Alapään epilointi, miten ihmeessä joku pystyy?!?

  • Viestiketjun aloittaja ljdo
  • Ensimmäinen viesti
ljdo
AUTS! Ostin epilaattorin jossa on erikseen oma epilointi nopeus ja pää alapäänkarvotukselle, että ei pitäisi tehdä niin kipeää...mutta mutta, sattuu niin perkeleesti, verta tuli ja jouduin lopettamaan heti homman! Miten ihmeessä te muut epiloijat pystytte siihen? :O nyt kaivataan vinkkejä! Sattuuko vaan ekalla kerralla näin paljon? Entä onko normaalia että tulee verta? Kokeilin vasta häpykummun päältä ja se jo teki ihan liian kipeetä. Jaloissa kipu on siedettävää, mutta alapäässä täyttä helvettiä!!
 
Joka paikassa tuntuu erilaiselle,kainaloissa,jaloissa ja kellarissa. Muistathan venyttää ihoa tarpeeks ettei vaan nahkan venyminen satu lisää?
En tiedä muista mut en mä ainakaan huulia epiloi, tahi vahaa kotona. Ainoastaan bikinirajat ja häpykummun päältä kestää vahalla/epilaattorilla vedellä...
 
vierras
No mä en oo epiloinu alapään karvoja mut kerran oon vahannu enkä toiste varmaan pystyis. Joo verta tuli ainaki mulla (ja ISOT mustelmat nivusiin), tosin luulisin et mitä useammin niitä poistaa sen helpommin ne lähtee eikä karvatuppi vuoda..?
 
kbh
Mulla kasvoi kaikki bikinirajankin karvat sisäänpäin ja tuli iljettäviä paukamia ja paiseita. En enää ikinä kokeile. Ja muualle kuin bikinirajaan en olisi takuulla kokeillut.
 
naf
Miten toi lopputulos niillä, jotka vahaa tai epiloi? Vähentääkö epilointi kasvua tai pehmentäkö karvoja? Ja toimiiko toi puudutegeeli vai tarviiko siihen epilointiin silti sen rohkasuryypyn? (ja kysyn asiaa kainaloita ja alakertaa koskien)
 
"pöö"
Pitää venyttää iho ihan kireälle ja aloittaa uloimmista karvoista. Siinä ajellessa iho vähän turtuu, ensin on kyyneleet silmissä mutta sitten se vähän helpottaa. En ole ikinä ihan kokonaan epiloinut alapäätä mutta aika pitkälle olen päässyt :D Ja minä liikutan epilaattoria samoin kuin shaveria eli en pidä sitä pitkään ihoa vasten kerrallaan.
 
karvakarva
Alapäätä en ole koskaan edes yrittänyt kokeilla. Kainaloita kyllä ja huolellisen Emlapuudutuksen jälkeenkin teki niin kipiää että kesken jäi. En ole ollenkaan niin kiinnostunut karvattomuudesta että kovin jaksaisin kärsiä.
 
Epistick-fani
Olen kokeillut höylää, mutta oli jatkuvasti teräviä karvoja. Sitten koitin nyppiä ne pinseteillä, mikä kyllä toimii, mutta siinä menee ikä ja terveys. Sitten löysin aivan ihanan välineen, nimittäin EPISTICK-nimisen pienen taipuisan jousen jota pyöritetään. Ihan silkinsileää tulosta en ainakaan ensimmäisellä käyttökerralla saanut, mutta enpähän ole muillakaan menetelmillä saanut. Ja vähemmän punoitusta. Välineen kestävyydestä en vielä tiedä, mutta suosittelen lämpimästi. Häpyhuulistakin poistelin täysin huoletta ja hyvällä tuloksella, eikä sattunut yhtään (jos on paljon, pitkiä karvoja tilanne voi olla eri) ja kevyt painaminen jousella tuntui jopa kiihottavalta ;) Kokeilkaa ihmeessä, netistä saa tilattua muutamalla eurolla!
 

Yhteistyössä