle kuin vain, jos toinen on sun poikaystävä siitä bändistä siis ja ei siksi osaa kuvitella kenenkään muunkaan lähtevän.
Ehkä eivät ole yhdessä, mutta ei sitäkään kyllä mistään voi päätellä. Tottakai he tekisivät kaikkensa että eivät paljastuisi, jos seurustelu on totta.
 
vierailija
No on ollut Damonin seurana, miksi hän sinne olisi muuten mennyt? Siinä on sitten tutustunut pintapuolisesti poikiinkin. Bojan lähti Nykkiin, koska avautui mahdollisuus, on sosiaalinen jne.
Mitään todisteita mistään seurustelusta ei yksinkertaisesti ole olemassakaan. Sen takia sellaisen olettaminen on vähän erikoista.
Kyllä pitää olla vaikea elämä, ja tylsää, jos itse ei esim lähtisi tuollaiselle Saksan-reissulle kuin vain, jos toinen on sun poikaystävä siitä bändistä siis ja ei siksi osaa kuvitella kenenkään muunkaan lähtevän.
Mitä ne mahdolliset todisteet voisivat käytännössä olla, kun eivät yhteismatskua halua julkaista?
 
vierailija
On tää nyt stana mennyt naurettavaksi kun toisella puolella se vanha tuttu höyryveturi jankkaa koulujen loppumispäivästä sivukaupalla ja täällä vängätään jostain vtun punapäästä.... Taidan mennä lenkille ja katsella myöhemmin jos olis vähän fiksumpia juttuja. Ja kyllä, olin itse tulossa kuolaamaan murkkukainalostooria mutta meni maku kun lukaisin vanhat viestit läpi.
 
vierailija
On tää nyt stana mennyt naurettavaksi kun toisella puolella se vanha tuttu höyryveturi jankkaa koulujen loppumispäivästä sivukaupalla ja täällä vängätään jostain vtun punapäästä.... Taidan mennä lenkille ja katsella myöhemmin jos olis vähän fiksumpia juttuja. Ja kyllä, olin itse tulossa kuolaamaan murkkukainalostooria mutta meni maku kun lukaisin vanhat viestit läpi.
Tässä sinulle Kärppyä, jota saat kuolata kun palaat lenkiltä 🥰



 
vierailija
Kyllä voi, alkaen jo ihan siitä, että Bojan kyllä todellakin käyttäytyy haastatteluissa niin kuin ei haluaisi myöhemmin, jos löytyy miessuhteesta, että hänen sanottaisiin valehdelleen olevan kiinnostunut naisista.
Sekin herättää kysymyksiä, että hän on ollut hyvin pitkään sinkku.
Hän myös hyvin todennäköisesti oli oikeasti rakastunut Jereen… vähän vaikea on tässä nähdä, että Sadie olisikin yhtäkkiä hänen gf:nsä.
Et voi tietää onko Bojan sinkku vai. Mun julkisuudessa oleva kaverini on suojellut lähipiiriään jo vuosien ajan kertomalla toimittajille olevansa sinkku. Ei tosin ole enää pariin kolmeen vuoteen ollut enää kauheasti esillä.
 
vierailija
Hän on melkein aina sen näköinen, että on just saanut. Eli sun oletukset tuskin ovat oikeat.
Hei, tuolle on aivan ikioma ketju olemassa. Onkohan sulla joku hahmotushäiriö vai ovatko netinkäyttötaidot niin alkeelliset, ettet osaa mennä sinne? Tässä, jälleen kerran:

 

Yhteistyössä