Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihana Nemo, mutta valitettavasti tämä voitto laimenee kroatia-vinkujien, joost-draaman ja koko israelikeissin vuoksi. Nemolla on alle 150k seuraajaa ig:ssä, kun taas Joostilla on 1,2M (nousu n.500k:sta alkaen). Luulen, että Joostin ja K:n collab tulee saamaan seuraavan suuren huomion viisuyhteisöltä.
 
vierailija
Siis ihan suoraan sanottuna juryt sorsi Israelia. Siihen en ota kantaa että onko oikein tai väärin mutta olihan tuo semmoinen biisi mikä olisi normaalisti ollut juryäänimagneetti. Eli kuten aina, juryt ei ollut puolueettomia. Siitäkin pestistä voi kyllä kieltäytyä jos kokee olevansa jäävi.

Mutta ai että kun olen tulokseen tyytyväinen, kerrankin!
Näinpä. Mutta ei tähän taida ratkaisua olla kun yleisö voi yhtälailla äänestää vääristä syistä. En tiedä oliko jotain rajausta montako ääntä voi antaa mutta mielestäni sitä voisi rajata niin että yksi ääni per kilpailija per liittymä (tai sovellus). Voit antaa vaikka kaikille kilpailijoille äänen mutta vain yhden per esittäjä.
 
vierailija
Eli käytännössä miten? Kukaan ei saa koskaan kuulla sitä biisiä? Saa tehdä taidetta mutta vain pöytälaatikkoon? Anteeksi ei ole tarkoitus jankata, tätä on vaan kiinnostava pohtia. Voiko kantaaottava olla kaupallista ja toisinpäin.
Kommentoi konfliktia erikseen ja julkaisee biisin myöhemmin. Voi silloinkin mainita mistä se syntyi ja jos on hyvä biisi niin eiköhän se välity siitä muutenkin. Mutta jos ensimmäistä kertaa otat kantaa Palestiina asiaan ja mainostat samalla omaa biisiäsi se ei oikein itselläni kuulosta hyvältä vaan tilaisuuden hyväksikäytöltä. En usko, että JO sitä tarkoitti noin, mutta niin se välittyi. T. Eri
 
vierailija
No tietenkin saa kuulla mutta jotenkin se , että: hei tiesittekö, että me ei missään nimessä kannateta kansanmurhaa ja hei tässä muuten minä soitan kitaraa ja tässä meidän upea biisi joka me tehtiin palestiinasta, tulee ulos ensi syksynä! Mä en muuta tästä mielipidettä, aihe on niin vakava, että en siedä itsensä korostamista tässä kontekstista.
Toi on ainoa tai lähes ainoa julkinen postaus tietääkseni aiheeseen liittyen niin mä en vaan pysty.
Ei tarvitsekaan tietenkään muuttaa mielipidettä. Halusin vain keskustella näkemyksistä 😊
 
vierailija
Toivottavasti K ei tykkää tuosta JO postauksesta. Harmi että Härtsä on tykännyt. Biisin mainostus tässä tilanteessa ei hyvä. Älkää nyt pojat taas tehkö mitä nuo hullut twitteristit haluaa, ei näin.
 
vierailija
Ihana Nemo, mutta valitettavasti tämä voitto laimenee kroatia-vinkujien, joost-draaman ja koko israelikeissin vuoksi. Nemolla on alle 150k seuraajaa ig:ssä, kun taas Joostilla on 1,2M (nousu n.500k:sta alkaen). Luulen, että Joostin ja K:n collab tulee saamaan seuraavan suuren huomion viisuyhteisöltä.
Siis Kroatiallahan oli ihan järkyttävän suuri fanikunta. Ei vinkumista juuri missään, mitä ihmettelin.
 
vierailija
Kommentoi konfliktia erikseen ja julkaisee biisin myöhemmin. Voi silloinkin mainita mistä se syntyi ja jos on hyvä biisi niin eiköhän se välity siitä muutenkin. Mutta jos ensimmäistä kertaa otat kantaa Palestiina asiaan ja mainostat samalla omaa biisiäsi se ei oikein itselläni kuulosta hyvältä vaan tilaisuuden hyväksikäytöltä. En usko, että JO sitä tarkoitti noin, mutta niin se välittyi. T. Eri
Olen vähän samoilla linjoilla tässä. Tulee vähän sellainen mainosmies mieleen, pönkitetään omaa moraalisuuttaan ja mainostetaan kaupan päälle vielä biisiä. Ei varmasti siis tarkoittanut tuollaista,, mutta siltä se hieman tuntui.
 
vierailija
Mä en oo missään muualla nähnyt kommentteja siitä et Joksut tän Palestiinan Kriisin varjolla edistäisi omaa uraa ainoastaan täällä. Muualla tätä ollaan arvostettu että ottivat kantaa
 

Yhteistyössä