Anna Hyvän kiertää-jouluketju?

  • Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ilmeisesti moderaattorit tekevät sen ketjun sitten kun katsovat ajankohdan sopivaksi :) Itse haluaisin antaa lahjan tai pari, jos vaan ketju tulee sen verran ajoissa, että ehdin - marraskuun loppu - joulukuu tulee varmaan olemaan meille kiireinen, ja lahjoitan tarvikkeita muuta kautta, jos näyttää siltä, että haluan saada ne nopeammin liikenteeseen :) (mulla on siis kotona valmiina jotain uutta, kivaa, lahjaksi käyvää tavaraa, jota ajattelin lahjoittaa)
 
Yh
Onkohan tämä ketju tulossa?

Minulla tai siis 3- ja 5-vuotiailla pojillani olisi todellista tarvetta vaatteille.
Olen yksinhuoltaja ja tällä vanhemmalla pojallani on pitkäiaikaissairaus, jonka hoitamiseen menee kuukausittain satoja euroja rahaa. Toivoin, että jos tätä kautta olisin saanut apua, kun kuulin tästä!
 
HippuTAR
Onkohan tämä ketju tulossa?

Minulla tai siis 3- ja 5-vuotiailla pojillani olisi todellista tarvetta vaatteille.
Olen yksinhuoltaja ja tällä vanhemmalla pojallani on pitkäiaikaissairaus, jonka hoitamiseen menee kuukausittain satoja euroja rahaa. Toivoin, että jos tätä kautta olisin saanut apua, kun kuulin tästä!
Jos rekisteröidyt ja kerrot yv:llä minkä kokoisia vaatteita tarvisit niin mä voisin kattoa jos löytyis jotain. siis jos käytetyt kelpaa.
Oon just valkkaamas kirpparille meneviä ja voisin varmaan pari leluakin laittaa mukaan.
 
dgs
Onkohan tämä ketju tulossa?

Minulla tai siis 3- ja 5-vuotiailla pojillani olisi todellista tarvetta vaatteille.
Olen yksinhuoltaja ja tällä vanhemmalla pojallani on pitkäiaikaissairaus, jonka hoitamiseen menee kuukausittain satoja euroja rahaa. Toivoin, että jos tätä kautta olisin saanut apua, kun kuulin tästä!
Tää nyt ei oikein tunnu oikealta. Eikö sossun kuulu kustantaa tarpeelliset perusmenot ja varsinkin sairauskulut.
 
vierr
Milloinhan tää ketju tulee? Mulla ois tässä kuussa paremmin aikaa käydä jonkun lapselle ostamassa pikku paketti mut joulukuussa kiireinen aikataulu etten kerkeä. ja silloin on jo kaupoissa kauheat ruuhkat
 
Lau123
Yh

Vierailija Tarvetta olisi
Onkohan tämä ketju tulossa?

Minulla tai siis 3- ja 5-vuotiailla pojillani olisi todellista tarvetta vaatteille.
Olen yksinhuoltaja ja tällä vanhemmalla pojallani on pitkäiaikaissairaus, jonka hoitamiseen menee kuukausittain satoja euroja rahaa. Toivoin, että jos tätä kautta olisin saanut apua, kun kuulin tästä!

Missä päin asut? Mulla olis pojan vaatteita kassikaupalla..voisin antaa sulle??
 
ellei ole soisiaalitoimen asiakas, niin eihän niitä silloin makseta. Vai meinaatko että sossu maksaisi tuloista riippumatta sairauskulut..?
ihan off topic, mutta kukaan ei maksa lapsen sairauskuluja satoja euroja kuussa itse.
Siihen voi vedota, mutta niin se ei ole.
Katot tulee vastaan ja tuossa tilanteessa jokaiselle kerrotaan sairaalasta sosiaalihoitajan toimesta kaikki kommervenkit millä maksattaa yhteiskunnan varoista.
 

Yhteistyössä