Alle 30-vuotiaat naiset, joilla selkeästi vanhempi mies.

onnenpisara
Onneksi rakkaus ei katso ikää, vaikka se niin kliseeltä kuulostaakin. Ikä on vain numero eikä sen pitäisi vaikuttaa ihmisten yhteiseloon tai toisesta välittämiseen. Minusta on aika pinnallista jos "leikkii ihmisten" kanssa eli ajattelutapa että tämä on tämän ikäinen naisen/miehen humpukka ei sen kanssa tarvitse/pidä tosissaan... Tietysti jos ei halua elämäänsä mitään pysyvää niin mikäs siinä. Sama asia tuon miksei ikäistään seuraa saa - tottakai saisi jos tahtoisi. Se vaan kun se rakkaus ei pohjimmiltaan katso tälläisiin asioihin vaan on kahden ihmisen kauppa. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olin 17-vuotias kun eräs mies kertoi olevansa 32v. Myöhemmin selvisi, että mies oli todellisuudessa 38v. Olin tyhmä nuori ja tuossa iässä todella usein humalssa, niin ei tullut tuotakaan ajateltua järjellä. Pitkään pyörittiin yhdessä vaikka koko suhde oli alusta asti tuomittu. Nykyään meillä on yksi yhteinen lapsi ja meidän välit miehen kanssa poikki. En tiedä kadunko tyhmyyttäni, mutta jos nyt minua vikittelisi lähemmäs 21 vuotta vanhempi mies, niin lähtisin karkuun ja nopeasti. Mies oli lapsellinen ja mun ikätasoa henkisesti. Hän on sitä edelleen, ja mä aikuistuin pari vuotta sitten... Meillä ei ole oikeastaan koskaan ollut minkäänlaista keskusteluyhteyttä ja olen aina tiennyt, etten halua noin paljon vanhempaa miestä. Loppuajasta mua hävetti kulkea julkisilla paikoilla hänen kanssaan
 

Yhteistyössä