Amikseen menossa, ilkeät teinit pelottaa!

  • Viestiketjun aloittaja en jaksa laihduttaa.
  • Ensimmäinen viesti
Mun heikko kohta ulkonäössäni on paino, tiedän sen itse, eikä sen kuuleminen tunnu kivalta. Jollain toisella se on joku kauneusvirhe vaikka naamassa. Tiedän kyllä että olen painoindeksiasteikolla normaali, MUTTA tiedän myös että usean silmään olen vähän läski tai just siinä hyvän ja läskin rajoilla. Ja läskittelyllä tarkoitan tälläsiä "muuten hyvä mut vähän läski", "hyvä naama mut perseessä on x kiloa liikaa" tasoista jätkäporukan arviointia. Molemmat ihan tosielämän esimerkkejä. Sinänsä aika harmittomia, eikä tuota montaa kertaa tapahtunut, mutta se pelko ja ahdistus että joutuu kuulemaan tota kasvoi ylivoimaiseksi enkä sen takia enää lopulta pystynyt menemään kouluun.

Mutta kiitos kannustuksesta, olet oikeassa. Ei pitäisi välittää.
Siis sä olet niitä 10 vuotta vanhempi, ja kuvittelet että ne katsovat sua kieli pitkällä? Luuletkohan sä nyt vähän liikoja? Taidat olla ihan tavallinen harmaavarpunen, jota kukaan ei edes pahemmin noteeraa... En kykene uskomaan.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23394835:
Siis sä olet niitä 10 vuotta vanhempi, ja kuvittelet että ne katsovat sua kieli pitkällä? Luuletkohan sä nyt vähän liikoja? Taidat olla ihan tavallinen harmaavarpunen, jota kukaan ei edes pahemmin noteeraa... En kykene uskomaan.
1. kyseinen amis on erittäin miesvaltainen, kyllä ne arvostelee kaikki siedettävän näköiset naispuoliset opiskelijat
2. en ollut 26 kun viimeksi siellä olin, mutta en hirveästi ulkoisesti ole siitä vanhentunut
3. usko mun puolesta vaikka Jeesukseen, sun mielipiteesi ei mua kiinnosta tai asiaa muuksi muuta
 
1. kyseinen amis on erittäin miesvaltainen, kyllä ne arvostelee kaikki siedettävän näköiset naispuoliset opiskelijat
2. en ollut 26 kun viimeksi siellä olin, mutta en hirveästi ulkoisesti ole siitä vanhentunut
3. usko mun puolesta vaikka Jeesukseen, sun mielipiteesi ei mua kiinnosta tai asiaa muuksi muuta
No eiköhän ne kyseiset arvostelijat ole jo valmistuneet siitä opinahjosta.
 
"just"
Okei sä sitten ilmeisesti haluat panna niitä jätkiä vai miksi muuten sua haittais se mitä ne on susta mieltä? Miksi sä edes annat joidenkin pikkupoikien naureskella sulle, läskitellä ja sitten itse luikit karkuun? Mä menisin sanomaan tollasille suorat sanat jos mulle huudeltais jotain ton tyylistä.
 

Yhteistyössä