Alamaha ihan turvonnut siitä lähtein kun laitettiin kierukka!?!?!?

...
Mulla poistettiin toinen kierukka tuon vatsan turpoamisen ja kipujen takia. Kierukka oli ehtinyt olla jo useamman vuoden. Poiston jälkeen oireet loppuivat muutamassa tunnissa. Ensimmäisestä kierukasta ei ollut pahoja sivuvaikutuksia, satunnaisia vihlaisuja ja jonkun verran rajumpi kuukautisvuoto.
 
"vieras"
Mulla oli hormonikierukka, mutta vatsa oli koko ajan turvoksissa ja ikävän tuntuinen. Näytin ihan raskaanaolevalta. Menin lääkäriin, joka katsoi tilanteen ja sanoi että kierukka oli jo pois tulossa. Poisti sen ja oireet helpottui lähes välittömästi. En ole sen jälkeen uskaltanut kokeilla, oli aika kallis kokeilu.
 
Minulla on kanssa sellanen puolivälin raskausmaha nyt, normaalisti ihan litteä. Inhottaa! Toissapäivänä toista munasarjaa vihloi ja sähkötti nilkkaan asti, melkein lähdin lääkäriin, onneksi sitten helpotti lopulta. Parin kk päästä on tarkastus, täytynee ottaa puheeksi siellä.
 
...
Kummatkin kierukat on mulla ollut ihan tavallisia kuparisia. Vatsakivut ja ilman kertyminen tulivat ihan yllättäen. Kun kierukka poistettiin ja lääkäri ultrasi, sanoi, että mulla ilmaa vatsa täynnä (ja siltä se kyllä tuntuikin). Pelotti jo, että olis vakavampaakin, mutta ilmeisesti keho vaan halusi kapistuksen lopullisesti pois.
 

Yhteistyössä