Anna kouluarvosana (4-10)

  • Viestiketjun aloittaja villitulppaani
  • Ensimmäinen viesti
villitulppaani
suhteellenne. Perustele (eli sanallinen arviointi).

Oma: 8
Perusmukava suhde, mutta kommunikoinnissa parannettavaa. Puhetyylimme on liian negatiivinen. Positiivista palautetta ja kauniita sanoja on aivan liian vähän.
 
10, oon niin onnellinen että välillä jo uskon että varmasti meille tapahtuu jotain ihan hirveää kun ei mulla koskaan aiemmin ole ollut näin onnellista!
Mies välittää aidosti, osaa kuitenkin panna mulle sopivasti kampoihin, kaikesta voidaan keskustella ja voidaan olla ihan rauhassa sellaisia kuin olemme. Seksi upeaa, elämänarvot ja tavoitteet samanlaiset, kuten myös periaatteet.
Voiko sellainen onni jatkua? Välillä oikein pelottaa, että varmaan tulee joku sairaus tms. kun ei ihminen voi selvitä näin pitkää aikaa ilman vastoinkäymisiä. :|
 
JONSERED Karhunkantaja


vaikka minä olenkin täydellinen, ei äijä aina sitä ole... Tunnevammainen, puhekyvytön, lyhyt pinnainen ja äärest raivostuttuttava. Maailman paras paskiainen, siis. :heart:
 
10
Rakastamme toisiamme yli kaiken ja olemme onnellisia! Tuemme ja kunnioitamme toisiamme ja halu kestää yhdessä vaikeatkin ajat on erittäin vahva. Eli ollaan valmiita tekemään töitä parisuhteemme eteen ja rakentamaan siitä aina vain vahvempi ja onnellisempi liitto :heart:
 
Tälle hetkelle vai kokonaisuudelle :saint: ? Yksinkertaisenkin kysymyksen voi vääntää vaikeaksi :D
Kokonaisuus on varmaan siinä 9, mutta nyt on kyllä niin kuollu koko suhde, siitä on tullu pelkkä työsuhde, että tällä hetkellä ei kyllä 8 ylity. Toisaalta mä olen lähempänä maanista kun depressivistä, niin kokonaisuus elämästä lienee 9,5...Toi ei ollu loogista :eek: :saint:
No, mä osaan kuulema tehdä sorvilla kuution, niin toi oli varmaan ihan ok todeta että 8 ja 9 keskiarvo on 9,5 :LOL:
 
10+
Rakkautta ja intohimoa riittää jokaiseen päivään. Keskustelemme kaikesta mahdollisesta, kunnioitamme ja arvostamme toisiamme. Molemmilla on halu pysyä yhdessä aina. Kehumme toisiamme, kiitämme pienestäkin aiheesta, järjestämme pikku yllätyksiä toisillemme :heart:
 

Kommunikointi miehen puolelta on kyllä auttamattomasti hukassa, asioita ei saa selvitettyä.
Turvallinen ihana mies, hyvä isä johon luotan vaikkei aina siltä tunnukaan
Seksiä en muiden kanssa tahdo edes harrastaa :saint:
 
10-
On luottamusta, rakkautta, seksiä, hauskuutta, hellyyttä, yhdessä viihtymistä, lapset, on tilaa, ymmärrystä ja puhutaan paljon! Miinus kait tulee siitä et ei tässä 10v jälkeen enää ihan tulessa perhoset vattassa mennä :D vaikka rakastetaankin ja joskus tulee ihan intohimonkin hetkiä.
 


Lähes täydellinen, pitkään kestänyt parisuhde. Meidän luonteet tasottaa toisiaan, sovitaan hyvin yhteen. Elämä on tuttua, turvallista, mutta silti mukaan mahtuu välillä jännitystäkin. Viihdytään toistemme seurassa, meillä on pitkälti samat mielenkiinnon kohteet, vaikka omiakin juttuja löytyy. Molemmat osallistuu tasapuolisesti perheen hyvinvointiin kaikin puolin. Seksikin on hyvää, uusia virikkeitä tykkää molemmat kokeilla.

Olemme onnellisia, enkä usko että suhteemme kaatuu mihinkään.
 

Yhteistyössä