Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt tajusin mikä minua tuossa Jokereiden postauksessa ja sen tyylissä tökkii. Se on niin Jenkkityylinen eli ns suuri ele joka on puolet sanahelinää ja puolet omaa nostatusta. Tykkään Joksuista ja varmasti biisistäkin tulen pitämään, mutta tuo siis itselläni häiritsee siinä.. Ja ei ole Jenkkejä vastaan mitään, lähisukuuni kuuluu niitä.
Mä ymmärsin sen niin että se on vastaus siihen kun ovat viime päivinä saaneet paljon kuraa niskaan, esim. on väitetty että Bojanin sodanvastaiset puheet keikoilla ovat vain tyhjiä sanoja, ja puolustautuvat tuossa postauksessa.
 
vierailija
En tarkoittanut pelkästään twitteriä, tumpussakin sitä arvostetaan, jodelissakaan ei oltu sitä vastaan
Mäkään en oo biisiä vastaan, mutta ihmettelen, että laitetaan biisi ulos kesken viisufinaalin. Ehkä mä sit oon tyhmä ja kade fani, kun häiriinnyin siitä, että en voinut bongata tota iloisesti yllättyen ilman, että on viisufinaali menossa ja ilman, että siinä olikin jokin poliittinen hyvesignalointi liimattuna päälle. Ja ehkä olen sit huono ihminen kun kerroin sen, miltä minusta tuntui, kellekään.
Tarkoitus ei ollut, että kukaan rauhoittelis saati lohduttaisi minua, halusin vain sanoa tuntemukseni jonnekin.
 
vierailija
No tuota nyt ei voi verrata. Eivät omilla sivuillaan sitä mainostaneet niinkuin tuota biisiä Palestiinan lippujen kanssa. Kuin naivia porukka on täällä Joksujen suhteen? Kyllä ne tietää varsin hyvin mitä tekee.
Joo en kans ymmärrä minkä takia täällä ei luoteta siihen mitä Joksut tekee? Joo ovat nuoria ja tekevät kaiken itse mut kokemustahan tuostakin tarttuu ja kyllä he ovat sen verran viisaita että tietävät kyllä mitä tekevät
 
vierailija
No tuota nyt ei voi verrata. Eivät omilla sivuillaan sitä mainostaneet niinkuin tuota biisiä Palestiinan lippujen kanssa. Kuin naivia porukka on täällä Joksujen suhteen? Kyllä ne tietää varsin hyvin mitä tekee.
Aika naivia. En ymmärrä miten se on mahdollista kun Joksut nuoresta iästään huolimatta ovat menestyneet ja pyörittävät tuottoisaa monen kymmenen henkilön bisnestä ihan omin voimin. Ei siihen ihan kaikki pysty ja pitää tietää mitä tekee.
 
vierailija
Se, että haluaa omalla laulullaan ja sanoillaan ottaa kantaa, kertoa tunteistaan, ajatuksistaan ja surustaan, on minusta maailman luonnollisin asia. Miten muuten runoilemaan tai laulamaan kykenevän ihmisen pitäisi ilmaista itseään ja kertoa tärkeistä ja koskettavista asioista? Miten muutoin hänen tulisi toimia, jos haluaa edes yrittää muuttaa maailmaa tai saada ihmisten huomiota tärkeään asiaan?
 
vierailija
Minusta on ihana että Joksut ottavat kantaa, heillä on sydän paikallaan. Silloin sitä kantaa kannattaa ottaa, kun asiasta puhutaan ja ihmiset ovat erityisesti kuulolla. Niin kuin nähtiin, Israel sai eniten yleisöääniä Suomessakin, kannanotoille on tarvetta. Vaikka K:n ei tarvitse sitä kenenkään painostuksesta tehdä, ei voi odottaa, että joksut eivät siitä syystä sitten myöskään tekisi kannanottoa. Ei se ole mitään fanien mielistelyä, jos se on heille tärkeä asia. Bojan on jo alle kaksikymppisenä kirjoittanut kappaleen Aleppo. Kannattaa kuunnella jos jollain on se vielä kuulematta. Tuo valitus siitä, että Joksujen ei olisi pitänyt ottaa kantaa, on samanlaista kuin tuo K:n twittercanselointi mutta käänteisenä.
Aleppo tuli mullekin nyt mieleen, on tosi kaunis.
 
vierailija
Se, että haluaa omalla laulullaan ja sanoillaan ottaa kantaa, kertoa tunteistaan, ajatuksistaan ja surustaan, on minusta maailman luonnollisin asia. Miten muuten runoilemaan tai laulamaan kykenevän ihmisen pitäisi ilmaista itseään ja kertoa tärkeistä ja koskettavista asioista? Miten muutoin hänen tulisi toimia, jos haluaa edes yrittää muuttaa maailmaa tai saada ihmisten huomiota tärkeään asiaan?
Samaa mieltä.❤ Vain ajoituksesta olen eri mieltä.
 
vierailija
Se, että haluaa omalla laulullaan ja sanoillaan ottaa kantaa, kertoa tunteistaan, ajatuksistaan ja surustaan, on minusta maailman luonnollisin asia. Miten muuten runoilemaan tai laulamaan kykenevän ihmisen pitäisi ilmaista itseään ja kertoa tärkeistä ja koskettavista asioista? Miten muutoin hänen tulisi toimia, jos haluaa edes yrittää muuttaa maailmaa tai saada ihmisten huomiota tärkeään asiaan?
KUKAAN ei ole täällä sanonut ettei saisi ottaa kantaa, kertoa tunteistaan ja ajatuksistaan. Ei kukaan.
 
vierailija
Käänsin rivienvälistä ton Joksujen postauksen: meitä vituttaa kun ei saada rauhassa tehdä uutta musiikkia joten tässä teille statement että saadaan hautautua takaisin studioon ilman jatkuvaa vinkumista 🤪 Olkaa hyvät 😅
 

Yhteistyössä