Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Huomenta! Kyllä se virallinen testipäivä takaraivossa jyskytti ja heräsin ilman herätyskelloa jo ennen kuutta🙈 Eikä se uni enää silmään tullut, vaan suorinta reittiä tekemään testiä😂

Ja kyllä se positiivinen on!🥰🥹

Ei ihan leffaviiva, mutta selkeästi tummempi kuin maanantaina. En ikinä olisi uskonut tätä sanovani, mutta alkaisipa pahoinvointi pian niin saisi joka päivä todistuksen siitä, että raskaana ollaan😂
 
Hieno uutinen pelokas En usko, että minulla on noin hyvää onnea, kaikki vaikeimman kautta.....
Ymmärrän täysin tunteesi! En olisi ikinä uskonut tämän yhden alkion tuovan plussaa, enkä vieläkään uskalla ajatella, että meille voisi oikeasti tulla vauva kotiin asti.

Itsestäni on tuntunut usein ja tuntuu edelleen, että kaikki todennäköisyydet ovat aina minua vastaan. Sen takia esim ajattelen keskenmenon olevan kovin mahdollinen ja että joudumme käymään uuden ivf:n, josta saadaan jälleen yksi yritys. Koen että tämä koko lapsettomuuteen ja hoitoihin liittyvä prosessi on ehdottomasti enemmän mieltä kuin kehoa kuormittava❤
 
vierailija
Pelokas;

Niin on, mieltä kuormittavaa.. Sinun toivo antaa kyllä itsellekin toivoa ❤ Pitääkö ivf hoidossa tehdä missään vaiheessa ovulaatiotestejä? Mietin, kun clearblue digi testejä olisi ollut alennuksessa sokkarilla, että onko niille tarvetta enään, menevät vanhaksi heinäkuussa 🤭
 
vierailija
Ovulaatiota ei punktion aikana tarvitse testata. Ultralla seurataan ja tosiaan irrotuspiikki alkaa irrottamaan munasoluja munarakkulasta. Siinä on usein vielä hcg:tä joka näkyy raskaus-ja ovulaatiotestissä.

Luonnolliseen kiertoon tehdyssä siirrossa kyllä sitten tehdään ovulaatiotestejä.
 
Heippa!

Täällä sinänsä kaikki ihan hyvin, mutta oireiden väheneminen ja katoaminen huolettaa paljon. Laskurin mukaan mulla olisi pitänyt alkaa 6. raskausviikko eilen, mutta pahoinvointi ei ole saapunut, alavatsatuntemukset ovat kadonneet ja rinnatkin tuntuvat taas ihan tavanomaisilta. Eli tällä hetkellä ainostaan kuukautisten puuttuminen viittaa raskauteen.

HUSin hoitoon liittyvä varhaisultrakin on vasta 12.maaliskuuta, jonne tuntuu olevan ikuisuus aikaa. Hieman ahdistavaa ”leikkiä” tässä raskaana olevaa, kun ei ole mitään tietoa siitä, onkohan tuolla kohdussa oikeasti joku kotona.
 
Eiliset huoleni taisi osua oikeaan. Heräsin aikaisin aamulla vatsakipuun, joka on jatkunut koko päivän ja nyt verenvuoto on alkanut. Koska minulla on sekä kipuja että vuoto, taitaa tämä olla melko selkeä keskenmeno.

Viikonlopun verran voi surkutella, mutta maanantaina soittoa HUSiin ja uutta matoa koukkuun. Toivottavasti saataisiin uusi ivf-kierros vielä kevään aikana.

Toivottavasti sinulla puolestaan olisi maanantaina enemmän onnea matkassa❤
 
vierailija
Pelokas;

Voi ei, olen niin pahoillani 💔 Mutta, toivoa on, olet askelta lähempänä jokatapauksessa ❤ Minulla on ihan semmonen fiilis, että menkat alkaisi, hetikun lopettaisin terolutin, mahassa ollut menkkamaisia tuntemuksia. Tästä kierrosta tulee lyhyt, 23-24 päivää. Laskin uudelleen, niin tiistaina teen vasta testin, maanantaina otan vikat terot, että kierto olisi himpun pidempi...
 
vierailija
#Terolutteja, en letroja 😅
Nyt, kun kierto alkaa, niin pitää soitella hormoni polille.... Saas nähdä vieläkö yhden letrokuurin kerkeän syödä vai joko alkaa ivf hoidon valmistelu......?
 
Heippa!

Onpas tylsää, kun taas nega-tulos😞
Oletko jo saanut lisätietoja minkälainen ivf-kierros teille tehdään?

Täällä on paranneltu haavoja nyt viikonlopun. Soittelin jo tilanteesta HUSiin, peruttiin varhaisultra-aika ja sain jatko-ohjeet. Viikon päästä uusi raskaustesti ja jos se on nega niin homma on keskenmenon osalta pulkassa.
 
vierailija
Pelokas;

Soitan tällä viikolla hormoni polille. Tänään vika terolut, aamusta testin teko ja menkkojen odottelua....

Harmittaa teidän puolesta 💔

Itsellä ollut nyt muutaman päivää huono fiilis, mutta jospa tämä taas tästä.
 
vierailija
Pelokas;

Oletko Saanut tietoa uudesta ivf kierroksesta? Onko välissä siis välikierto? Paljonko sinulla meni lääkkeisiin? Tänään selviää minun aikataulua toivottavasti.....
 
vierailija
Minulla hoito aikaistuu, viikko 15 suunnitellaan punktio.. nyt kp2, niin tässä kierrossa alan syödä puolivälissä primoluttia. Söitkö sinä pelokas primoluttia? Tällä siis ajoitetaan kuukautisten alku...
 
Heippa!

Hienoa, että pääsette nopeammin hoitoon - vaikuttaako tämä lomasuunnitelmiinne?😇

Meillä on nyt välikierto käynnissä ja seuraavien kuukautisten alkaessa yritän ilmoittautua uudelleen hoitoon. Meillä pitkässä kaavassa aloitetaan nenäsumute Synarela kiertopäivänä kp 21 eli tässä nyt ainakin siis 6 viikkoa odottelua. Toki enemmän jos kuukautiset venyy keskenmenosta.

Olen vetänyt tässä vähän happea. Keskenmenovuoto on onneksi vihdoin päättynyt.
 
vierailija
Ymmärrän... ❤ Nyt minulla kp 4, 15.3-24.3 syön primolutin eli reissussa ollessa (menkat ajoitetaan näin alkamaan 27.3), 27.3 ensimmäinen nolla uä. Sitten ilmeisesti alkaa pistokset? Ilmeisesti lyhyellä kaavalla mennään..... koska vko 15 on jo punktio..
 
Heippa!

Miten on sujunut Primojen syönti? Onko kuukautiset pysyneet poissa?😇

Mulla toivon mukaan alkaisi kuukautiset huomenna, josta sitten yritän ilmoittautua uuteen hoitoon! Lääkäri on jo kirjoittanut kaikki reseptit valmiiksi eli toivotaan, että vain ottavat meidät jo uudelleen mukaan🙏🏻
 
vierailija
Heippa!

Miten on sujunut Primojen syönti? Onko kuukautiset pysyneet poissa?😇

Mulla toivon mukaan alkaisi kuukautiset huomenna, josta sitten yritän ilmoittautua uuteen hoitoon! Lääkäri on jo kirjoittanut kaikki reseptit valmiiksi eli toivotaan, että vain ottavat meidät jo uudelleen mukaan🙏🏻
Heippa,

Tänään kävin ultrassa, 11 afc, huomenna alkaa pistokset. Eipä ollut mikään yllätys tällä amhlla, kuulemma siihen nähden hyvä, jaha.. Pelottaa miten onnistuu, neula olikin isompi mitä ajattelin. Jotenkin masentunut olo eikä yhtään toiveikas/innostunut.. Mies saa hoitaa pistämisen meillä..
 
Heippa,

Tänään kävin ultrassa, 11 afc, huomenna alkaa pistokset. Eipä ollut mikään yllätys tällä amhlla, kuulemma siihen nähden hyvä, jaha.. Pelottaa miten onnistuu, neula olikin isompi mitä ajattelin. Jotenkin masentunut olo eikä yhtään toiveikas/innostunut.. Mies saa hoitaa pistämisen meillä..
11 follikkelin määrä kuulostaa minun korvaani isolta, kun mulla on ollut vaihtelevasti vain 6-8 kpl väliltä😇 Mikä lääke ja määrä sinulla on?
 
Ja iloiseksi yllätykseksi meidät otetaan jo tästä kierrosta uuteen hoitoon. Aloittelen Synarelat noin 2 viikon päästä.

Syynä näin nopeaan hoitoon hyväksymisellä taisi olla se, että oman keskenmenon (tai lääkärin mukaa kemiallisen raskauden kun ei keretty varhaisultraan) jälkeinen kierto oli tasan 28 päivää.
 

Yhteistyössä