Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ottiko tatskaaja itselleen kuvaa, Joy? Jos otti niin saatat saada lainattua sen hänen sometileiltä. Itse en yleensä muista tai pysty ottamaan kuvaa tuoreeltaan, ja paranemisprosessin aikana näyttävät useimmiten kamalilta, eli otan yleensä tatskaajan instasta talteen koska kauempana asuva äitini haluaa aina nähdä heti mun uudet tatskat 😄.

Hinta jonka maksoit on muuten ihan ok, yleensä pienet on suhteessa kalliimpia koska steriilit/kertakäyttöiset tarvikkeet on aina kuitenkin laskettava mukaan. Ja tatuoinneista ei todellakaan kannata säästää vaikka kuinka kirpaisisi eli hyvä että kävit ottamassa parhaassa mahdollisessa paikassa, etenkin tuon kuvauksesi perusteella (yksinkertainen, fineline-tyylinen kirjoitus ilmeisesti?) koska siitä tosiaan huomaisi heti jos tatuoija ei ole ammattitaitoinen ja ne on hankalampia korjattavia.
 
vierailija
"We are coming" lie tarkoittaisi keikkaa ja kylmä tosiasia on se, että ollakseen ulkomaankeikka tänä vuonna, sen pitäisi kyllä olla jo aikataulutettu.

Ja mihinkää Kärden, Härden ja Volden ja parin kaverin lomareissuun en valitettavasti usko. Se suuntailee johonkin lämpöön.

Eli tuomio -> casual höpötystä.
 
vierailija
"We are coming" lie tarkoittaisi keikkaa ja kylmä tosiasia on se, että ollakseen ulkomaankeikka tänä vuonna, sen pitäisi kyllä olla jo aikataulutettu.

Ja mihinkää Kärden, Härden ja Volden ja parin kaverin lomareissuun en valitettavasti usko. Se suuntailee johonkin lämpöön.

Eli tuomio -> casual höpötystä.
Julkistus on usein ihan erikseen. Tai voi hyvin olla ettei ihan tarkkaa päivää vielä ole kun tässä vaiheessa eli kyllä vielä viime vuonnakin keikka aikataulu loppusyksyn osalta. Nyt eletään vasta toukokuuta
 
vierailija
Viime vuonnakin sen piti olla "this year". Totuuson, että tuota reissua ei tule koskaan tapahtumaan. Kuten olettekin varmasti kuulleet Kärpän sanoneen, hän valehtelee paljon.
Missä se on LUVANNUT menevänsä Sloikkuihin viime vuoden aikana? Mä en ainakaan ole missään kuullut/nähnyt, ja mietin Ina hiljaa mielessäni mistä tyypit repii näitä? Linkin kanssa, kiitos.

Siinä yhdessä viime kesän haastattelussa sanoo joo, että B joko tulee tänne tai hän menee sinne, mutta siinähän nyt on täysin selvää, että on täysin ajatuksen asteella. Sitä paitsi sehän toteutui jo, kun B tuli tänne monta kertaa.

Ljubav-livessä lupaa menevänsä joskus keikalle, kunhan porukka kaivaa ensin kuvettaan.

Ei kai se nyt etukäteen paljasta kiertueesta mitään tarkempaa, eikä varmaan muistakaan tarkempia suunnitelmia, siksi haluaa pitää vastauksensa epämääräisenä. Mä kyllä vahvasti uskon, että kiertue käy sielläkin.
 
vierailija
En mä valehteluksi sitä sanoisi, ne höpinät on yleisöä varten. Voihan hän toki jotakin matkaa oikeasti suunnitella.
Kärppy olisi hyvin voinut sanoa, ettei tiedä tai sanoa epämääräisesti "ehkä". Näin hän on sanonut monessa muussakin tilanteessa. Nyt hän sanoi, että I think we are coming to Slovenia this year. Mitä ihmeen höpinää se muka on? Selvästi on suunnitelmat olemassa ja sekös joitain täällä tuppaa kiukuttamaan.
 
vierailija
Missä se on LUVANNUT menevänsä Sloikkuihin viime vuoden aikana? Mä en ainakaan ole missään kuullut/nähnyt, ja mietin Ina hiljaa mielessäni mistä tyypit repii näitä? Linkin kanssa, kiitos.

Siinä yhdessä viime kesän haastattelussa sanoo joo, että B joko tulee tänne tai hän menee sinne, mutta siinähän nyt on täysin selvää, että on täysin ajatuksen asteella. Sitä paitsi sehän toteutui jo, kun B tuli tänne monta kertaa.

Ljubav-livessä lupaa menevänsä joskus keikalle, kunhan porukka kaivaa ensin kuvettaan.

Ei kai se nyt etukäteen paljasta kiertueesta mitään tarkempaa, eikä varmaan muistakaan tarkempia suunnitelmia, siksi haluaa pitää vastauksensa epämääräisenä. Mä kyllä vahvasti uskon, että kiertue käy sielläkin.
Ljubav-livessä sanoo ”next year, I promise”. Silti oon samoilla linjoilla kuin aikaisempi, että jos ois keikalle tulossa, se pitäis jo tietää. Ei se olisi ”some day”.
 
vierailija
Missä se on LUVANNUT menevänsä Sloikkuihin viime vuoden aikana? Mä en ainakaan ole missään kuullut/nähnyt, ja mietin Ina hiljaa mielessäni mistä tyypit repii näitä? Linkin kanssa, kiitos.

Siinä yhdessä viime kesän haastattelussa sanoo joo, että B joko tulee tänne tai hän menee sinne, mutta siinähän nyt on täysin selvää, että on täysin ajatuksen asteella. Sitä paitsi sehän toteutui jo, kun B tuli tänne monta kertaa.

Ljubav-livessä lupaa menevänsä joskus keikalle, kunhan porukka kaivaa ensin kuvettaan.

Ei kai se nyt etukäteen paljasta kiertueesta mitään tarkempaa, eikä varmaan muistakaan tarkempia suunnitelmia, siksi haluaa pitää vastauksensa epämääräisenä. Mä kyllä vahvasti uskon, että kiertue käy sielläkin.
Itsekin ihmettelen tätä jankkausta. Eiköhän ole jo tullut selväksi, että K:lla ja etenkin B:lla työjutut ja aikataulut muuttuvat aika lailla. Vaikka jotain olisikin sovitti niin asiat voivat muuttua. Nythän on jo selvinnyt, että B:n sanomat jutut ovat muuttuneet ihan heistä itsestään johtuvista syistä. Tällä periaatteella sinun pitäisi syyttää myös B:ta valehtelusta. Kannattaa myös muistaa, että Joksut käy täällä keikalla kun Suomi on suurin kuuntelija maa, ei K:n takia.
 
vierailija
Ottiko tatskaaja itselleen kuvaa, Joy? Jos otti niin saatat saada lainattua sen hänen sometileiltä. Itse en yleensä muista tai pysty ottamaan kuvaa tuoreeltaan, ja paranemisprosessin aikana näyttävät useimmiten kamalilta, eli otan yleensä tatskaajan instasta talteen koska kauempana asuva äitini haluaa aina nähdä heti mun uudet tatskat .

Hinta jonka maksoit on muuten ihan ok, yleensä pienet on suhteessa kalliimpia koska steriilit/kertakäyttöiset tarvikkeet on aina kuitenkin laskettava mukaan. Ja tatuoinneista ei todellakaan kannata säästää vaikka kuinka kirpaisisi eli hyvä että kävit ottamassa parhaassa mahdollisessa paikassa, etenkin tuon kuvauksesi perusteella (yksinkertainen, fineline-tyylinen kirjoitus ilmeisesti?) koska siitä tosiaan huomaisi heti jos tatuoija ei ole ammattitaitoinen ja ne on hankalampia korjattavia.
No siis minusta hinta on suht kova maassa, jossa ihmisten keskimääräinen tuntipalkka on alle 10 euroa.. :) Mutta ystäväni oli ottanut tuolla tosi simppelin tatskan aiemmin, kasvoihin, ja siitä päättelin että jos siinä ei ollut ihan hillitön kasvolisä, niin hinnat eivät välttämättä ole juuri Suomea edullisempia. Mutta joo, ei ole asia missä kannattaisi säästää ja tosiaan eihän se nyt pidemmällä tähtäimellä ole edes pienituloiselle niin iso juttu, että onko se hinta 30 vai 60 euroa.

- Joymuffin
 
vierailija


Kylläpä nyt pistetään Kärtsää halvalla ja vedetään mutkia suoriksi - hänhän jätti viisupisteet antamatta ensi sijassa Joostin diskaamisen takia, ei niinkään Israelin osallistumisen takia. Näin minä ainakin ajattelen ja uskon.
 
vierailija


Kylläpä nyt pistetään Kärtsää halvalla ja vedetään mutkia suoriksi - hänhän jätti viisupisteet antamatta ensi sijassa Joostin diskaamisen takia, ei niinkään Israelin osallistumisen takia. Näin minä ainakin ajattelen ja uskon.
Itsekin päättelin, että Joost case oli se ratkaisevin K:lle. Sanna vain nyt yrittää saada klikkejä K:n nimellä kun tietää että se myy. Tämän takia en itse edes lue juttua..
 
vierailija
Itsekin päättelin, että Joost case oli se ratkaisevin K:lle. Sanna vain nyt yrittää saada klikkejä K:n nimellä kun tietää että se myy. Tämän takia en itse edes lue juttua..
Ehkä jossain määrin myös Israelin delegaation toiminta. Otetaan videopätkää, julkaistaan se lupaa kysymättä, ei poisteta kuin vasta pitkän ajan päästä. Emmekä me tiedä, mitä kaikkea muuta siellä kulisseissa on tapahtunut - kaikenlaista on tullut julkisuuteen jälkikäteen.
 
vierailija
Ehkä jossain määrin myös Israelin delegaation toiminta. Otetaan videopätkää, julkaistaan se lupaa kysymättä, ei poisteta kuin vasta pitkän ajan päästä. Emmekä me tiedä, mitä kaikkea muuta siellä kulisseissa on tapahtunut - kaikenlaista on tullut julkisuuteen jälkikäteen.
Joo, kaikki nämä varmasti vaikuttaneet ja päälle vielä Joost juttu. Taustalla on tosiaan voinut olla kaikenlaista. Tätä ovat useat delegaatiot vihjanneet.
 
vierailija
Mä kerron teille nyt salaisuuden.

On ihan pieni, tai itse asiassa aika kohtalainen, mahdollisuus, että Bojan lentää tänne Fugeen hengailemaan meidän kanssa. Lauantaina on täällä jonkun kesätapahtuman avajaiset, ja eilen kun viestiteltiin, sen punainen valo oli vaihtunut jo vähintäänkin keltaiseksi.

Minä tietysti tulkitsin, että vihreäksi.

Että jeeee. Pian päästään rantsulle yhdessä siemailemaan lonkeroa ja ruskettumaan. Tekee sillekin hyvää, kun on siellä homeisessa studiossa suljettujen ovien takana kyhjännyt viikkotolkulla. On varmasti kalpea kuin lakana, mutta pian se täällä saa väriä pintaansa.

Ja minähän voin aina "put oil in Bojans body" niin ei sitten pääse olkapäät, pötsi eikä selkä palamaan. Mä oon siinä hyvä, ja sekin sen tietää. Olen sitä rasvaillut aiemminkin. Mulla on pehmeät kädet ja oon aika taitava - kokenut kehäkettu, vaikka itse sanonkin.

Mutta nyt ei ole aikaa enempään. Mä naputtelen täällä vihreillä kynsilläni pöytää, ja odotan siltä viestiä. Tietoa siitä, millä koneella se tulee. Täällä on kaikki valmiina. Puhtaat lakanat ja sellaista. No, uskoitteko, ei se omia lakanoita tartte, kun mun sängyssä on erinomaisen hyvin tilaa myös sille.

Voi vitsi, mä halkeen ihan kohta. Bojan.
 
vierailija
Mä kerron teille nyt salaisuuden.

On ihan pieni, tai itse asiassa aika kohtalainen, mahdollisuus, että Bojan lentää tänne Fugeen hengailemaan meidän kanssa. Lauantaina on täällä jonkun kesätapahtuman avajaiset, ja eilen kun viestiteltiin, sen punainen valo oli vaihtunut jo vähintäänkin keltaiseksi.

Minä tietysti tulkitsin, että vihreäksi.

Että jeeee. Pian päästään rantsulle yhdessä siemailemaan lonkeroa ja ruskettumaan. Tekee sillekin hyvää, kun on siellä homeisessa studiossa suljettujen ovien takana kyhjännyt viikkotolkulla. On varmasti kalpea kuin lakana, mutta pian se täällä saa väriä pintaansa.

Ja minähän voin aina "put oil in Bojans body" niin ei sitten pääse olkapäät, pötsi eikä selkä palamaan. Mä oon siinä hyvä, ja sekin sen tietää. Olen sitä rasvaillut aiemminkin. Mulla on pehmeät kädet ja oon aika taitava - kokenut kehäkettu, vaikka itse sanonkin.

Mutta nyt ei ole aikaa enempään. Mä naputtelen täällä vihreillä kynsilläni pöytää, ja odotan siltä viestiä. Tietoa siitä, millä koneella se tulee. Täällä on kaikki valmiina. Puhtaat lakanat ja sellaista. No, uskoitteko, ei se omia lakanoita tartte, kun mun sängyssä on erinomaisen hyvin tilaa myös sille.

Voi vitsi, mä halkeen ihan kohta. Bojan.
😊❤
 
vierailija
Mä kerron teille nyt salaisuuden.

On ihan pieni, tai itse asiassa aika kohtalainen, mahdollisuus, että Bojan lentää tänne Fugeen hengailemaan meidän kanssa. Lauantaina on täällä jonkun kesätapahtuman avajaiset, ja eilen kun viestiteltiin, sen punainen valo oli vaihtunut jo vähintäänkin keltaiseksi.

Minä tietysti tulkitsin, että vihreäksi.

Että jeeee. Pian päästään rantsulle yhdessä siemailemaan lonkeroa ja ruskettumaan. Tekee sillekin hyvää, kun on siellä homeisessa studiossa suljettujen ovien takana kyhjännyt viikkotolkulla. On varmasti kalpea kuin lakana, mutta pian se täällä saa väriä pintaansa.

Ja minähän voin aina "put oil in Bojans body" niin ei sitten pääse olkapäät, pötsi eikä selkä palamaan. Mä oon siinä hyvä, ja sekin sen tietää. Olen sitä rasvaillut aiemminkin. Mulla on pehmeät kädet ja oon aika taitava - kokenut kehäkettu, vaikka itse sanonkin.

Mutta nyt ei ole aikaa enempään. Mä naputtelen täällä vihreillä kynsilläni pöytää, ja odotan siltä viestiä. Tietoa siitä, millä koneella se tulee. Täällä on kaikki valmiina. Puhtaat lakanat ja sellaista. No, uskoitteko, ei se omia lakanoita tartte, kun mun sängyssä on erinomaisen hyvin tilaa myös sille.

Voi vitsi, mä halkeen ihan kohta. Bojan.
Nää on kyllä niin sympaattisia, kauniita, suloisia ja koskettavia! En oo monesti hoksannut kommentoida näitä, mutta nämä kyllä lämmittää! Onko näitä muuten viety saitille talteen, tai saako niitä viedä sinne? Aiemmin monesti näitä vietiin sinne kokoon talteen, ja oli kivaa käydä lukemassa jälkikäteen kokoelmana!
 

Yhteistyössä