Aina sama juttu

Jos mä yritän keskusteluissa ymmärtää kumpaakin osapuolta, rauhoitella ihmisiä, hakea hyvää henkeä, puolustella niitä joita haukutaan.. Kaikin puolin yritän parantaa ihmisten mieliä. Niin minä olen se joka saa loppujen lopuksi paskaa niskaan. Näin siis tällä palstalla ja näin tosielämässä.
Moni on sanonut minulle, kuinka positiivisuuteni voi olla ärsyttävää tai kuinka se, että en ärsyynny on ärsyttävää.
Nyt meni hermo |O
tarkoitusperät on aina kuitenkin hyvät... ymmärsiköhän kukaan?
 
Kippuravarvas
No siis se on ärsyttävää jos joku ei ärsyynny, näkee vaan kaikki hyvät kaikissa :kieh: koska siinä tuntee itsensä maailman paskimmaksi kun ärsyyntyy muista ja se toinen ei :LOL: ymmärrätkös? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No siis se on ärsyttävää jos joku ei ärsyynny, näkee vaan kaikki hyvät kaikissa :kieh: koska siinä tuntee itsensä maailman paskimmaksi kun ärsyyntyy muista ja se toinen ei :LOL: ymmärrätkös? :D
No ymmärränhän mä... mutta miks mua ruvetaan haukkumaan sen takia, sitä ei pysty ymmärtämään...
Mutta ei mua enää ees kiukuta. Meni jo... hihii :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kannattaa varmaan pysyä sivussa toisten riidoista..
Mä yhdyn keskusteluihin aina sillä asenteella, että yritän ymmärtää kaikkia osapuolia. En mä siis mielestäni tunge itteeni varsinaisesti niihin riitoihin.
No joo... en mä tidä ees enää mitä mä yritän sanoa.. :)
Vai saisinkohan mä riidan aikaiseksi?! :LOL:
 
maatuska
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Jos mä yritän keskusteluissa ymmärtää kumpaakin osapuolta, rauhoitella ihmisiä, hakea hyvää henkeä, puolustella niitä joita haukutaan.. Kaikin puolin yritän parantaa ihmisten mieliä. Niin minä olen se joka saa loppujen lopuksi paskaa niskaan. Näin siis tällä palstalla ja näin tosielämässä.
Moni on sanonut minulle, kuinka positiivisuuteni voi olla ärsyttävää tai kuinka se, että en ärsyynny on ärsyttävää.
Nyt meni hermo |O
tarkoitusperät on aina kuitenkin hyvät... ymmärsiköhän kukaan?
no kaikkia ei voi aina miellyttää ja aina joku ymmärtää väärin tai ei ymmärrä... ymmärsikö kukaan tätä... tai sit mä en ymmärtäny mitä tarkoitit...
mut peace vaan !
 
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Jos mä yritän keskusteluissa ymmärtää kumpaakin osapuolta, rauhoitella ihmisiä, hakea hyvää henkeä, puolustella niitä joita haukutaan.. Kaikin puolin yritän parantaa ihmisten mieliä. Niin minä olen se joka saa loppujen lopuksi paskaa niskaan. Näin siis tällä palstalla ja näin tosielämässä.
Moni on sanonut minulle, kuinka positiivisuuteni voi olla ärsyttävää tai kuinka se, että en ärsyynny on ärsyttävää.
Nyt meni hermo |O
tarkoitusperät on aina kuitenkin hyvät... ymmärsiköhän kukaan?
no kaikkia ei voi aina miellyttää ja aina joku ymmärtää väärin tai ei ymmärrä... ymmärsikö kukaan tätä... tai sit mä en ymmärtäny mitä tarkoitit...
mut peace vaan !
Niin, näinhän se menee :)
 

Yhteistyössä