Alkuraskauden ultra (vko8)

Onko teillä jotka olette käyneet tuossa varhaisultrassa niin tehty se tuosta vatsan päältä? Mua hämää kun varasin ajan ens torstaille ja sillon kasassa rv8+0 ja täti sanoi tänään puhelimessa ku varta vasten vielä soitin ja kysyin että se tehdään vatsan päältä. Ihmettelen vaan että näkyykö vatsan läpi jo tossa vaiheessa. Lisäksi tuon tutkimuksen tekee radiologi, sekin hiukan ihmetytti eka mut muistin et kaulan alueen ultran mulle on myös tehny joskus radiologi eli se ilmeisesti on täysin normaalia. Kommentteja kaivataan kaikilta.
 
Kävin viime viikolla, silloin oli rv 7+4.
Alakautta teki, kokeili sen jälkeen myös päältä->ei saanut näkyviin. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, se kuulemma vaikuttaa myös.
Kävin yksityisessä ä-neuvolassa, oli käsittääkseni gynekologi joka ultrasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia:
Onko teillä jotka olette käyneet tuossa varhaisultrassa niin tehty se tuosta vatsan päältä? Mua hämää kun varasin ajan ens torstaille ja sillon kasassa rv8+0 ja täti sanoi tänään puhelimessa ku varta vasten vielä soitin ja kysyin että se tehdään vatsan päältä. Ihmettelen vaan että näkyykö vatsan läpi jo tossa vaiheessa. Lisäksi tuon tutkimuksen tekee radiologi, sekin hiukan ihmetytti eka mut muistin et kaulan alueen ultran mulle on myös tehny joskus radiologi eli se ilmeisesti on täysin normaalia. Kommentteja kaivataan kaikilta.
Mulle tehtiin vko8 mahan päältä ja hyvin näki! Neuvolan täti sanoi vielä, että todella hyvin näkyy jo ei tarvinnu haeskella...
 
No mähän menen paikalle ja katsotaan sitten näkyykö vai ei. Kyllä pitäis vastaanoton naisenkin sen verran tietää et ku sitä erikseen vielä tänään kysyin että ei puhu puuta heinää. Olis kysyny joltain varmaan jos ei ite olis tienny. Mut luotan nyt sitten siihen paikkaan että tietävät mitä tekevät.
 

Yhteistyössä