Ajatella, nyt on vasta toukokuu ja ollaan jo ihania pavunruskeita koko perhe!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943161:
Minä ja lapseni olemme luonnostaan tummempia kuin valtaosa suomalaisista, koska suvussamme on ollut mustia. Oletko rasisti?
En ole. Sitä paitsi, esim. minun isäni iho on tummempi, mitä sinun ihosi. Olen joskus aikoja sitten nähnyt kuviasi ja minusta ihosi on tavallisesti aika vaalea kuitenkin, mutta sinulle sopiva :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943150:
Minulla ei ole ihosyöpää, lapsillani ei ole ihosyöpää, me olemme vain tavallinen perhe joka näkee itsensä tämän värisenä kauniina. Miksi teet siitä itsellesi ongelman?
Toivottavasti ette myöskään ihosyöpää saa tuolla ruskettumisen ihannoimisellanne. Minulle ei ole sinun ja perheesi ruskettuminen ongelma, mutta siitä en pidä miten aina kirjoitat ruskettumisesta niin yksipuoliseen sävyyn. Sinulle tuntuu muiden vaaleus olevan ongelma ja jaksat aina (olet näitä ruskettumisketjuja kirjoittanut useita palstalle) valittaa jos ihmiset ovat vaaleita.
 
nohh
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943143:
Miksi en saisi olla iloinen, että rusketun? Miksi en saa tuoda ilmi, että olen tyytyväinen ihonväriini?
Saat toki olla iloinen. Mutta onhan se vähän erikoista, että joka vuosi koet tarpeelliseksi kehua koko perheesi ruskeaa ihoa ja jauhaa siitä, miten kalmankalpeat suomalaiset ovat kauhea näky kesällä. Mieti nyt, 36-vuotias, ja joka kesä tulet palstalle jauhamaan ruskeasta ihostasi. Miksi? :D

Itsekin rusketun, mutta en ymmärrä, miksi minun pitäisi siitä tänne tehdä aloituksia provosoivaan sävyyn. Paitsi niin, provosoiminen ilosta tietenkin. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
ohhoo
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943097:
Jos sinä koet olevasi valkonahkaisena minun alapuolellani, niin et sinä sitä kyllä mitenkään saa minun syykseni.
sanoinko olevani valkonahkainen?

asenteesi muita kohtaa on tosiaankin vittumainen, esim. aivan kuin ihmisessä olisi joku vika kun ei halua rusketusta tai ei vaan rusketu? Pitäisi selitellä, miksi?
 
nöpötär
Mun tyttö on ympäri vuoden ihanan värinen, isänsä on Intiasta.;)

Minä taas olen vuoden ympäri niin valkoinen, että häikäisee auringossa. :D Mieheni mielestä tosin se on ihana väri. Hassua miten ihmiset ihannoi itselleen epätyypillistä sävyä. Intiassa läträtään "itsevalkaisevilla" ja täällä itseruskettavilla. Ja kaiken töhkän ja nahkan alla me ollaan verisiä ja punaisia. ????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943202:
Voi olla, mutta ehkä siinä onkin syy, miksi olen niin vihattu palstalla.
Ei jumaliste! Älä ny edes viitti! :LOL: :LOL: Kyllä viha/inho sua kohtaan johtuu ihan sun omasta käytöksestä eikä mistää muusta. Tämäki ketju on hyvä esimerkki sun ylimielisyydestä.

Mä tunnen muuten yhden ihmisen joka väittää, että ihmiset jotka häntä vihaa on vain kateellisia hänelle. No ei todellakaa oo kukaa kateellinen sille ihmiselle vaan ihan omalla narsistisella käytöksellään on saanu niin naisten ku miesten vihat niskaansa.

Mä en ainakaa ennen tätä ketjua edes tienny, että sulla on suvus mustaihoosia. En mä perusta mielipiteitäni ihmisistä ihonvärin perusteella vaan mielipiteet perustuu jokaasen yksilön olemukseen, asenteeseen, ajatuksiin ja käytökseen.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943202:
Voi olla, mutta ehkä siinä onkin syy, miksi olen niin vihattu palstalla.
Häh? :eek: Nyt multa meni kyllä ihan yli. :eek:
Sinun kirjoitukset on tosi töksähteleviä ja itse en ihmettele, että joku niistä vetää herneen sieraimeen. Sillä ei taatusti ole mitään tekemistä ihonvärin kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"viera"
Eikös miehesi palanut muutama kesä sitten, hiukab sitä ennen kehuit täällä että meidän perheessä ei tarvita aurinkorasvoja. Rusketus on muuten merkki ihon vaurioitumisesta.
 
[QUOTE="viera";29943225]Eikös miehesi palanut muutama kesä sitten, hiukab sitä ennen kehuit täällä että meidän perheessä ei tarvita aurinkorasvoja. Rusketus on muuten merkki ihon vaurioitumisesta.[/QUOTE]

Joo taisi palaa 2010. Se oli kyllä kummallinen kesäpäivä se.
 
vierassss
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942825:
Tämä tulee kyllä olemaan hyvin rusketusrikas kesä. Varsinkin poika 4v on ruskettunut tosi kauniisti ja tasaisesti. Tytöllä 6v myös nätti rusketus. Ihana mennä ensi viikolla valmistujaisjuhliin kun kauniit hipiät koko perheellä :)
Kuka enää uskaltaa riemuita rusketuksesta? Varsinkin lapset pitäisi suojata auringolta. Ikävää kun ihmiset antaa lapsien olla ihan suoraan auringossa ilman suojaa.
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942825:
Tämä tulee kyllä olemaan hyvin rusketusrikas kesä. Varsinkin poika 4v on ruskettunut tosi kauniisti ja tasaisesti. Tytöllä 6v myös nätti rusketus. Ihana mennä ensi viikolla valmistujaisjuhliin kun kauniit hipiät koko perheellä :)
siis mistä auringosta muuttuu vihreeks?
 
jyfejhk
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943240:
Mä vain katsoin peilistä ja olin tyytyväinen siihen mitä näin, vikatikki oli tulla raportoimaan siitä vielä palstalle. :'(
Hei, yhyy.. Itsehän sä ihan omalla käytöksellä ja asenteella olet tilanteesi aiheuttanu. Rehellisesti, etkö ole huomannut omassa asenteessa vikaa? Käyttäydytkö irl samalla tavalla? onko sulla oikeita ystäviä?
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä