Alkuraskaus ja tihentynyt pissaamistarve??

Auttakaa nyt viisaammat!! Kp24/28 menossa ja ovishuippu oli kp16.
Eilen alko tuo vessassa ravaaminen ja yölläkin heräsin vessaan.. nyt tänään käyn noin 30-60min välein vessassa ja aina tulee pissaa ihan kunnolla, mitään kirvelyä tai muutakaan ei ole. Pissanäytteen kävin tänään antamassa koska epäilin jo virtsatietulehdusta, mutta se oli kuitenkin puhdas. Voisiko olla näin aikaisessa vaiheessa jo oire raskaudesta???? Laskurien mukaan ois kai 3+2 viikkoja jos semmonen ois.. Huomenna menen nyt klamydiankin vielä testamaan kun kaikkea sitä mieleen juolahtaa!!
 
mulla tuo pissamisen tarve on ihan päästä kiinni. eli josku kusettaa koko ajan vaik ei oo mitään vikaa- raskautta missään. sit kun en ajattele asiaa niin hups, menee monta tuntia ettei vessata ollenkaan.
 
AAM
mulla se oli alkuaikana kunnon ravaamista vaikka nesteitä en osaa nauttia riittävästi vieläkään :ashamed: :|
eli musta ei korvien välissä oleva juttu.. :whistle: no tai ehkä joillekin :D mitäs minä vastaan sanomaan :LOL:
 
Sanovat, että samalla kun verenkierto kohdussa ja muualla "alapäässä" vilkastaa, vilkastuu myös muu aineenvaihdunta. Sillä selitetään lisääntyneet wc-käynnit jo alkuraskaudesta. Itselläni on myös kyllä aina lisääntynyt, se on kuitenkin erilaista kun sit loppuraskautta kohti. Hyvä että silti selvitit myös virtsatietulehdusepäilyn. Soitathan vielä viljelynkin tuloksen? Monesti tulehdus saattaa näkyä vasta siinä.
 

Yhteistyössä