~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Harsojen määrää vaikee etukäteen tietää, alotin äp harsoilla ja ne riitti, mut nyt on tuplamäärä ja tuntuu, että loppuu välillä kesken. Pesee tietty mielellään melkein kaikki kerralla. Meil on joka huoneessa, hoitolaukussa ja vaunuissa ainaki yks. Sillee et aina käden ulottuvilla. Sängyssä useampi.
Meillä Neonaten itkuhälytin, ne oli tosi kehuttuja! Ja on ollu hyvä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Domi ja Rusakkonen
Mulla on KAIKKI tärkeät muistettavat asiat kännykässä kalenterissa muistutuksena, hälyttää ekan kerran päivää ennen ja sitten ennen varsinaista tapahtumaa. Unohdan muuten kaiken!

Ja harsoja ainakin se 10kpl, sillä optiolla että jos puklaa välillä reilummin niin ostaa sitten lisää. Meillä on varmaan se joku 20kpl ja kun on tiheän imun kausi ja välillä kun enemmän puklaa niin kaikkia saa pestä koko ajan.

Meillä aikoinaan lähti esikoisen kanssa kodin sisustus ihan lapasesta kun vauvanhuone oli meidän tietokonehuone alunperin ja ne pöydät ei mahtunut (ja ulkonäöllisesti sopinut mun mielestä) olkkariin niin meni sitten melkein täysin olkkarin kamat vaihtoon, sohva ja sohva pöytä jäi. Rampattiin monta viikkoa ikeassa kans kun vauvan kamatkin kaikki piti ostaa :ROFLMAO:
Meilla on kanssa vauvan tuleva huone nyt tietokonehuoneena, sitten noin vuoden paasta tosiaan tulee jokin isompi tavaroiden ja siis huonekalujen siirto-, lahjoitus- ja poisheittoprosessi... Vaikka siis, nyt kylla tosiaan ollaan kaksi viimeista viikkoa eli koko kesalomamme taalla jo taloa siivottu ja jarjestetty ja miljoona roska- ja kierratyskassia lentanyt ulos... :)
 
Me saatiin siskoltani tosi kätevän tuntuinen itkuhälytin lahjaksi. Katotaan miten osaan linkittää :LOL: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/65487/hctcf/Philips-Avent-SCD506-01-Dect-itkuhalytin?list=OZCYkR9benvNYT9qNYvnj5DEAEhdEIvhd4enhdxQsZvTnvhbRiyNYknwNYk9NNYTD3r
Siinä on tuutulauluja, yövalo, vanhempien osan "haku" mikäli se on hukassa, vanhempien osasta pystyy puhumaan vauvalle, sitä ei pysty hakkeroimaan jne.

@Domi Mulla on ihan sama, vauva möyrii ja potkii ja vaikka mitä, mutta kun otan puhelimen kuvatakseni, niin kaikki liike lakkaa :ROFLMAO: Kiusahenki vauva :LOL:

Meillä on kaikki vauvalle täysin valmista, sängyn petaan hänelle vasta sektioaamuna tosin. Mutta muuten, we are ready! :love:

Ja meillä on puklurättejä sen äitiyspakkauksen riepujen lisäksi 3.

34+0
 
  • Tykkää
Reactions: Domi ja Rusakkonen
Mulla taitaa nyt jo olla 7 harsoa niiden pakkauksessa olevien lisäksi.. meinaa sekin lähteä lapasesta, kun löytyy kivoja kuoseja!!!! :LOL: sillä mietinkin että vois varmaan vähän vetää jo jarrua.. :) Neonaten itskuhälyttimet äkkiseltään aika kalliita.. ja tuosta @Ramiina n laittamastakin mietin et onko siinäkin jo turhaa ominaisuuksia, tarviiko siinä tuutulauluja ym. tai ees et voi puhua, kyllä nyt ajattelis et voi ihan mennä sinne vauvan luo sit jos tarve jutellen rauhoittaa.... se philipsin köykäsempi oli kuitenkin ollut 30€ halvemmalla (siitä se ajatus lähti kun sattu silmään eilen kaupassa tarjouksessa 39,90).. jotenkin tuntuu et tää on sellanen asia etten ihan hirveitä haluu rahallisesti panostaa, koska tuntuu turhalta, se riittäs et kuulis jos joku hätänä.. Pyysin isäntää jo ajat sitten näitä tutkimaan kun ymmärtää "hieman" enemmän näistä teknisistä laitteista, mutta ei se kai oo.. pitänee toki tsekata oisko torissa mitä tarjolla.. ei oo tän päivän asia.. :D
Mulle tuli jossain välin joku muukin asia mieleen mitä kysyä, mutta en tietenkään nyt muista mikä se oli.. aah, eikun joo.. hoitolaukku.. siis onko teillä ihan sellaset hoitolaukku hoitolaukut vai ihan laukku :ROFLMAO: Kun nekin jotenkin tuntuu rahastukselta.. et eikö pärjäis ihan jollain "normi laukulla/repulla".. mutta sit se kyllä ois kätevä toki että sais vaunuihin siihen roikkuu, käden ulottuville näppärästi, eikä joutus esim alakorissa pitää.. voihan niitä viritelmiä toki tehdä.. mutta kun se käytännöllisyys siinä kuitekin olis varmaan ihan kiva..

34+1
 
  • Tykkää
Reactions: Ramiina
@Domi Ei mekään oltais niin hienoa itkuhälytintä hankittu, mutta kun lahjaksi sai :love:

Meillä on hoitokassi joka tuli yhdistelmävaunujen mukana, samalla kuosilla. Se on ihan perus, ei lokeroita/taskuja, pelkkä laukku tavallisella läpällä, ei sellasta josta tulee hoitoalusta ym. Sellanen missä on taskuja ja lokeroita olisi varmasti parempi, mutta en rupea sellasta hankkimaan erikseen. Eiköhän tolla peruslaukulla pärjää ihan hyvin, vaikka se onkin aika täynnä tavaraa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea ja Domi
@Domi lle huikkaus itkuhäläristä. itelleni ostin n.30€ tokmannilta Konig-merkkisen, paristoilla tai verkkovirralla saa toimimaan, vanhempien hälyttää jos singaali katkeaa, takasin saa puhuttua vauvalle ja mitähän vielä.. kuuluvuus tosi hyvä. Ja just sen hintanen että raaskii kantaa mukana kun jonnekkin lähtee kyläilee tms et ei haittaa jos reissussa rähjääntyy :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
@Domi Mulla ei ole ollut varsinaista hoitolaukkua, oon käyttänyt omaa vanhaa Marimekon laukkua hoitolaukun virkana, saanut sen hyvin roikkumaan rattaisiin ja mahtunut kaikki tarvittava.
Harsoja meillä oli esikoisella muistaakseni 15 kpl (nyt aika sama määrä). Meidän esikoinen puklasi vain kerran vauvana eli me ei niitä puklumielessä tarvittu, mutta oli aina pari kappaletta hoitolaukussa, yksi autossa jne.

@love- Osaatko sano onko tuo halvempi itkuhälytin sellainen, että voi käyttää ulkona kun lämpötila on alle 10/on kosteutta? Mietin meille siis sellaista mitä voisi pitää myös ulkona kun vaunun lähellä kun vauva syntyy ja monissa tuntuu olevan tuo, että pitäisi käyttää vain tietyissä lämpöasteissa ja sitten jotain kosteuteen liittyviä oikosulkujuttuja. En sit toisaalta haluaisi laittaa kauheasti rahaa kun käyttö on todennäköisesti hyvin vähäistä kuitenkin (voisin kuvitella).

Apua apua, olen listan kärjessä :eek::eek::eek::eek::eek: Paperipussia tänne ja vähän äkkiä. Oon nyt nukkunut hiukan paremmin *kop kop*, mua ehkä auttoi kuitenkin aikalailla se äitipolikäynti viime viikolla. Nyt kyllä alkaa taas jo olla semmoista ahdistusta, että voihan :poop::poop: Jännittää kaikki, käynnistyykö itsestään vai tuleeko käynnistys. Ja käynnistetäänkö silloin 39+0 vai haluanko sitten kuitenkin odottaa vielä 39+4. Vaikea arvioida riskejä, mutta ehkä tässä pitää tämä oma hyvinvointi kuitenkin ottaa huomioon myös. Varmaan aika paljon määrittelee 38+6 lääkärikäynti, että onko mitään kypsymistä tapahtunut tai missä tilassa kohdunsuu on. Sitähän ei ole tässä raskaudessa kertaakaan katsottu vielä niin vaikea sanoa. Pää kyllä ei ole kiinnittynyt vielä, mutta ei se esikoisestakaan ollut.

Päivät menee ihan ok kuitenkin nyt kun esikoinen on kotosalla. Hän on siis kohta 4v. ja aivan mainiosti pitää mun ajatuksia hiukan poissa synnytyksestä. Maha alkaa olla silleen kiusallisen näkyvä, ettei oikein tekisi mieli kuitenkaan käydä ihmisten ilmoilla. Tähän asti takki on sitä aika hyvin pitänyt piilossa niin, ettei ole juuri näkynyt, mutta nyt yhtäkkiä vetskari ei mene enää mukavasti kiinni ja pari päivää oli niin lämmintäkin, ettei takkia ees tarvinnut. Et kyllä sit heti näkyi, että raskaana ollaan :cautious: No eipä tässä onneksi tartte enää paljon ihmisten ilmoilla liikuskellakaan.

37+4
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen ja nyuu
Äää te kaikki ootte jo niin pitkällä täällä :eek::D saispa aikaa kelattua eteenpäin! Itehän en malta odottaa äitiysloman alkua, oon nimittäin ihan superväsynyt ollut viimeaikoina ja työtahti on tappava. Ois kivaa jos vähän kerkeiskin jotain, ei olla miehenkään kanssa nähty viikkoon eikä ainakaan seuraavaan puoleentoista viikkoon ehditäkään näkemään :cautious: vähän pitää laskeskella näitä raha-asioita, mut uskoisin et voisin jo alkuvuodesta hyvinkin jäädä lomalle. Mun työ on aika fyysistä niin en tiedä miten edes sitä pystyis tekemään ihan viimeisillään.

Tänne ei mitään kummempia kuulu. Ihana kun pahoinvointi alkaa helpottaa, olo on välistä ihan normaali jopa! Tietty jos tulee liian pitkä väli syömättömyyteen, niin sit iskee se karsea olo. Ihana jotenkin ajatella vauvaa ja miettiä et jos tää pitkä tie vihdoin sais onnellisen lopun:love:

Oisko muuten noita riskilukuja kuulunu itte saada? Liittyen nt-ultraan. Me ei saatu eikä omakannassa löydy edes niitä arvojao_O kirje tuli kotiin mis luki se vaan ettei ole mitään kohonnutta riskiä, mutta that’s all. Ehkä ne luvut on sitten ne missä se viisi viikkoa kestää...

Ja onko pikkumaista ja typerää miettiä sukupuolta? Me haluttais tietää tuleeko tyttö vai poika, ihan vaan kun se konkretisois tätä odotusta niin. Mut en haluais mennä yksityiselle ultraan vaan sen takia, pelkään et mut leimataan ihan kamalaksi ihmiseksi et kaiken lapsettomuustaipaleen jälkeen oon kiinnostunut näinkin pinnallisesta asiasta!:cry: Mitään väliähän sillä ei oo kumpi tulis ja tärkeintä tietenkin on että vauva on terve, mut kuten sanottua, se tekis tästä kaikesta vielä todentuntuisempaa. Jotain pilipali-nettitestejä tein ja ne ennusti meille poikaa:D mies taas vahvasti veikkaa tyttöä. Mulla oli alussa vahva poikafiilis, sit se muuttui tyttöfiilikseksi ja nyt ei oo minkäänlaista käryä et kumpi mahtais olla kyseessä!
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Äää te kaikki ootte jo niin pitkällä täällä :eek::D saispa aikaa kelattua eteenpäin! Itehän en malta odottaa äitiysloman alkua, oon nimittäin ihan superväsynyt ollut viimeaikoina ja työtahti on tappava. Ois kivaa jos vähän kerkeiskin jotain, ei olla miehenkään kanssa nähty viikkoon eikä ainakaan seuraavaan puoleentoista viikkoon ehditäkään näkemään :cautious: vähän pitää laskeskella näitä raha-asioita, mut uskoisin et voisin jo alkuvuodesta hyvinkin jäädä lomalle. Mun työ on aika fyysistä niin en tiedä miten edes sitä pystyis tekemään ihan viimeisillään.

Tänne ei mitään kummempia kuulu. Ihana kun pahoinvointi alkaa helpottaa, olo on välistä ihan normaali jopa! Tietty jos tulee liian pitkä väli syömättömyyteen, niin sit iskee se karsea olo. Ihana jotenkin ajatella vauvaa ja miettiä et jos tää pitkä tie vihdoin sais onnellisen lopun:love:

Oisko muuten noita riskilukuja kuulunu itte saada? Liittyen nt-ultraan. Me ei saatu eikä omakannassa löydy edes niitä arvojao_O kirje tuli kotiin mis luki se vaan ettei ole mitään kohonnutta riskiä, mutta that’s all. Ehkä ne luvut on sitten ne missä se viisi viikkoa kestää...

Ja onko pikkumaista ja typerää miettiä sukupuolta? Me haluttais tietää tuleeko tyttö vai poika, ihan vaan kun se konkretisois tätä odotusta niin. Mut en haluais mennä yksityiselle ultraan vaan sen takia, pelkään et mut leimataan ihan kamalaksi ihmiseksi et kaiken lapsettomuustaipaleen jälkeen oon kiinnostunut näinkin pinnallisesta asiasta!:cry: Mitään väliähän sillä ei oo kumpi tulis ja tärkeintä tietenkin on että vauva on terve, mut kuten sanottua, se tekis tästä kaikesta vielä todentuntuisempaa. Jotain pilipali-nettitestejä tein ja ne ennusti meille poikaa:D mies taas vahvasti veikkaa tyttöä. Mulla oli alussa vahva poikafiilis, sit se muuttui tyttöfiilikseksi ja nyt ei oo minkäänlaista käryä et kumpi mahtais olla kyseessä!
NIPT:illa saisitte tietaa sukupuolen... Tosin NIPT:issa on muutakin miettimista, ja sehan vasta kallis voi olla, ja meillahan NIPT ei lopulta onnistunut. Rakenneultrassa sitten varmaan nakyy myos... Me kovasti haluttiin tietaa sukupuoli, vaikka kumpaan tahansa oltaisiin oltu ihanasti tyytyvaisia; auttoi kivasti nimien suunnittelussa ja muutenkin vauvaa miettiessa. :) Meista on kiva tietaa, mutta esim. miehen veli ja taman partneri eivat halunneet tietaa etukateen, eli niinkin lahella oli sitten taas ihan eri suhtautuminen. :)

21+2
 
Viimeksi muokattu:
@nyuu Meidänkään kirjeessä ei lukenut kuin ettei ole riskiä. Ne riskiarvot näin Ipana -äitiyskortista netistä. Meillä siis se sähköinen käytössä vaan. Olin muuten ensin täysin sitä vastaan, halusin sen perus kortin. Mutta nyt on ihanan helppoa kun kysytään äitiyskorttia äitiyspolilla tai synnärin päivystyksessä, niin on helppo sanoa että se on se sähköinen. Tosin nyt täytyy kaivaa ajokortti lompakosta (n) Että en nyt sit tiedä kumpi olisi helpompaa :D

P.S. Aika menee tosi nopeasti, kohta olet jo näin pitkällä :love:

34+1
 
@nyuu tosiaankin aika menee nopsaan kuten @Ramiina sanoi.. Minähän en halunnut tietää sukupuolta, mutta siis kyllähän nykyisin tosi suuri osa sen tahtoo tietää ja välillä on melkein kiukku tullut kun niin sukupuoli jaollisia on vaan tänäkin päivänä vaatteet.. Tykkäisin sellaisista värikkäistä "retrohenkisistä" mitä voisi kummalla vaan käyttää vaan ei niitä ole.. Muutenkin sit toi tän syksyn ruskea värimaailma on vähän yök, minusta.. onneks kyllä ei juuri mitään varmaan tarviiskaan ostaa kun sain siskolta niin paljon, plus pakkaus, plus jemmat.. mutta niin mulla vaan joku pinttymä siihen kysymiseen/taikausko et sit jotain muuta olis vielä jos sellaseen keskittysin, joo siis tosi typerää.. ja yhtenä se kun sit on niitä et ei sit lopulta olekkaan syntyessään "luattua" sukupuolta..
Neuvolassa kaikki hyvin, kuuliainen pikku murunen oli kääntynyt oikein päin, pari päivää epäillytkin että olisikohan. Mutta en siis tod. tiiä että millon kääntynyt.. Parin viikon päästä tsekkaus onko yhä niin päin. Kysyin nyt sit tuleeko joku koko arvio jossain vaiheessa (kun kaikki sitä kysyy) Niin ei kuulemma ole vuosiin enää täällä sellasia tehty o_O, jos ei sokereissa häikkää tai muuta jotain syytä.. Siis @love- eikö teilläkään ollut koko arvioo, vai oliko epäily niin isosta et siks olis ollut... Tai @vipe1986 ?!! Ei kai silläkään nyt niin väliä, mut hämmästytti jotenkin. sf-mitta mulla menee nätisti keskikäyrällä..
@Ramiina tiiätkö jo millon teillä se sektiopäivä päätetään?

34+2
 
Täällä kans ongelma et kysyäkö sukupuolet vai ei. Toisaalta esikoisesta ei kysytty kun tykkään pukea lapsen ihan miten sattuu niin ei ollut mitään väliä. Ja nimi oli valmiina kummallekin. Nyt toisaalta olis ihana ostaa vaik niitä pieniä mekkobodeja, mut toisaalt. Kyl niit ehtii myöhemminkin. Ja hyvät nimetkin on löydetty jo tuli sit kaks poikaa tai tyttöö tai kumpaakin yks. Rakenneultrassahan ne sen kyl halutessa kertoo.

@Domi hassua kyl jos ei mitään synnytystapa-arvioo ole eikä lapsen koon arviointia. Ne kun aika vahvasti toisiinsa liittyy. Ootko vaatteissa katsonut mm paapiin ja muita suomalaisia lastenvaatemerkkejä, metsola yms. Heillä iloisia vaatteita viel myynnis. Itseäni tökkii kovasti valllalla olevat harmaa rosa musta valkoinen beige maailma. Onneks tallessa siskoni ja minun vanhat vaatteet vuodelt - 72 eteenpäin :rolleyes:
 
@millionnea no siis nimenomaan metsolalla on ennen ollut kaikkea ihanaa, mutta ovat nyt muuttaneet aivan täysin tyyliä, en tykkää yhtään. Meilläkin on aitoja retroja (sisko syntynyt -78) kyllä jonkin verran mutta niissä voi olla sit se että tuleeko käytettyä, kun potkaritkin pitäs kokonaan pujotella ja nykysissä on niin näppärästi sit ne neppari haaroissa jotka helpottaa paljon vaipanvaihtoa.. Tuo paapii piti heti googlata :D on kyllä aika kivoja kuoseja, mutta aika paljon noissakin värimaailma sit joko tai.. ja toinen juttu HINTA! (n) Kuitenkin ihan pienissä niin lyhyt se käyttöikä niin en kyllä oo valmis maksaa montaa kymppiä per vaate.. (kun en omistakaan :LOL:) Ja joo kyllä hassulta tuntuu ettei oo mitään "arvioo". Tosiaan parin vk päästä taas vaan varmistus tarjonnosta (neuvolassa) ja sit kai vaan noita perus neuvola käyntejä siitä eteenpäinkin, ei muuta.. No lukee siinä paperissa minkä jo alussa sai missä kaikki suunnitellut, et 41+3 hyvinvointi kontrolli äp. eli ilmeisesti sit jos sinne asti menee ni viittivät vilkasta :LOL: Muuten oon vaan käynyt äippäpolilla nt- ja rakenneultrat..

34+2
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea
@Domi Jee, onnea vauvan kääntymisestä! (y) Sain sektiopäivän ja ajan jo pari viikkoa sitten. Se tosin ehkä aikaistuu vielä kun arvot on vähän huonoja ja olotilat myös. Toivon että aikaistuu, ettei tartte pelätä koko ajan jotain tapahtuvan. Sen lisäksi että hemoglobiini on alhainen ja rautavarastot tyhjät, niin uraatti ja sokerit on koholla. Uraatti voi aiheuttaa kuulema kouristuksia ja on osa raskausmyrkytystä, olen myös erittäin turvonnut käsistä, naamasta ja silmistä, lisäksi on kipuja ylävatsalla ja toisessa kyljessä, sekä kovia päänsärkyjä lähes päivittäin. Ensi viikolla taas uudet labrat, niin näkee mihin suuntaan arvot menee.
 
Täällä vietetään nii kiireistä arkea että ei ehdi kirjoittelee enää.
Mut kaikki menee hyvin neiti jo 6 viikkoa vanha :love:

@Domi joo ei mullekaan olisi-17 syntyneestä tehty mitään arviota jollei olisi joutunut käymään sen pienen tapaturman takia näytillä jossa sitten huomattiin koko suureksi niinku olin sanonutkin terkalle joka ei uskonu. Tästä kolmannesta sit tehtiin kun kaksi edellistä kasvanu isoksi. Niin ne asiat muuttuu sillon 12 vuotta sit se oli nimellä synnytystapa arvio jossa se koko katsottiin.

Listassa muuten lukee että tämä tänävuonna syntynyt olisi toinen mutta kyllä se kolmas on :)
 
@nyuu Meille tuli esikoisen aikana (HUSin alueella) ne riskiluvut omakantaan jossain vaiheessa raskautta, olisikohan ollut joskus puolen välin tienoilla. Siis kun oli ensin tullut pikaisesti se kirje, ettei ole kohonnutta riskiä.
Ei sukupuolen miettiminen minusta ole mitenkään pinnallista. Esikoisen raskaudessa äitipolilla ihan varta vasten selvitettiin meille sukupuoli. Siinä toki oli minulla sitä niin kovaa pelkoa menettämisestä ja tätä kautta en pystynyt yhtään kiintymään vauvaan. Silloin äitipolilla selviteltiin sukupuolta, koska lääkäri ajatteli, että pystyisin helpommin käsittelemään asiaa ja ehkä kiintymäänkin vauvaan. Tässä raskaudessa ultrissa näkyvyys on ollut niin kertakaikkisen huono kun sitä lapsivettä on niin surkeasti, ettei ole näkynyt sukupuolta.
 
@Domi APUA! mitä ne on tehnyt valikoimalleen :cry: mut sama ilmiö esim noshilla josta esikoiselle ostin paljon vaatteita aikoinaan. Nyt vaan yuota samaa rosa harmaata frillaa mitä muutkin. Nyt täytyy alaakin kunnol etsimään et vieläkö joku tekis ihan värillisiä vaatteita. Mä meinasin tuolt paapiilt ihan pari juttua tilata ni lasku olis ollu 300e.... Niinpä tilasin 100e kankaita ja ilmottauduin kansalaisopsiton kurssille ompeleen niit:) tai sit pistän mummun töihin :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen ja Domi
@millionnea tuo ompelu olisi ihanaa.. siis jos osaisi.. tai kyllähän varmaan ommella osaisi, mutta kun se kone on sellanen mörkö, hermomenee heti, kun ei osaa oikeita säätöjä laittaa jne. Itsellekkin siis joskus suunnittelin alkavani ompelemaan (ostin koneenkin) mutta koskaan vaan ei oo tarpeksi ollut aikaa.. (tuommonen kurssi ois kyllä hyvä) omalla kohdalla siis ongelma kun kaikki on isoja mulle.. Noshiltakin esim. niiden xs tunikoihin hukun.. tykkäisin malleista, kuosit toki yleensä vähän.. plaa ja siis raitaaraitaaraitaa.. en ymmärrä miks sitä raitaa pitää tunkea joka paikkaan! Olisin siis vauvallekkin tosiaan tahtonut koittaa jotain ommella, mutta tuskin tässä kerkii, minunkin äiti toki jotain lakanajuttuja ainakin nyt väkertää kun en ite oo kerennyt.. Ärsyttää ihan kun en paljon mitään oo neuloakkaan kerennyt, vaikka se on se mun juttu, rakasta neulomista, mutta vaan aika puuttuu.. Mutta jos nyt sais tän kämpän jollekkin mallille vaikka viikossa, niin sit jos jotain kerkiis viellä..
@marrasmai kiitti vinkeistä..
@vipe1986 minäpäs korjaan tuon epäkohdan listalla.. (y)
@Ramiina haluatko että sektiopäivä lisätään listalle?
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 5.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 28.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019
Ramiina ... 2.IVF / 1.PAS ... ensimmäinen ... 29.9.2019
Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... 26.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019
Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 28.12.2019
rouvaNiisku ... 1.IVF/3.PAS ...ensimmäinen ... 4.1.2020
Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2
shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ...10.2.2020
Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020
Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... 10.2.2020
nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... 27.2.2020
Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020
Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 2.3.2020




Tulevat tapahtumat :love:

Aislinn83 ... nt-ultra ... 20.8
Jantzu ... äityispoli ... 22.8
Domi ... neuvola (tarjonnan tarkistus) ... 2.9
Aislinn83 ... terv.hoit. laaja ... 9.9
millionnea ... rakenneultra ... 10.9
Rusakkonen ... kätilönvastaanotto ...16.9
Aislinn83 ... lääkäri laaja ... 25.9
millionnea ... terveydenhoitaja ... 30.9
shelterme ... rakenneultra ... 1.10
Rusakkonen ... lääkäri ... 7.10


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2 ... 29.4.2019
atvk87 ... 1.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen... 39+6 ... 22.5.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsämäs ... 38+1 ... 28.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 41+3 ... 20.6.2019
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI/3.PAS ... kolmas ... 39+0 ... 7.7.2019
Katti75 ... 3.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 29.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/4.PAS... ensimmäinen ... 42+1 ... 4.8.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön
 
@nyuu viimeksi en saanu missään vaiheessa riskilukuja. Tuli vain se kirje kotiin ettei riskiä. Tällä kertaa ne luvut näkyi omakannassa heti nt ultra päivänä. Itse kuulun niihin odottajiin, että haluan ehdottomasti tietää sukupuolen. Se tosiaan konkretisoi odotuksen itselleni paremmin. Koen, että saan luotua vauvaan tiiviimmän suhteen jo näin odotusaikana, jos tiedän majaileeko siellä tyttö vai poika. Nyt olisi myös kiva tietää, että alanko hankkia uusia vaatteita vai pistänkö vanhat kiertoon.

@Domi hienoa, että vauva on kääntynyt. Itse pidän myös todella värikkäistä vaatteista. Mitä enemmän värejä sitä parempi. Olenkin paljon ostanut kankaita ja äitini on ommellut. Surullista jotenkin tämä tämän päivän lastenvaatemuoti. Niin harmaata ja tasapaksua...

Eilen oli neuvola ja huomenna sokerirasitukseen. Tiedän jo odottaa radia, kun tänään oli aamulla paastoarvo yli. Nyt taas stressaan koko jutusta. Jännittää taas lopputulema. Viimeksi yksi arvo oli rajalla, ylityksiä ei koko raskausaikana. Vauva oli pienikokoinen syntyessään. Ja silti vain joutui teholle sokeritippaan. Se oli silloin niin kamalaa, että nyt jo panikoin asiaa.

Rv 15+1
 

Yhteistyössä