Annatteko "vauvakirjan" lapsellenne kun hän kasvaa vai pidättekö itse?

  • Viestiketjun aloittaja "tttt"
  • Ensimmäinen viesti
jepjep-
lapselleni annan tietenkin! kotoa pois muuttaessaan saa, tai kun omia lapsia ilmaantuu..

entäpä valokuvat? minulla on lapsen omat valokuva-albumit (jotka ajattelin lapselleni luovuttaa kun muuttaa pois..) ja "oma" albumi, missä sitten kavereiden kanssa otettuja ym kuvia..
joidenkin kuvien kohdalla vaan joutuu miettimään kumpaan albumiin ne laittaa, vai teettääkö kahdet (sekin tuntuu hölmöltä), esim. mummuni 80v. juhlakuvissa jouduin todella miettimään :D
 
"vieras"
Tietysti annan lapselle! Mekin ollaan saatu omamme kun ollaan kotoa muutettu, vaikka niitä on kaksin kappalein.

Mun anoppi on hävittänyt lastensa vauvakirjat (ei tietenkään tahallaan), vaikka eivät ole koskaan muuttaneet. Mun äiti on pitänyt tallessa kaikki, vaikka ollaan muutettu n. 20 kertaa.
 
Oma äitini antoi vauvakirjani minulle kun aloin odottamaan esikoista. Musta tämä oli kiva käytöntö kun sitä tuli paljon selattua raskaus aikana ja kiva sitten vauvan kasvua verratta omaan kasvuun. Itse ajattelin antaa lapselleni hänen vauvakirjansa sitten kun hänelle tulee vauva, ainakin siinä kohtaa osaa arvostaa sitä. En ole varmaa osaako välttämättä arvostaa vielä kotoa pois muuttaessaan, varsinkin jos on siinä vaiheessa vielä kovin nuori.
 

Yhteistyössä