Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö samalla tavalla voida tulkita että K:n luopuminen pisteiden ilmoittamisesta on taipumusta Twitterfanien tahtoon. Tai siis näin he sen tulkitsevat. Aina joku tulkitsee haluamallaan tavalla.
 
vierailija
Uusi biisi kuulostaa loistavalta, totta kai, mutta minua myös häiritsee se, että tuntuivat vastanneen noiden twitteristien takia. Korostan, etten sinäänsä moiti Joksuja, vaan noita helkkarin twitteristi-lumihiutale-wokehirviöitä vaatimuksineen ja omahyväisyyksineen. Minun puolestani Joksut saavat olla mitä mieltä haluavat, eikä minun tarvitse olla ihailemieni artistien kanssa kaikesta samaa mieltä. Eikä heidän tarvitse tanssia kenenkään pillin mukaan. Itse en ole kiinnostunut tästä Israel/Palestiina touhusta ollenkaan, en kannata puolta taikka toista, ja ärsyttää miten se tungetaan kaikkialla esille. Sotaa en kannata, mutta rajansa kaikella. Joksuja rakastan, niin kuin myös Kärtsää. MRS.
 
vierailija
Ei minustakaan tuolla ja K:lla ole mitään tekemistä keskenään. Sus on se että näyttävät ratsastavan uuden biisin promolla käynnissä olevan palestiinan kriisin ja viisujen aiheuttamalla lisääntyneellä julkisuudella.
Tämä. Ei minusta liity K:n vaan tuohon että ei Palestiinan kustannuksella omaa tuotantoaan pitäisi promota. Voi Joksut.
 
vierailija
Sori mut uuden tyden elokuvan ensi ilta lähestyy ja pitää valko pestä itsensä sitä ennen. En olisi uskonut, olen pettynyt. K on puhdas sydäminen, opportunisti saa nyt painua hevon helvattiin.
 

Yhteistyössä