Aina se vaimoa vanhempi mies on muka niin nuorekas...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika jännä juttu, että palstalla aina huomattavan ison ikäeron suhteissa olevat naiset kertovat, kuinka heidän 15-20 vuotta vanhempi miehensä on tosi hyvännäköinen, ikäistään paljon nuoremman näköinen, paljon paremmassa kunnossa kuin monet nuoremmat, jne. Kyllähän näitä tapauksia on, mutta kuinkahan usein mahtaa olla niin, että itse vaan näkee sen kumppaninsa noin? Koska suurin osa vanhenevista miehistä näyttävät about ikäiseltään, myös ne hyväkuntoiset.
 
Ehkä vielä äidiksi
Taisit ottaa mun aloituksesta tämän. Mä olen siis se 36v. joka yrittää vauvaa 51v. miehensä kanssa.

Minkäs mä sille voin, että mies oikeasti on paremmassa kunnossa kuin moni nuorempi mies. Mutta kyllähän mies väkisin on hyvässä kunnossa kun tekee fyysistä työtä ja lisäksi harrastaa pariakin liikuntalajia. Mä meistä olen se huonompi kuntoinen vaikka olenkin nuorempi.
 
Ehkä vielä äidiksi
Mä en kyllä kirjoittanut mitään miehen kasvoista vaan ainoastaan fyysisestä kunnosta. Kasvoiltaan mies on ikäisensä näköinen. Mun mielestä hän on hyvännäköinen, mutta yleisellä mittapuulla varmaankin ihan tavallinen. Ikävä sanoa, mutta jos mies on todella ruma niin en mä hänestä viehäty. Ei tarvitse olla mikään jumalainen komistus vaan tavallinenkin viehättää.
 
vierailija
Yleensä ne ovat. Toki jollain voi olla fetissi geriatrisiin potilaisiin, mutta yleensä puolisoksi "kelpuutetaan" reilusti itseä vanhempi vain silloin, kun tämä on ikäistään nuorekkaampi.

Itse asiassa jossain tutkimuksessa miesten pitkäikäisyyttä ennakoivista tekijöistä eniten painoarvoa oli itseä nuoremmalla puolisolla. Olettaisin, ettei itseä nuorempi puoliso jatka elinikää vaan rouvat kelpuuttavat itseä vanhemmista puolisoista juuri ne hyväkuntoisimmat.
 

Yhteistyössä