Alkaa joulumieli ja oma asenne olla aika mennyttä kalua....

  • Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti
"itku"
Mies ei ole tehnyt mitään mitä on luvannut tehdä tässä kahden viikon aikana joulua silmälläpitäen (ollaan vasta rakennettu ja lupasi mulle jouluksi kaikkia "pikkujuttuja" mitä täältä talosta puuttuu).

Joululahjaostosreissu meni reisille kun auto hajos ja itselle nousi kuume, sen jälkeen en ole uudelle reisulle ehtinyt.

Nyt lapselle nousi 4kympin kuume ja iski hirvee yskä.

Mulla on kaikki ruuat, siivoukset ja kaikki ihan vaiheessa ja vaikka tiedän et se joulu tulee vaikka villakoirat juoksis nurkissa, niin hieman v*tuttaa. Mua / meitä on koeteltu koko syksy ja tuntuu, että loppua ei näy...

Oman osansa tuo tää pimeys ja lumettomuus.

Mä en jaksa enää, olkoon kaikki.
 
"äiti"
Päätä suosiolla jättää jotkut asiat tekemättä. Saa sitä itselleen olla armollinen joskus :hug: Kumpi on sulle tärkeämpi? Siisti koti vai hyvät ruoat? Onnistuisko valita, että teet noista jomman kumman?
 
Meet nyt nukkumaan, heräät sit huomenna paremmalla mielellä. Otat ihan rauuhassa, ja teet huomenna hommia hissukseen, sen mitä jaksat ja ennätät. Älä panikoi, hyvä siitä tulee vähemmälläkin stressillä. :) Tsemppiä, ja hyvää joulua! Ja tervehtymistä! :)
 
Ei jumalauta
Ei vittu mitä kiittämättömiä paskoja tämä maailma on täynnä. On miehet, talot ja lapset ja silti internetissä ruikutetaan kuinka huonosti kaikki on.

Melkein toivoisin että tuollaisilta ihmisiltä palaisi talo, lapsista tulisi narkkareita ja mies lähtisi toisen matkaan.
 
"vieras"
Meillä samassa vaiheessa valmistelut, taistelen paniikinpoikasta vastaan... Meillä taas ollaan juuri parannuttu 2kk kestäneestä yskä/kuume/korvatulehdus-kierteestä, joten tämä ja huominen on aikaa laittaa ruuat ja siivoukset... pikkulasten avustuksella, koska miehellä on normaalit työpäivät...

Ei mua niin haittaa että verhot jää puistelematta, yläpölyt pyyhkimättä, lakanat vaihtamatta juuri aatoksi, tai jopa vessa pesemättä, mutta mua haittaa nuo ympäriinsä lojuvat lelut, kirjat, lehdet, vaatteet, yms mitä on tässä kertynyt sairastellessa kun kukaan ei ole jaksanut laittaa tavaroita paikoilleen. Ja se, että koska ei ole tullut kunnon talvea, niin ulkovaatenaulakossa pursuaa niin välikausi-, kevytvanu- kuin toppavaatteetkin!
 

Yhteistyössä