Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

  • Viestiketjun aloittaja Vol 2
  • Ensimmäinen viesti
Sitä saa mitä tilaa
TIISTAI

baabaa.............kp 12/27
ctina.................kp 49/28
iita82................kp 27/62
Isaa..................kp 46/34
JoannaH.............kp 15/30-32
Jenmo85............kp 15/29
Maariana83........kp ?
Marya................kp 20/33
Mii83..................kp 16/30-31
Minky.................kp ?
minsku83...........kp 36/?
minttu-82...........kp ?
NaNnA24............kp 52/29-38
Nasu86...............kp 31/28-30
NeitiNöttönen......kp 31/29-31
Nyhverö..............kp???
Peppi1981...........kp 9/25-28
pikkupeikko85....kp 31/28-29
Riitu...................kp 45/?
Rouva-K.............kp 11/28-31
Sitä saa mitä tilaa.kp 26/26
Supsis................kp ?
swerfiel..............kp 29/28-33
tina84................kp 18/30
tulineito..............kp 40/28
tytsy83...............kp 24/32-36
veikkonen...........kp 26/28-31
Vilinäiti...............kp 59/37
wannabe-mami....kp ???
äippä84..............kp 54/27-29

++PLUSSANNEET++

cukkis................kp 34/28-30
juliuksenäiti.........kp 31/29-31
ukemon..............kp 32/29-30
vauvis................kp 35/27-29
Tyyne.................kp 31/28-33
lumihiutale..........kp 26/27-31
Gemini-04.........kp 30/26-32
snowmamma.....kp 37/29-33
jonna................kp 32/40
Äitsykkä............kp 39/28
Miron äiti...........kp 34/26-30
Maitsu83............kp 24/28
mutzi81.............kp 30/28-30
karoliinuli...........kp 32/30
Rapu82..............kp 32/26-31
suzu1981............kp 32/29
Neitinoita Aliisa...kp 31/34
Minni83..............kp 30/??

Nyt on listaa taas päivitetty,toivottavasti on oikein :D
 
jenmo
Meinattiinkohan me nyt sit tänne siirtyä? Pitääpä alkaa nosteleen, ellei muut alle kaksvitoskuumeilijat muuten hoksaa tätä...

Miksihän muuten nää uudet pinot alottaa yleensä joku vieras? Viimeks oli kans vieraan (vai "vieraan" ) alottama toi alle 25-kuumeilijat-uusi pino-tsydemi.. Sanoinkohan tarpeeksi hankalasti? :D
 
Kait sitä voidaan tännekin siirtyä.
Päivitystä: Ei vieläkään mitään.
Ajattelin aloittaa uuden clomikierron ja otan mukaan ovistestit. Ei tuu mitään muuten.
Tuskinpa sitä plussaakaan enää kp 60 mulle tulee. :/
 
iltaa!

Täältä on muuten tosi kätevää käydä tarkistamassa toi oma kp. Nytkin ihan säikähdin kun kp onkin jo 27. Minulla on aina ollut kierrot pitkiä, joten turha edes vielä jännittää.. Luulin jo yhtenä päivänä, että rinnat olisi kipeytyneet, mutta ei ainakaan vielä olekaan. Rinnoista vähän pysytyn päättelemään milloin se ovis olisi ollut. Ensi kiertoon meenasin hankkia niitä ovistestejä. (Niin jos ei tästä kierrosta tärppää..) Toivossa tässä nyt kuitenkin vielä elellään!!
Isäntäkin on muuten hyvin tullut tähän kuumeiluun mukaan Tänään puhui, kun ollaan mietitty uuden auton ostoa, että viisainta ostaa suoraan farkku malli, että on sitten tilaa kun toinen vaavi tulee. Toivottavasti nyt ilmoittelisi pian se uusi vaavi tulostaan..

iita kp 27 /62
 
Onkohan mulla ovis vai sitten kierto täysin sekaisin, nimittäin jonkin asteista veristä vuotoa havaittavissa. Aika outoa. Tosin onhan se mahdollista että ovishetkellä esiintyy pientä vuotoa. PItää seurailla miten tilanne kehittyy.

Mii kp 16/30-31
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 17:18 Jenmo85 kirjoitti:
Meinattiinkohan me nyt sit tänne siirtyä? Pitääpä alkaa nosteleen, ellei muut alle kaksvitoskuumeilijat muuten hoksaa tätä...

Miksihän muuten nää uudet pinot alottaa yleensä joku vieras? Viimeks oli kans vieraan (vai "vieraan" ) alottama toi alle 25-kuumeilijat-uusi pino-tsydemi.. Sanoinkohan tarpeeksi hankalasti? :D
Moikka!

Olen taustaillut pitkään ja ollut alussa mukana. En pääse kirjautumaan jostain kumman syystä ja tarkoitukseni oli olla ihan vaan hiljaa taustalla teidän kanssa kuten tähänkin asti. Sain vaan idean aloittaa uuden listan ja koettaa laittaa tuota etusivulista-ideaa niin on helpompi seurata ketä on mukana täällä :) Älkää laittako mua listaan muuta kuin nimellä, ei voi oikein kiertoa juuri nyt kahtella kun onongelmia...

Mutta plussatuulia teille kaikille!!!!
 
Tasku Venus
no niin, kirjoittelen taas pitkästä aikaa tänne.
ei vieläkään ole menkat alkaneet.
mutta en mä silti raskaana ole, tai ei ainakaan tunnu siltä.
ei ole oireitakaan.

mä taisin nimittäin ovuloida vasta silloin kun menkkojen olis pitänyt alkaa,
eli ne varmaan alkaa n. viikon päästä. :/
masuun kyllä sattuu aina välillä, mutta tulkitsen sen alkavaksi menkkakivuksi.
en oikein uskalla toivoa liikoja kun niin monta kertaa olen jo pettynyt.
 
Höh, Isaa, erpäreilua tommonen. Meilläkin kävi viime kierrossa niin, että menkat alkokin odotettua myöhemmin, ja jälkeenpäin laskeskelin, että eihän me edes pupuiltu silloin. Tosin olisi varmaan pitänyt liittyä kymppikerhoon, jos oltaisiin, oltiin nimittäin palailemassa häämatkalta thaimaasta ja reissaamiseen upposi kyllä koko vuorokausi... silti pännii, kun on tavallaan "oma vika".

Viime yönä syntyi kavereiden esikoistyttö. Itkin ihan putouksena aamulla, jotenkin se oman pienokaisene kaipuu räjähti ihan silmille, kun toiset sai omansa syliin. Tuntuu vielä väärältä olla kateellinen tai katkera, kun pitäisi olla onnellinen rakkaiden ystävien puolesta.

Muutenkin koko päivä mennyt pieleen, lähtien tuosta itkuisesta aamusta, jatkuen pieleen menneisiin porkkanapihveihin, joita ahersin 2 tuntia (päättyi itkuun), harjoittelupaikan löytövaikeuksiin (taas itkua) ja siihen, että mies lähti mainitun kaverin varpajaisiin poikaporukalla, enkä tietenkään päässyt mukaan (vielä muutama kyynel).

Koko päivä mennyt ihan harakoille, oli tarkoitus tehdä aiankin pari kotityötä koulusta ja pyykätä, mutta en ole tehnyt mitään. Paitsi ne porkkanapihvit, ja nekin mies joutui paistamaan loppuun, kun minä luovutin. :snotty:

riittäisiköhän tämä valivali tälle päivälle?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 14:44 Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
TORSTAI

baabaa.............kp 14/27
ctina.................kp 51/28
iita82................kp 29/62
Isaa..................kp 48/34
JoannaH.............kp 17/30-32
Jenmo85............kp 17/29
Maariana83........kp ?
Marya................kp 22/33
Mii83..................kp 18/30-31
Minky.................kp ?
minsku83...........kp 38/?
minttu-82...........kp ?
NaNnA24............kp 54/29-38
Nasu86...............kp 33/28-30
NeitiNöttönen......kp 33/29-31
Nyhverö..............kp???
Peppi1981...........kp 11/25-28
pikkupeikko85....kp 33/28-29
Riitu...................kp 47/?
Rouva-K.............kp 13/28-31
Sitä saa mitä tilaa.kp 28/26
Supsis................kp ?
swerfiel..............kp 31/28-33
tina84................kp 20/30
tulineito..............kp 42/28
tytsy83...............kp 26/32-36
veikkonen...........kp 28/28-31
Vilinäiti...............kp 61/37
wannabe-mami....kp ???
äippä84..............kp 56/27-29

++PLUSSANNEET++

cukkis................kp 34/28-30
juliuksenäiti.........kp 31/29-31
ukemon..............kp 32/29-30
vauvis................kp 35/27-29
Tyyne.................kp 31/28-33
lumihiutale..........kp 26/27-31
Gemini-04.........kp 30/26-32
snowmamma.....kp 37/29-33
jonna................kp 32/40
Äitsykkä............kp 39/28
Miron äiti...........kp 34/26-30
Maitsu83............kp 24/28
mutzi81.............kp 30/28-30
karoliinuli...........kp 32/30
Rapu82..............kp 32/26-31
suzu1981............kp 32/29
Neitinoita Aliisa...kp 31/34
Minni83..............kp 30/??

Nyt on listaa taas päivitetty,toivottavasti on oikein :D
 
Sitä saa mitä tilaa
Moikka!
mul tääl taas jännät paikat,mut toisaalta vaa ootan koko aika et täti kurvaa kylää,vessaski saa ravata alvariinsa,ku oon ihan varma et nyt ne alko :D mut eipä alkanutkaa vielä,kyl mul on toiveet korkeal sen laparoskopian jäljilt vaikkei mus mitää vikaa ollukkaa,mut toisaalt sitte taas on tullu petyttyy sen sata kertaa,ettei jaksa enää uskoo ihmeisiin :kieh:
Mut tääl siis mennää kp28/26 eikä ainakaa vielä ole oireita suuntaan jos toisenkaan,jos täti nyt ei huomiseen aamuun mennes kurvaa kylää ni onkai pakko jo testailla,ku ollaan lähössä huomenna reissuun.
 
baabaa
jahas, uus pino...ok.

Ihan säikähin taas että kierto on jo noinkin pitkällä, ku vastahan se tuntu menkat olevan.Tai no, eihän se ny oikeesti oo ees pitkällä. Mä kai nyt yritän pistää vähän jäihin toistaseks kakkoshanketta, vaikken ehkäsyä aio alkaakaan käyttämään. Mutta kuitenkin, meiän perheen tilanne on se ettei sitä kannata tähän soppaan ainakaan kauheesti toivoa uutta raskautta.
 
jenmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 10:51 Gremmy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 17:18 Jenmo85 kirjoitti:
Meinattiinkohan me nyt sit tänne siirtyä? Pitääpä alkaa nosteleen, ellei muut alle kaksvitoskuumeilijat muuten hoksaa tätä...

Miksihän muuten nää uudet pinot alottaa yleensä joku vieras? Viimeks oli kans vieraan (vai "vieraan" ) alottama toi alle 25-kuumeilijat-uusi pino-tsydemi.. Sanoinkohan tarpeeksi hankalasti? :D
Moikka!

Olen taustaillut pitkään ja ollut alussa mukana. En pääse kirjautumaan jostain kumman syystä ja tarkoitukseni oli olla ihan vaan hiljaa taustalla teidän kanssa kuten tähänkin asti. Sain vaan idean aloittaa uuden listan ja koettaa laittaa tuota etusivulista-ideaa niin on helpompi seurata ketä on mukana täällä :) Älkää laittako mua listaan muuta kuin nimellä, ei voi oikein kiertoa juuri nyt kahtella kun onongelmia...

Mutta plussatuulia teille kaikille!!!!
Kiitos Gremmy! Selvis sekin :D


Kuulumisia; vihdoin viimein ovistesti näyttäisi kahta yhtä vahvaa viivaa! Nyt siis kp17, ja ilman testiä oisin tainnu jo toivon heittää tältä kierrolta...Siis kun ei mitään ovisoireita oo aiemmin ollut. Tosin eilen illalla huomasin rintojen kipeytyneen.

Äsken melkein riemusta pompin, vaik se oviksen tapahtuminen ja bongaaminen sinällään ei mitään raskauden alkua takaa. Mutta tulipahan vaan niin hyvä mieli, kun mahdollisesti saattaisin raskaaksi vielä tästä kierrosta tulla....Toivotaan parasta tääl miehen kans.

Ollaan täksi illaksi kans suunniteltu, et ihan pitemmän kaavan mukaan vois touhuilla jotain kivaa =)
Ja yrittää ottaa rennosti, ettei stressillä pilata koko touhua.... =)


On se jännä tää ihmisen mieli, et näin hyvän olon saa "pelkällä" positiivisella ovulaatiotestillä itelleen... :LOL:


Plussatuulia toivottelen taas meille kaikille!!!!
 
jenmo
...Ja taas mä oon täällä :D

Semmosen jutun tuossa just hoksasin, kun kalenteria pläräsin, et mun keskenmenosta oli kulunut 32 päivää, kun ekat menkat tuli.
Sit aloin laskeskella, et nyt kun ovulaatiotestistä tuli plussa, niin huomenna jos ois ovulaatio, niin sehän ois just kp 32 kun menkat alkais 14:n päivän päästä ovulaatiosta....? Olipas pitkä lause.

Nyt vasta huomasin, et keskenmeno tosissaan voi pidentää tuota kiertoa. Siksipä pyydänkin, että mun kp:t korjattais listaan 17/32. Jos kerta nyt ovis on, niin ei taida ihan 28-29:n päivän kierto olla meneillään, kuten aina ennen on ollut. Kiitän etukäteen jos joku nuo kp:t päivittää! :flower:
 
Pitäisköhän minunkin hankkia noita hyvän mielen ovistestejä... olisi käyttöä, hyvälle mielelle siis. Mies kyllä tässä päivänä muutamana vauva-asioita murehtiessani ehdotti, että jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ostetaan tikkuja. Minusta vaan jotenkin tuntuu turhalta, kun pupuilla voi säännöllisesti vaikka koko kierron, jolloin tähtäys osuu väkisinkin oikeaan. :D

Millaista alkuraskauden pahoinvointi on? jatkuvaa? aaltoja? tuleeko se jostain ärsykkeestä? Kertokaa!
 
jenmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 17:53 swerfiel kirjoitti:
Pitäisköhän minunkin hankkia noita hyvän mielen ovistestejä... olisi käyttöä, hyvälle mielelle siis. Mies kyllä tässä päivänä muutamana vauva-asioita murehtiessani ehdotti, että jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ostetaan tikkuja. Minusta vaan jotenkin tuntuu turhalta, kun pupuilla voi säännöllisesti vaikka koko kierron, jolloin tähtäys osuu väkisinkin oikeaan. :D

Millaista alkuraskauden pahoinvointi on? jatkuvaa? aaltoja? tuleeko se jostain ärsykkeestä? Kertokaa!

Ihana toi hyvänmielen ovistikku! =)

Mulla oli esikoista oottaes pahoinvointi pahin aamulla, esim. tupakin ja kahvin haju sai melkeen laatan lentämään...
Sit (puhtaassa) wc:ssä haisi mun mielestä aivan järkyn pahalle, eikä voinut mennä sinne hampaita pesemään...Ois oikeasti lentäny se laatta.
Ja muuten, nää pahoinvoinnit alko mulla esikosta ennen plussausta, eli aikaisin..
Sit saatto pitkin päivää tulla yllättäin se etova olo, mm. jos ois pitäny roskapussi viedä ulos tai kisunhiekkalaatikko tyhjentää....Tai ihan vaan likaiset astiat "haisi" tiskialtaassa, hyi olkoon!

Lisäksi mies tykkää tabascosta, jonka haju oli mulle aivan kamala, en voinut hetkeen tulla samaan huoneeseen jos hän pari tippaa laittoi esim. pizzan päälle. Sit vielä toinen miehen herkku; pekoni! Mun piti poistua pihalle pekonin paiston ja -syönnin, sekä asunnon tuuletuksen ajaksi.

Oi niitä aikoja :whistle:
 
Saanko liittyä joukkoon? :)

Oon tuolla muissa pinoissa aika paljon pyörinykkii..
Mut mut, ollaan molemmat miehen kanssa 20 vuotiaita ja yritystä on takana jo yli puoltoista vuotta. Käytössä clomit+luget ollu parin kierron ajan.. Nyt kp25/27, eilen plussasin haamun ja tänään toisen haamun :) Kivut on kyllä vatsassa kovat että täytynee vaan toivoa ettei tule "toukka" ulos :)

bd ja tsemppiä kaikille yrittäjille ja onnea plussanneille! :hug:
 
Jenmo85 ja muutkin, onko se pahoinvointi vaan hajuista? Mulla on nyt pari päivää ollu suurimman osan aikaa sellanen olo, ettei yhtään tee mieli syödä. Olen esim. jättänyt jugurtin tai nektariinin syönnin kesken, kun tökkäsi vaan ihan täysin, ja tietokoneella istuessa tuli yhtäkkiä niin kova kuvotus, että piti kiiruusti poistua pitkälleen hetkeksi... Ja tänään muikuissa oli mielestäni joku tosi paha sivumaku, vaikka miehen mielestä olivat oikein hyviä. Harmittaa, kun jäivät syömättä.

Enimmäkseen on kuitenkin ihan tavallinen olo, eikä mitään tavallisesti kuvittelemiani raskausoireita ole ollut.
 
ulu
Ilmoittaudun iloiseen joukkoonne. :)

Nyt menossa kp. 28/28-32, sunnuntaina ois tarkoitus testata. Vahva tunne että plussaa, mutta täysin mahdollista että luulen vaan, kun on menossa vasta ensimmäinen kierto ehkäisyn jättämisen jälkeen.

Onko kuin monilla tärpänny heti? Onko se edes mahdollista? :LOL:
 

Yhteistyössä