Annanko lapsen valvoa vai mitä? Hemmetin isovanhemmat!!

  • Viestiketjun aloittaja helvetti
  • Ensimmäinen viesti
helvetti
Eli isovanhemmat toivat lapsen (5v.) tahallaan myöhässä kotiin, kun "halusivat niin viettää aikaa lapsen kanssa". Heillä olisi ollut tähän mahdollisuus jo aikaisemmin tänään,mutta muut asiat kiinnostivat. Nyt lapsi odottanut koko päivän että illalla pidetään leffailta, mutta muksun nukkumaanmenoaika on juurikin 20.30,jonka jälkeen siis luetaan vielä iltasatu! Annanko nyt lapsen valvoa helvetin myöhään vai mitä? Huomenna tarhapäivä. Lapsi pettyy kovasti jos leffaa ei katsota.
VITUTTAA!!
 
no katsokaa se leffa huomenna. Kyllä 5-v ymmärtää jo puhetta. Selität hänelle, että koska mummolassa meni vähän pitkään, tänään ei ehditä enää katsoa elokuvaa.

Ja anna mä arvaan; kyseessä on anoppi ja appi :kieh:
 
Kurjasti tehty isovanhemmilta. Mutta nyt ei auta kuin selittää tilanne lapselle ja kertoa, että elokuva katsotaan vasta huomenna. Itkuhan siitä luultavasti tulee (tai ainakin meidän muksulta tulisi ), mutta eipä sille mitään voi.
 
Ap
Kyllä tajuaa, mutta että mua suututtaa kun isovanhemmilla olisi ollut aikaa vaikka kuinka paljon olla lapsen kanssa! Mutta eihän sitä päivällä voinut kun oli muutakin kivaa tekemistä, nyt sitten illalla meidän suunnitelmista välittämättä toivat lapsen tahallaan myöhässä. MUR! Ja ihan mun omat vanhemmat kyseessä >:/

Lapsi otti tiedon vastaan itkun kera kun kerroin ettei pidetäkkään tänään leffailtaa :(
 

Yhteistyössä