alkoholi

  • Viestiketjun aloittaja muksunpuolesta
  • Ensimmäinen viesti
Yhden oluen olen juonut koko raskauden aikana ja sekin tuntui todella todella pahalta. Suositushan on että ei TIPAN TIPPAA ALKOHOLIA raskauden aikana!! No onneksi on enää n.6vkoa laskettuun aikaan että pääsee sitten nauttimaan alkoholia hieman enemmän =) Oletteko muuten miten pian ottanut ensimmäiset kännit synnytyksen jälkeen ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MamMam:
Esikoisen raskausaikana olin täysin nollalinjalla ja samoin olen nyt tätä kakkosta odottaessani!

Vinkki, Golden capin alkoholiton päärynäsiideri maistuu muuten ältsyn hyvälle :p , ja on ihan 0,0 promillea!!
Samoin maistuu Copperbergin (vai miten se nyt kirjoitetaan) holiton omppusiideri :)
 
Mun kyllä muuten näillä helteillä tekis mieli korkata Karhu jos toinenki, mutta nollalinjaa olen pitäny. Edellisessä raskaudessa join kaksi kaljaa ja esikoisen kohalla yhden. Kyllä mä olen sen verran oluen ystävä, että saunakalja maistuis ja kuumalla helteellä tekis mieli rentoutua yhden kanssa, mut vielä en ainakaan oo yhtään ottanu enkä taida ottaa.

En oikein ite luota noihin holittomiin kaljoihin, että olisivat mistään kotosin.

Niin joo ja simaa kyllä join lasillisen vappuna..Kaupasta ostettua simaa siis.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Knotty-Hilly:
Mulla oli eilen ihan älyttöman hauskaa kun oltiin työkaverin 40-vee kemuissa. Kaikki oli ihan kekkulissa (minä tietysti poissuljettuna tästä porukasta)... Viilasin porukkaa sumeilematta linssiin täyttämällä yhtä ja samaa tyhjää siideritölkkiä jatkuvasti vedellä. Eipä tullut kummastelevia kyselyjä. Alkumaljasta siemaisin yhden suullisen, kävin vessassa ja kaasin lavuaariin loput ja täytin lasin vedellä. Luulisin, että kukaan ei hokannut tätä mun juksutusta. Aluksi hiukan jännitti kun kaikki olivat vielä ihan selvin päin, mutta loppuillasta ei enää ollut mitään hankaluutta huijailla. Muutama sanoi mullekin, että sähän oot ihan huppelissa :D Hee, onneks syntymähumalasta on jotain hyötyäkin... ;)

Näin se onnistuu ehkä hiukan vieraammassa porukassa, voipi olla, että ois vaikeampaa parhaiden kamujen kanssa. Mutta heillehän nyt voisi sen kertoakin miksi en juo.

Ja itse kysymykseen (lähti hiukan sivuraiteille): nollatoleranssilla täällä mennään.
:LOL: :LOL: :LOL: Hyötyä syntymähumalasta tosiaan jos porukka kommentoi sulle et sähän oot ihan huppelissa.... :LOL:


Nollalinjalla täälläkin,mä en ota yhtään niin ei tarvia murehtia että mitäs se yksinkin voi sille pikkaselle tehä....Kyllä se jotain varmasti aiheuttaa jos ei vakavaa niin ainakin jonkin sortin levottomuutta kohdussa,näin terkkari tuumaili.Jokainen tavallaan,mut jos sidukan mausta tykkää niin ne alkoholittomatkin on aikas hyvän makusia.Jussiks niitä varattuna =)
 

Yhteistyössä