Alhainen veren hcg-arvo =(

Eli kohtalontovereita etsin.. Sain plussan testiin jo rv 3+1, joka sitten aina haaleni. Kävin eilen verikokeessa jossa katsottiin paljonko on hcg hormoonia veressä ja olenko ylipäänsä raskaana.. Tulos oli positiivinen ja arvo 57, tuolloin viikkoja oli 3+4-3+6 riippuen mistä kohtaa kuukautisia kp lasketaan.. Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa ja saanut vielä pienen tuhisevan nyytin syliinsä asti? Kalvaa niin paljon tämä epätietoisuus :'( Tänään kyllä tein vielä yhden testin joka oli kyllä tummempi kuin eilinen kotona tehty testi, vaikka pissaamatta olin ollut vain n.1,5h.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän sinulla ole edes kuukautiset periaatteessa myöhässä...? Mitä labrantäti sanoi hcg-arvosta?
Niih, tänään pitäis alkaa.. tai vasta ylihuomenna riippuen edelleenkin siitä mistä se kp lasketaan.. Neuvolasta sanottiin että odotellaan ja ens viikon lopulla käyn uudessa testissä.. En vaan kestä tätä odotusta :(
 
no johan
ihmettelen et miks ylipäänsä on testattu noin ajoissa, ja mikä testi edes näyttää plussaa rv3+1 ?!
En halua pelotella, mutta kemialliset raskaudet on hyvinkin yleisiä joten kannattaa ootella ihan rauhassa menkkojen alkupäiviin ennenkun alkaa testailemaan.
 
marsipaani
Suotta itsees kiusaat kun noin aikasin testailet. Mulla tuli 4+3 rv negatiivinen tulos, vaikka menkat oli jo vähän myöhässä. Vasta viikko siitä eli 5+3 tuli plussa, joka sekin oli erittäin haalea. Malta vielä.
 
12574879
Niinpä tää on just tätä kun "en jaksa odottaa" ja sit on pettymys sata kertainen kun ne menkat alkaakin eli tulee ihan alkuraskauden keskenmeno. Eikä täälläkään tod olis mihinkään labraan otettu jos testit haalenee vaan sanottu suoraan että testasit liian aikaisin, odota rauhassa. Viikon kun on menkat myöhässä niin saa varman tuloksen eikä tarvii ähkiä tota "mä en kestä enkä jaksa odottaa"-virttä.

 
vieras
Ok, meidän terveyskeskuksessa ei suostuttaisi ottamaan veritestiä noin aikaisessa vaiheessa. Lapsettomuushoitojen yhteydessä yksityisellä muistaakseni tehtiin raskaustesti 14 vuorokauden kuluttua alkion siirrosta.
 

Yhteistyössä