Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis...? Se on vinyylilevy. Niitä soitetaan sopivalla levysoittimella. Useat musiikkiharrastajat keräilevät vinyylilevyjä CD:iden sijasta, koska äänenlaatu on vinyylissä parempi.
Joo, niin arvelinkin, mutta riittääkö niitä soittimellisia joksufaneja ostajiksi. Eikö levysoittimet ole aika harvinaisia. En ainakaan tunne ketään, jolla olisi levysoitin.
 
vierailija
Vinyylilevyt on olleet uudessa suosiossa 2010-luvulta lähtien, eikä pelkästään keräilijöiden keskuudessa. Ehkä tää on jonkinlainen vastareaktio digitaalisen musiikin kylmälle ja virheettömälle soundille? Omastakin mielestä musiikki kuulostaa lämpimämmältä ja jotenkin aidommalta vinyyliltä. Ja onhan se kansitaide aina oma juttunsa. Vinyylien hinnat alkaa vaan olla niin korkeita, ettei kovin usein tee mieli ostaa.
 
vierailija
Kun noita OnlyFans-tutkimusartikkeleita lukee, niin vahvistuu vain käsitys siitä, miten Kärtsän OnlyFans on/oli itse asiassa merkittävä ja radikaali kulttuuriteko. Tämä lainaus eräästä tietokirjan arvostelusta tiedelehdessä jäi pyörimään mieleen. "Where nude female bodies are coded #NSFW under the connotation of sexuality and objectification, male bodies are met as hilarious, unfortunate and yucky."

Toivottavasti joku tekee hänen OF:stään tieteellisen artikkelin, ja vaikuttaa siltä, että se voisi olla vaikkapa suomalaistutkija S. Paasonen.

- Joymuffin
Mahtava kuulla, että on ollut tukemassa merkittävää kulttuuritekoa. 😄 Varmasti, köh, herkullinen tutkimuskohde. Ja vakavasti, lukisin kyllä mielenkiinnolla tieteellistä analyysiä noista tonttupojista. Radikaalia se oli joka tapauksessa.
 
vierailija
Mahtava kuulla, että on ollut tukemassa merkittävää kulttuuritekoa. Varmasti, köh, herkullinen tutkimuskohde. Ja vakavasti, lukisin kyllä mielenkiinnolla tieteellistä analyysiä noista tonttupojista. Radikaalia se oli joka tapauksessa.
Siis olen ihan ällistynyt siitä, kuinka mielenkiintoisia ja koskettaviakin nämä akateemiset artikkelit OnlyFans-aiheesta ovat minulle olleet, ja olen saanut niistä jopa oivalluksia, jotka liittyvät omaan työhöni (vaikka se ei tietysti liity hommaan mitenkään). Yksi kiinnostava juttu on ollut, että queermiehille eroottisen sisällön tuotanto ei yleensä ole vain tienestien tekemistä, vaan siihen kytkeytyy kaikenlaista identiteettiin, yhteisöön, nähdyksi tulemiseen yms liittyvää.

Kyllä toivon kovasti, että joku tekisi Kärtsänkin OF-sisällöistäkin tutkimusta. Tuo suomalainen alan merkittävä tutkija ainakin taatusti on kuullut hänen OF:stään.

Itse ficin ensimmäinen luku tulee huomenna. Tarkistussana tietysti ISÄ. :)

- Joymuffin
 
vierailija
"Musta taas yhteisbiisi Joksujen tai vaikka Behmin kanssa voisi olla jotain tuoretta. Tuo traffic kuulosti aika hauskalta ja Kotkotkin on ihan jees, mutta tuntuu että ihan kuin Käärijän tiimi ilman noita yhteistöitä toistaisi vähän liikaa itseään. Biisit on yhtenäisiä ja levylle sopivia, mutta ehkä jopa vähän liiankin samantyyppisiä? "

Minä olen tässä aivan samaa mieltä. Olisi kiva, jos K lähtisi joskus niinsanotusti epämukavuusalueelle tai tuntemattomammillekin vesille hetkeksi. Kyllähän maailman sivu on nähty yllättäviäkin musiikkiyhteistyökuvioita.
 
vierailija
"Musta taas yhteisbiisi Joksujen tai vaikka Behmin kanssa voisi olla jotain tuoretta. Tuo traffic kuulosti aika hauskalta ja Kotkotkin on ihan jees, mutta tuntuu että ihan kuin Käärijän tiimi ilman noita yhteistöitä toistaisi vähän liikaa itseään. Biisit on yhtenäisiä ja levylle sopivia, mutta ehkä jopa vähän liiankin samantyyppisiä? "

Minä olen tässä aivan samaa mieltä. Olisi kiva, jos K lähtisi joskus niinsanotusti epämukavuusalueelle tai tuntemattomammillekin vesille hetkeksi. Kyllähän maailman sivu on nähty yllättäviäkin musiikkiyhteistyökuvioita.
Samaa mieltä! Minusta Kärtsän brändiin sopisi hyvin tehdä jotain ihan erilaista. Eikä sen välttämättä tarvitse olla Joksut tai vain Joksut tai hän voisi tehdä myös jotain vielä 10x yllättävämpää jonkun muun kanssa, vaikka mongolialainen kurkkulaulaja. :) Mutta Joksu-feat olisi kiva myös.
 
vierailija
vierailija
"Musta taas yhteisbiisi Joksujen tai vaikka Behmin kanssa voisi olla jotain tuoretta. Tuo traffic kuulosti aika hauskalta ja Kotkotkin on ihan jees, mutta tuntuu että ihan kuin Käärijän tiimi ilman noita yhteistöitä toistaisi vähän liikaa itseään. Biisit on yhtenäisiä ja levylle sopivia, mutta ehkä jopa vähän liiankin samantyyppisiä? "

Minä olen tässä aivan samaa mieltä. Olisi kiva, jos K lähtisi joskus niinsanotusti epämukavuusalueelle tai tuntemattomammillekin vesille hetkeksi. Kyllähän maailman sivu on nähty yllättäviäkin musiikkiyhteistyökuvioita.
Minusta ne uudet julkaisemattomat biisit oli aika erilaisia keskenään ja jo julkaistujen biisien kanssa. K myös laulaa aiempaa enemmän niissä, mikä on kiva kun hänellä on kaunis ääni. Tuo Joostin kanssa tehty taas on enemmän Joostin tyyliä kuin K:n. No mielipiteitä on monia ja jatkossa K varmaan tekee taas uutta. Aika paljon tyyli on jo nyt muuttunut hänen aiempaan tuotantoon verrattuna vaikka osassa biiseissä on vanhan tuotannon tyyliä.
 
vierailija
En oo LadySlo mut BL:n tyttöystävästä ihan selkeesti. Siinä oli yhdessä käännöksessä näin vapaasti suomennettuna "sitten aloin puhumaan tyttöystävästäni" eli BL:n tyttöystävästä kyse
Ei vaan kääntäjä vielä tarkentaa kyseessä olleen Boitsun tyttis:

BL said that Bojan told him that he was visiting his girlfriend after Madrid, then BL said that he talked about Elizabeta (his gf) to Bojan as well it's kind of confusing so I don't blame you

 
vierailija
Mä en nyt tiiä uskoako vai ei. BL ei nyt mikään kovin luotettava tyyppi ole ja kääntäjäkin on voinut ymmärtää väärin. Pitäis saada kyl virallinen käännös jostain yhden fanin käännös ei oikeen riitä tähän
 
vierailija
Mä en nyt tiiä uskoako vai ei. BL ei nyt mikään kovin luotettava tyyppi ole ja kääntäjäkin on voinut ymmärtää väärin. Pitäis saada kyl virallinen käännös jostain yhden fanin käännös ei oikeen riitä tähän
Mä taas en nyt oikein ymmärrä, mitä merkitystä tällä asialla on edes? Kyseessähän on joka tapauksessa noiden tyyppien yksityisasia, jota bl:n ei olisi edes pitänyt ottaa julkisesti esiin.
 

Yhteistyössä