Aina väitetään että "teinit" tekee abortteja, mutta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 18:51 joku vaan kirjoitti:
Naurattaako sitten jos jostakin syystä joskus ukkosi ei olekaan elättämässä enää? sitten koulujakäymättömänä..... Mutta kun asenne on se ettei suomessa välttämättä tartte itteensä kouluttaa ja elättää, kyllä se raha jostakin eteen tipahtaa. SÄÄLITTÄÄ
eikö niitä kouluja voi käydä myöhemminkin kuin heti peruskoulun jälkeen?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 18:51 joku vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 18:41 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 19:05 ötökkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 17:13 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:38 miisukisu harmaana kirjoitti:
ei ne kykene noin vaativaan ajatteluun, turhaan täältä kysyt.
"ne"???!!!????
:LOL: niin me ollaan "ne"...elikkä tarkottaa meitä TEINIMAMMOJA :D
juu, näinhän olikin... kaikki alle 20v. lapsia hankkineet on tyhmiä ja kouluja käymättömiä eivätkä kykene vaativaan ajattelutyöhön.... Salli mun nauraa :LOL:
Naurattaako sitten jos jostakin syystä joskus ukkosi ei olekaan elättämässä enää? sitten koulujakäymättömänä..... Mutta kun asenne on se ettei suomessa välttämättä tartte itteensä kouluttaa ja elättää, kyllä se raha jostakin eteen tipahtaa. SÄÄLITTÄÄ
Kuka sanoi että ukkoni elättää minut ja lapsen???!!?? ja kuka sanoi että en ole kouluttamassa itseäni? Valkolakki löytyy (saatu viime keväänä) ja syksyllä lähden jatko-opiskeluihin. Sen takia kirjoitinkin tuon omasta mielestäni ironisen kommentin. Huvittaa kun ihmiset niin innokkaana yleistää:"teiniäidit eivät käy kouluja", "mies joutuu elättämään nuoren akkansa" jne...
 
Sinna 19
Kylläpä ärsyttää!!! Ei ainakaan mun miehen tarvitse mua elättää, ihan omilla palkoilla tässä toimeen tullaan! Ja meillä se on sitä paitsi minä jolla on meistä korkeampi koulutus tällä hetkellä. Meillä on myös oma yhteinen asunto ja molemmilla vakituiset työpaikat. Että se siitä, voitte lopettaa yleistämisen huonoista "teini-äidistä"! :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2005 klo 12:38 Sinna 19 kirjoitti:
Kylläpä ärsyttää!!! Ei ainakaan mun miehen tarvitse mua elättää, ihan omilla palkoilla tässä toimeen tullaan! Ja meillä se on sitä paitsi minä jolla on meistä korkeampi koulutus tällä hetkellä. Meillä on myös oma yhteinen asunto ja molemmilla vakituiset työpaikat. Että se siitä, voitte lopettaa yleistämisen huonoista "teini-äidistä"! :attn:
itse lapseni elätän vaikka olenkin 17-vuotias. ukko painatti vieraisiin jo mun odotusaikana, joten se sai jäädä niille reissuille. yhtään elatusmaksua ei ole mistään tullut, mutta silti ollaan pärjätty. ei se raha onnea tuo, vaan rakkaus :)
eikä nyt tarvi alkaa huutelemaan asiasta yksinhuoltaja! on niitä "aikuisyksinhuoltajiakin"
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 00:53 laura kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2005 klo 12:38 Sinna 19 kirjoitti:
Kylläpä ärsyttää!!! Ei ainakaan mun miehen tarvitse mua elättää, ihan omilla palkoilla tässä toimeen tullaan! Ja meillä se on sitä paitsi minä jolla on meistä korkeampi koulutus tällä hetkellä. Meillä on myös oma yhteinen asunto ja molemmilla vakituiset työpaikat. Että se siitä, voitte lopettaa yleistämisen huonoista "teini-äidistä"! :attn:
itse lapseni elätän vaikka olenkin 17-vuotias. ukko painatti vieraisiin jo mun odotusaikana, joten se sai jäädä niille reissuille. yhtään elatusmaksua ei ole mistään tullut, mutta silti ollaan pärjätty. ei se raha onnea tuo, vaan rakkaus :)
eikä nyt tarvi alkaa huutelemaan asiasta yksinhuoltaja! on niitä "aikuisyksinhuoltajiakin"
Hei, ilman että kukaan vetää hernettä nenään.. Millä sinä laura elätät itsesi ja lapsesi?
 
toinen vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 13:28 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 00:53 laura kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2005 klo 12:38 Sinna 19 kirjoitti:
Kylläpä ärsyttää!!! Ei ainakaan mun miehen tarvitse mua elättää, ihan omilla palkoilla tässä toimeen tullaan! Ja meillä se on sitä paitsi minä jolla on meistä korkeampi koulutus tällä hetkellä. Meillä on myös oma yhteinen asunto ja molemmilla vakituiset työpaikat. Että se siitä, voitte lopettaa yleistämisen huonoista "teini-äidistä"! :attn:
itse lapseni elätän vaikka olenkin 17-vuotias. ukko painatti vieraisiin jo mun odotusaikana, joten se sai jäädä niille reissuille. yhtään elatusmaksua ei ole mistään tullut, mutta silti ollaan pärjätty. ei se raha onnea tuo, vaan rakkaus :)
eikä nyt tarvi alkaa huutelemaan asiasta yksinhuoltaja! on niitä "aikuisyksinhuoltajiakin"
Hei, ilman että kukaan vetää hernettä nenään.. Millä sinä laura elätät itsesi ja lapsesi?
veikkaan että yhteiskunnan tuilla ja isovanhempien avustuksella. Vai oletko töissä??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 21:30 toinen vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 13:28 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 00:53 laura kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2005 klo 12:38 Sinna 19 kirjoitti:
Kylläpä ärsyttää!!! Ei ainakaan mun miehen tarvitse mua elättää, ihan omilla palkoilla tässä toimeen tullaan! Ja meillä se on sitä paitsi minä jolla on meistä korkeampi koulutus tällä hetkellä. Meillä on myös oma yhteinen asunto ja molemmilla vakituiset työpaikat. Että se siitä, voitte lopettaa yleistämisen huonoista "teini-äidistä"! :attn:
itse lapseni elätän vaikka olenkin 17-vuotias. ukko painatti vieraisiin jo mun odotusaikana, joten se sai jäädä niille reissuille. yhtään elatusmaksua ei ole mistään tullut, mutta silti ollaan pärjätty. ei se raha onnea tuo, vaan rakkaus :)
eikä nyt tarvi alkaa huutelemaan asiasta yksinhuoltaja! on niitä "aikuisyksinhuoltajiakin"
Hei, ilman että kukaan vetää hernettä nenään.. Millä sinä laura elätät itsesi ja lapsesi?
veikkaan että yhteiskunnan tuilla ja isovanhempien avustuksella. Vai oletko töissä??
eikä toi on nii naurettavaa!!! arvatkaas kuka on hakenut sossusta rahaa!? minun äitini ja hän täytti just 50vee ja on yksinhultaja joten en ymmärrä tätä että nuoria yleistetään että ne on yhteiskunnan elättejä niitä on ihan kaiken ikäsiä!! ja siinä ei ole mitään hävettävää!! päinvastoin pitäisi olla ylpeä että "kehtaa ja uskaltaa" hakea apua että pystyy elättämään lapsensa vai olisiko se parempi että ei tekisi mitään eikä hankkisi sitä rahaa mistään!? mitäs siihen sanotte prk!!!!!!!!!!!!!
aamen! :flower:
 
ja vielä lisäisin että eikös ne yhteiskunnan tuet ole juuri sitä varten, että niitä käytetään??minkä takia porukka muuten veroa alkaisi maksamaan??? kertaakaan en ole sossunluukulla käynnyt. enkä ole menossakaan..
 
höm
Laura... tota... miten se nyt oikeen on sen elatusmaksun kanssa? Saatko sitä vai et? Tuolla aokaisemmin sanoit ettet saa mitään elatusmaksuja ja nyt väität toisin.... weird... päätähän jo miten on... Mutta loistavaa että rakkaudella kasvatat ja hoivaat pienokaistasi =) Eihän siihen muuta tarvita :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 01:53 höm kirjoitti:
Laura... tota... miten se nyt oikeen on sen elatusmaksun kanssa? Saatko sitä vai et? Tuolla aokaisemmin sanoit ettet saa mitään elatusmaksuja ja nyt väität toisin.... weird... päätähän jo miten on... Mutta loistavaa että rakkaudella kasvatat ja hoivaat pienokaistasi =) Eihän siihen muuta tarvita :)
mun tietääkseni valtio antaa elatusta jos mies ei maksa. Laura varmaan tarkotti että lapsen isältä ei saa mitää elatusta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:17 miisukisu harmaana kirjoitti:
NeitiNasusta ei täällä tykkää kuin promille palstailijoista, aina se vaan jaksaa uskoa itseensä! :LOL: pää kun on umpiluuta niin se on! :kieh:
mä sitten kuulun siihen promilleen. :) kyllä musta NN kirjoittaa paljon fiksummin kuin huomattava osa muista palstailijoista. te vaan takerrutte siihen, kuka ne kommentit kirjoittaa, ette siihen, mitä ne kommentit sisältää.

niin ja tottamaar nyt ihmisellä itsetunnon täytyy olla kohillaan että jaksaa tollasia paukapäitä kestää päivästä toiseen... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 01:53 höm kirjoitti:
Laura... tota... miten se nyt oikeen on sen elatusmaksun kanssa? Saatko sitä vai et? Tuolla aokaisemmin sanoit ettet saa mitään elatusmaksuja ja nyt väität toisin.... weird... päätähän jo miten on... Mutta loistavaa että rakkaudella kasvatat ja hoivaat pienokaistasi =) Eihän siihen muuta tarvita :)
en ole joo yhtään elatusmaksua saanut. meinasin tässä kyllä että menen kuntaann kertomaan tästä, koska ne rahathan kuuluu minulle. ja jos kuussa alkaa jäämään sen verran ylimäärästä, niin ainahan tytön tilille voi laittaa rahaa..
 

Yhteistyössä