Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä tää suojellut lähipiiriään juttu on!?!! Kertokaa!! Siis KUKA julkkis on kärsinyt Suomessa kun ihmiset ovat tienneet, että on suhteessa?
Veikkaan, että suunnilleen kaikki. Harva niistä huutelee pitkin ja poikin nettiä, kun eivät halua kiinnittää huomiota läheisiinsä mutta aloitetaan nyt vaikka Etelistä, joka on saanut valtavasti kuraa Samun faneilta. Aika moni julkkis menee naimisiinkin ilman että on koskaan kertonut edes seurustelevansa esim. Jarkko Ahola. Vähemmän tyypillistä on tuoda se ei-julkkis seurustelukumppani julkisuuteen ja antaa haastatteluja. Sitä tehtiin ehkä 20 vuotta sitten mutta ei enää some-aikakaudella, kun netin kommentit ovat muuttuneet niin julmiksi ja repiviksi.

Ja kannattaa muuten huomioida, että ei Nacekaan ole tuonut kumppaninsa nimeä julki, ei yhden yhtä vihjausta hänestä eikä varmaa tietoa, onko ollut olemassa kuinka kauan. Ainoa tieto on Euroviisu-ajoilta, että on parisuhteessa ja sekin taisi olla sellainen päännyökyttely. Eikä Kriskään ole tuonut sitä virallisesti. Faneilla on tietoa, kun on pieni maa kyseessä ja joku tyttöystävä osui sen random-toimittajan kuvaan mutta noin muuten ei ole kyllä kertonut itse asiasta muuta kuin että on varattu. Ei pienintäkään vihjettä siitä, kuka odottaa kotona tai kenen kanssa viettää lomia. Äkkiseltään voisi ajatella, että ei todellakaan ole varattu.

Ei noista vain haluta huudella, kun tiedetään, minkälaiseen myllerrykseen se kumppani joutuu jo ihan fanien toimesta puhumattakaan sitten seiskoijen toimittajista.
 
vierailija
Hyvää talvipäivänseisausta! Lupasin tänään luennan oraakkelikorteillani.

Jeren tunteet Bojania kohtaan: PERSIST. Tämä ei toki ole kauhean tunteikas kortti, vaan enemmänkin sellainen, että sisulla ja kärsivällisyydellä askel kerrallaan eteenpäin, hiljaa hyvä tulee. Toisaalta se on enemmän konkretiaa kuin pelkkä fiilistely.

Bojanin tunteet Jereä kohtaan: IMAGINE. Tämähän on vesiteemainen pakka, mutta jotenkin näen sen symbolisella tasolla niin, että nämä ovat vähän samaa kamaa, mutta Persist on maaelementin käytännönläheinen lähestymistapa ja Imagine on ilma-coded haaveilua (mutta ei missään nimessä haahuilua!) siitä, mitä voi olla. Kortin teemana on rohkeus (sekä “boldness” että pelottomuus) ja intuitio. May you seek the possible in the impossible. Yes yes.

Kiinnostavaa on, että Persist-kortti on viimeksi nostettu Jokereiden tulevalle kiertueelle (joka kortin mukaan myisi kuitenkin okei vähän kerrallaan, ennemmin kun vaikkapa jonkin jättiyllätyksen takia). Imagine-kortti taas oli joskus NT:n jälkeen Jerelle ja koin sen nostamisen silloin varsin vahvasti.

Onko Bojanilla jotain suunnitelmia tulla kaapista tms, kuten täällä on epäilty: HELD. Tämä on vahva tuen saamisen kortti, ei pelkästään niin että lähipiiri tukee, vaan saat tukea kaltaisiltasi kaikkialla. Tätä on kyllä tosi vaikea olla tulkitsematta niin, että hän kokisi turvalliseksi tulla kaapista, koska saa niin vahvaa tukea. Toki en kysynyt mistään selkeästä ajankohdasta ja toisaalta tämän voisi tulkita myös niin, että Bojan kokee jo saavansa sen tuen ja hyväksynnän esim. läheisiltään ja Jokereiden faneilta, tai kokee, että jos tulee selvempi tarve tulla kaapista, niin silloin hän tulee saamaan tukea.

Joku pyysi kysymään Bojanin tunteista Jerči-haastattelun aikana: POWERFUL. Tämän kortin nimi kertoo varmaan jo kaiken. En ole ehtinyt katsoa siitä haastiksesta vielä kuin lyhyitä pätkiä, niin kiinnostaisi sopiiko sen kokonaan katselleiden mielestä tämä siihen?

En nostanut korttia sille, näkevätkö ennen maaliskuuta, koska olen nostanut sille jo kahdesti viime aikoina, joista ensimmäinen tuntui olevan selvä ei (ja ainoa “negakortti” jonka olen nostanut heille), mutta myöhemmin tuli potentiaalisesti toisenlaista tietoa.

Jokereiden seuraavan sinkun aihe/teema: DEPTH. Tämä on syvällisen introspektion kortti, tosin voisin periaatteessa tulkita sen myös niin, että se veisi SSOL:n teemat aiempaa syvemmälle.

Jancen väliselle meiningille nousi kortti FREE. Vaikka luin koko selostuksen, tämä oli silti hankala tulkita. Ensimmäinen mieleen nouseva tulkinta oli suomen sana “vapaa” eli ei varattu. Että eivät olisi ainakaan keskenään suhteessa tai ajautumassa sellaiseen. Toinen mieleen tuleva tulkinta oli, että Nace olisi eronnut tyttiksestään, kuten on ollut huhuja, ja siten he olisivat vapaita olemaan yhdessä jos haluavat. Ja sitten se kolmas tulkinta, että ylipäätään kokevat vapautta olla mitä ovat, ehkä yhdessä tai ehkä muuten vain läheisiä. Jos ei ole suomi äidinkielenä, niin sanasta vapaa ei varmaankaan tule ensiksi mieleen seurustelemattomuus. Joka tapauksessa tilanne vaikuttaa positiiviselta, mitä se sitten onkaan.

Onko Conor oikeasti Jokereiden manageri -kysymykseen vastaukseksi tuli REVEAL-kortti, eli salaisuudet paljastuvat. Tässä on tietysti se itsestäänselvä rautalankatulkinta, että vastaus on kyllä on ja se paljastetaan joskus lähiaikoina. Toki sen voisi yrittää tulkita myös niin, että jotkut muut aiheeseen liittyvät salaisuudet paljastuvat, esim. kun Conorista on noussut esiin aiemmin jotain nihkeitä asioita, tai paljastuu Gregorin yhä häärivän taustalla, mutta tämä on ehkä kaukaa haettua.

Yksi kiinnostava juttu on, että pakassani kortit on jaettu eri kategorioihin. Esim. HELDin lisäksi Bojanille aiemmin tulleista korteista BELONGING (se Lontoo/SSOL/Barve oceana -kortti) ja ENOUGH kuuluvat Self-Compassionin alle (nämä kaikki nostettiin Bojanille itselleen, ei K&B-kysymyksiin). Itse olen saanut muutamia muita kortteja tuosta luokasta itselleni. Letting Go -kategoriasta ei juuri koskaan tunnu nousevan mitään kortteja, paitsi joskus FORGIVE.

IMAGINE, PERSIST ja POWERFUL taas kuuluvat Moving Forward -kortteihin, joita nousee heille ihan jatkuvasti. Tuntemattomaan hyppäämistä kuvaava STRETCH on yksi näistä, joka on noussut K&B:lle useitakin kertoja aiemmin, myös LOVE kerran, joskaan se ei ole erityisen romanttinen näissä korteissa. FREE ja DEPTH ovat suunnilleen ekat saamani Gratitude & Awe -kategorian kortit, en ole koskaan saanut sieltä K&B:lle yhtään korttia.

-energiamamma
Kiertue on ohitse ja nyt on kulunut melkein tekemästäni 4 kk talvipäivänseisauksen korttiluennasta (viesti johon vastaan). Kortit osuivat mielestäni varsin hyvin oikeaan, jotkut selvästi ja jotkut tulkinnanvaraisesti. Tässä tiivistelmä omista näkemyksistäni (otin mukaan vain ne kortit, joiden oikeaan osumista on minusta edes jonkinlaista mahdollisuutta arvuutella).

Onko Conor Jokereiden manageri? REVEAL – tämä osui selvästi oikein

Jokereiden seuraavan sinkun aihe/teema: DEPTH, syvällisen introspektion kortti – minusta hyvin osuva näkemys EW:stä, josta silloin ei tiedetty vielä mitään.

Jance: FREE – mielestäni tämäkin näyttää selvästi osuneen oikeaan nyt, vaikka silloin en ymmärtänyt korttia

Bojanin tunteet Jereä kohtaan: IMAGINE. “Kortin teemana on rohkeus (sekä ‘boldness’ että pelottomuus) ja intuitio. May you seek the possible in the impossible.” – Tämän korttinoston jälkeen tuli vaikka mitä rohkeita haastiksia kuten unelmatreffit, uudet rakkauslaulut sekä Kultsalla Jerelle suunnattua lavaesiintymistä. Itse näkisin tämänkin osuneen hyvin, saa olla eri mieltä.

Bojanin mahdollinen kaapistatulo: HELD (=kyllä, koska saa laajempaa tukea) – Bojan ei ole tullut kaapista, mutta vilautellut miestenvälisiä juttuja selvästi aiempaa rohkeammin, joten minusta tämä on osunut huomattavan lähelle, vaikka ymmärrän jos jonkun muun mielestä ei ole. :)

(Näin sivun mennen sanottuna, kiinnostavia kortteja noussut myös tulevalle levylle, enkä ihmettelisi, jos siinä olisi mukana jotain vielä rohkeampaa kuin tähän mennessä julkituodut biisit.)

-energiamamma
 
vierailija
Kiertue on ohitse ja nyt on kulunut melkein tekemästäni 4 kk talvipäivänseisauksen korttiluennasta (viesti johon vastaan). Kortit osuivat mielestäni varsin hyvin oikeaan, jotkut selvästi ja jotkut tulkinnanvaraisesti. Tässä tiivistelmä omista näkemyksistäni (otin mukaan vain ne kortit, joiden oikeaan osumista on minusta edes jonkinlaista mahdollisuutta arvuutella).

Onko Conor Jokereiden manageri? REVEAL – tämä osui selvästi oikein

Jokereiden seuraavan sinkun aihe/teema: DEPTH, syvällisen introspektion kortti – minusta hyvin osuva näkemys EW:stä, josta silloin ei tiedetty vielä mitään.

Jance: FREE – mielestäni tämäkin näyttää selvästi osuneen oikeaan nyt, vaikka silloin en ymmärtänyt korttia

Bojanin tunteet Jereä kohtaan: IMAGINE. “Kortin teemana on rohkeus (sekä ‘boldness’ että pelottomuus) ja intuitio. May you seek the possible in the impossible.” – Tämän korttinoston jälkeen tuli vaikka mitä rohkeita haastiksia kuten unelmatreffit, uudet rakkauslaulut sekä Kultsalla Jerelle suunnattua lavaesiintymistä. Itse näkisin tämänkin osuneen hyvin, saa olla eri mieltä.

Bojanin mahdollinen kaapistatulo: HELD (=kyllä, koska saa laajempaa tukea) – Bojan ei ole tullut kaapista, mutta vilautellut miestenvälisiä juttuja selvästi aiempaa rohkeammin, joten minusta tämä on osunut huomattavan lähelle, vaikka ymmärrän jos jonkun muun mielestä ei ole.

(Näin sivun mennen sanottuna, kiinnostavia kortteja noussut myös tulevalle levylle, enkä ihmettelisi, jos siinä olisi mukana jotain vielä rohkeampaa kuin tähän mennessä julkituodut biisit.)

-energiamamma
Mielenkiintoista, kiitos tulkinnoista 😊
 
vierailija
Kiertue on ohitse ja nyt on kulunut melkein tekemästäni 4 kk talvipäivänseisauksen korttiluennasta (viesti johon vastaan). Kortit osuivat mielestäni varsin hyvin oikeaan, jotkut selvästi ja jotkut tulkinnanvaraisesti. Tässä tiivistelmä omista näkemyksistäni (otin mukaan vain ne kortit, joiden oikeaan osumista on minusta edes jonkinlaista mahdollisuutta arvuutella).

Onko Conor Jokereiden manageri? REVEAL – tämä osui selvästi oikein

Jokereiden seuraavan sinkun aihe/teema: DEPTH, syvällisen introspektion kortti – minusta hyvin osuva näkemys EW:stä, josta silloin ei tiedetty vielä mitään.

Jance: FREE – mielestäni tämäkin näyttää selvästi osuneen oikeaan nyt, vaikka silloin en ymmärtänyt korttia

Bojanin tunteet Jereä kohtaan: IMAGINE. “Kortin teemana on rohkeus (sekä ‘boldness’ että pelottomuus) ja intuitio. May you seek the possible in the impossible.” – Tämän korttinoston jälkeen tuli vaikka mitä rohkeita haastiksia kuten unelmatreffit, uudet rakkauslaulut sekä Kultsalla Jerelle suunnattua lavaesiintymistä. Itse näkisin tämänkin osuneen hyvin, saa olla eri mieltä.

Bojanin mahdollinen kaapistatulo: HELD (=kyllä, koska saa laajempaa tukea) – Bojan ei ole tullut kaapista, mutta vilautellut miestenvälisiä juttuja selvästi aiempaa rohkeammin, joten minusta tämä on osunut huomattavan lähelle, vaikka ymmärrän jos jonkun muun mielestä ei ole. :)

(Näin sivun mennen sanottuna, kiinnostavia kortteja noussut myös tulevalle levylle, enkä ihmettelisi, jos siinä olisi mukana jotain vielä rohkeampaa kuin tähän mennessä julkituodut biisit.)

-energiamamma
Näitä on aina mahtava lukea ja pohtia, kiitos taas Energiamamma! ❤
 
vierailija
Mä en kysynyt sitä, vaan sitä, että kerropa nyt julkkis, jolle on ollut haittaa siitä, että ihmiset tietää, että hänellä on parisuhde.
Onhan noita ihan valtavasti. Esim. Louis Tomlinsonin vaimolle on tullut tappouhkauksia. Ja Suomessakin osataan vainota puolisoita:
-eri
 
vierailija
"Bojanin tunteet Jereä kohtaan: IMAGINE. “Kortin teemana on rohkeus (sekä ‘boldness’ että pelottomuus) ja intuitio. May you seek the possible in the impossible.” – Tämän korttinoston jälkeen tuli vaikka mitä rohkeita haastiksia kuten unelmatreffit, uudet rakkauslaulut sekä Kultsalla Jerelle suunnattua lavaesiintymistä. Itse näkisin tämänkin osuneen hyvin, saa olla eri mieltä."
No hei hellou, todellakin täysin nappiin ollut nosto, minusta noi biisit jo yksin kuvaa sitä :) Muutenkin jännän osuvia.
 
vierailija
Onhan noita ihan valtavasti. Esim. Louis Tomlinsonin vaimolle on tullut tappouhkauksia. Ja Suomessakin osataan vainota puolisoita:
-eri
No toi Ylppö-keissi on kyllä täysin yksittäistapaus. Mä pysyn näkemykseni takana, että Bojan ei seurustele ja asiaintila muuttuisi, se näkyisi hänestä ulospäin. Perustelen tätä niin, että jos hän olisi seurustellut koko ajan, emme voisi nähdä muutosta, jos suhde pysyisi, mutta koska ei ole, niin jos suhdetta ilmestyisi kuvioihin, se olisi muutos. Ja se näkyisi.
Teillä on varmaan tosi lattea tunne-elämä, joista mitään tällaista ei näytetä yleisölle.
 
vierailija
No toi Ylppö-keissi on kyllä täysin yksittäistapaus. Mä pysyn näkemykseni takana, että Bojan ei seurustele ja asiaintila muuttuisi, se näkyisi hänestä ulospäin. Perustelen tätä niin, että jos hän olisi seurustellut koko ajan, emme voisi nähdä muutosta, jos suhde pysyisi, mutta koska ei ole, niin jos suhdetta ilmestyisi kuvioihin, se olisi muutos. Ja se näkyisi.
Teillä on varmaan tosi lattea tunne-elämä, joista mitään tällaista ei näytetä yleisölle.
Se pieni osa Bojanista joka meille somepostausten ja haastatteluiden kautta näkyy on hänen työtään. Ei sen perusteella voi mitään sanoa kun ei miestä oikeasti tunne tai edes näe häntä enemmän vapaa-ajallaan.
 
vierailija
Onko se liian vaikeaa ymmärtää siirtyä kompostiin, vai miksi tätä aihetta jankataan täällä?
Oon ihmetellyt samaa tässä jo muutaman päivän, että miksi tänne on taas pesiytynyt näitä kompostiin kuuluvia juttuja. Kävin sitten vilkaisemassa kompostin puolella ja siellähän on keskustelu tyrehtynyt lähes kokonaan. Ilmeisesti eräiden sivuhenkilöiden kadottua ei sitten muuta keskusteltavaa ollutkaan, tai ei ollut muita keskustelijoita.
 
vierailija
Oon ihmetellyt samaa tässä jo muutaman päivän, että miksi tänne on taas pesiytynyt näitä kompostiin kuuluvia juttuja. Kävin sitten vilkaisemassa kompostin puolella ja siellähän on keskustelu tyrehtynyt lähes kokonaan. Ilmeisesti eräiden sivuhenkilöiden kadottua ei sitten muuta keskusteltavaa ollutkaan, tai ei ollut muita keskustelijoita.
Minäkin oon ihmetellyt, että oonko tullut ihan oikealle palstalle, kun keskustelut ihan jotakin muuta mitä pitäisi
 
vierailija
Näin viime yönä pitkästä aikaa unta Jokereista, ja uni toi hieman perspektiiviä tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni, jonka vaativuus tuntuu olevan vähän liikaa.

Unessa olin katsomassa heitä jollakin festarilla, oli pimeä ilta-aika. Yleisö oli villinä, paitsi jotkut ruotsalaiset (😅), jotka valittivat etteivät näe kunnolla ihmisten käsien takaa. Paistoin välillä suklaakeksejä pienellä kannettavalla uunilla ja jaoin yleisöön.

Sitten olinkin eturivissä ja Bojan halasi eturiviläisiä. Kris yritti hoputtaa, mutta Bojan katsoi minua ja sanoi: ”Halaan vielä sinua koska sinulla on niin nätti hymy”.
Olin häkeltänyt, koska olen aina reaalielämässä tuntenut häpeää hymystäni. Meikäläisen urpo uniminä ei tajunnut edes kiittää kohteliaisuudesta, vaan heitti: ”Jaa, ei se ole kummoinen.” 🙈
Siinä Bojanin tiukassa halauksessa nahkatakkia nuuhkutellessa alkoi kuitenkin oma alentuneisuus hävettää ja päätin lisätä, että ”kai se on ihan ok hymy ja ajaa asiansa.” Bojan ei sanonut enää mitään mutta katsoi hyväksyvästi.

Että kiitos uni-Bojan muistutuksesta. Kun on ihan ok, se on tarpeeksi. 😄
 
vierailija
Näin viime yönä pitkästä aikaa unta Jokereista, ja uni toi hieman perspektiiviä tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni, jonka vaativuus tuntuu olevan vähän liikaa.

Unessa olin katsomassa heitä jollakin festarilla, oli pimeä ilta-aika. Yleisö oli villinä, paitsi jotkut ruotsalaiset (), jotka valittivat etteivät näe kunnolla ihmisten käsien takaa. Paistoin välillä suklaakeksejä pienellä kannettavalla uunilla ja jaoin yleisöön.

Sitten olinkin eturivissä ja Bojan halasi eturiviläisiä. Kris yritti hoputtaa, mutta Bojan katsoi minua ja sanoi: ”Halaan vielä sinua koska sinulla on niin nätti hymy”.
Olin häkeltänyt, koska olen aina reaalielämässä tuntenut häpeää hymystäni. Meikäläisen urpo uniminä ei tajunnut edes kiittää kohteliaisuudesta, vaan heitti: ”Jaa, ei se ole kummoinen.”
Siinä Bojanin tiukassa halauksessa nahkatakkia nuuhkutellessa alkoi kuitenkin oma alentuneisuus hävettää ja päätin lisätä, että ”kai se on ihan ok hymy ja ajaa asiansa.” Bojan ei sanonut enää mitään mutta katsoi hyväksyvästi.

Että kiitos uni-Bojan muistutuksesta. Kun on ihan ok, se on tarpeeksi.
Olipa ihana uni. :)
 
vierailija
Näin viime yönä pitkästä aikaa unta Jokereista, ja uni toi hieman perspektiiviä tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni, jonka vaativuus tuntuu olevan vähän liikaa.

Unessa olin katsomassa heitä jollakin festarilla, oli pimeä ilta-aika. Yleisö oli villinä, paitsi jotkut ruotsalaiset (), jotka valittivat etteivät näe kunnolla ihmisten käsien takaa. Paistoin välillä suklaakeksejä pienellä kannettavalla uunilla ja jaoin yleisöön.

Sitten olinkin eturivissä ja Bojan halasi eturiviläisiä. Kris yritti hoputtaa, mutta Bojan katsoi minua ja sanoi: ”Halaan vielä sinua koska sinulla on niin nätti hymy”.
Olin häkeltänyt, koska olen aina reaalielämässä tuntenut häpeää hymystäni. Meikäläisen urpo uniminä ei tajunnut edes kiittää kohteliaisuudesta, vaan heitti: ”Jaa, ei se ole kummoinen.”
Siinä Bojanin tiukassa halauksessa nahkatakkia nuuhkutellessa alkoi kuitenkin oma alentuneisuus hävettää ja päätin lisätä, että ”kai se on ihan ok hymy ja ajaa asiansa.” Bojan ei sanonut enää mitään mutta katsoi hyväksyvästi.

Että kiitos uni-Bojan muistutuksesta. Kun on ihan ok, se on tarpeeksi.
❤
 
vierailija
Oon ihmetellyt samaa tässä jo muutaman päivän, että miksi tänne on taas pesiytynyt näitä kompostiin kuuluvia juttuja. Kävin sitten vilkaisemassa kompostin puolella ja siellähän on keskustelu tyrehtynyt lähes kokonaan. Ilmeisesti eräiden sivuhenkilöiden kadottua ei sitten muuta keskusteltavaa ollutkaan, tai ei ollut muita keskustelijoita.
Eli toisin sanoen täällä trollailee korkeintaan 1-2 ihmistä, jotka eivät osaa tai halua siirtyä oikeaan paikkaan, vaan tulevat tahallaan tänne kiusaamaan muita ja vastailemaan itselleen aiheesta, josta ei oikeasti ole mitään jutun juurta. Ikävää, mutta näitä mänttejä on jokaisella keskustelupalstalla.
 
vierailija
Eli toisin sanoen täällä trollailee korkeintaan 1-2 ihmistä, jotka eivät osaa tai halua siirtyä oikeaan paikkaan, vaan tulevat tahallaan tänne kiusaamaan muita ja vastailemaan itselleen aiheesta, josta ei oikeasti ole mitään jutun juurta. Ikävää, mutta näitä mänttejä on jokaisella keskustelupalstalla.
Mikä täällä nyt on taas muka trollailua, että siitä pitää mielikin noin kovasti pahoittaa.
 

Yhteistyössä