ANNETAAN POIS!!!

Mari
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
keskustaan on 3km matkaa et onhan tämä maalais paikkakunta, mut en luokittele et asutaan maalla!!

nyt mari ottaa herneen nenästä ja lopettaa saivartelun!!!
ja mä väsään kissoille aitauksen ulos, ni sitte kaikki on tyytyväisiä :hug:
Tiedätkö että minulla ei ole hernettä nenässä enkä myöskään saivartele. Kirjoitin vain täyttä asiaa jonka uskon sinunkin oikeasti tietävän ja ehkä näin jopa ajattelevan. Kyllä jokaisen lemmikinomistajan tulee huolehtia omastaan parhaan kykynsä mukaan ja nähdä myös hieman vaivaa sen eteen. Ja minun takiani ei tarvitse aitausta rakentaa vaan vain ja ainoastaan suloisten kissojesi takia. Minulla itsellä ei tällä hetkellä ole kissaa (on kyllä ollut) vaan kaksi isoa koiraa joille pyrin antamaan mahdollsimman hyvän elämän :)

ellet tiennyt kyseessä on rotukissat, joten niillä ei ole ulkoilusta tietoakaan, ellei niille anna siihen mahdollisuutta!
maatiaiskissoilla ulkoilu ja sen vietti on verissä, mutta rotukissat eivät sitä herkusta tieä mitään!!!

Tiedän kyllä sen ja näin kuvistakin. Rodusta huolimatta raitis ilma ja erilaiset virikkeet sekä laajempi reviiri tekevät hyvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ihanat kisulit siulla WTF :D :heart: ja kissakuume senkus kasvaa.... mie en malta oottaa että pläähin neitokainen ne pennut tekasee että pääsen niitä kahtelemaan :D
mä en edes halua tietää koska pläähin kissa saa lapsia... on kissakuume pahimmillaan... yks neito on kiikarissa, mut en sellasta saa... taitaa noissa kahdessa jo olla aika työ ;)
:D se on vähän niinku että: näläkä kasvaa syyessä :D

 
siis häh
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi et päästä kissaa ulos?
Meillä lukee kauppapapereissa ehtona että kissa ei saa ulkoilla vapaasti. Ja muutenkin, mä en halua päästää kissaani tuonne jäämään autojen alle.
(Vaikket nyt multa kysynytkään, vastasin silti.)
Siis oikeestikko joku MAKSAA kissasta?
 
joanna
auttaisko leikkaus?
mun tuttuni oli rakentanu omille kissoilleen kulkuaukon ikkunasta ulos häkkiin. vitsi se oli tosi makee. kissat pääsi ihan milloin vaan ulos kesäsin,talvella tuskin oli luukku auki. sellainen olis yks vaihtoehto. kun asutte vissiin maantasalla.
 
no ei meilläkään kissat haluu ulkoilla. sillä ehdolla ne aikanaan sain et niistä ei tule ulkokissoja, koska eivät yrityksistä huolimatta oppineet ulkona olemaan. ja kolmas kissa ei ikinä ole ulkona käyny eikä sinne koskaan kaipaakkaan.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
mites meillä,onko kissalla huonot olot kun se ei kirveelläkään mene pihalle? joku sen oli hyljännyt kun otin sen ja nyt haluaa olla vaan sisällä.. ja viä kerrostalossa.
ei oo. ei kisulin ole PAKKO olla ulukona jos ei se halua sinne mennä. tässä on nyt ruvettu ihan ihme jutuista vääntämään.... ap ihan vitsillään teki alotuksen ja nytten joku nutturapää hyökkää kimppuun... jos ois kyse lapsesta niin jo huuettais sossua apuun.... voi elämä... tule apuun anja! |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
mites meillä,onko kissalla huonot olot kun se ei kirveelläkään mene pihalle? joku sen oli hyljännyt kun otin sen ja nyt haluaa olla vaan sisällä.. ja viä kerrostalossa.
ei oo. ei kisulin ole PAKKO olla ulukona jos ei se halua sinne mennä. tässä on nyt ruvettu ihan ihme jutuista vääntämään.... ap ihan vitsillään teki alotuksen ja nytten joku nutturapää hyökkää kimppuun... jos ois kyse lapsesta niin jo huuettais sossua apuun.... voi elämä... tule apuun anja! |O
äläs nyt, palsta tietää. mulla ei kuulemma ole empatiaa eläimiä kohtaa yhtään :whistle:
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh:
Siis oikeestikko joku MAKSAA kissasta?
Kyllä mä olen valmis rakkaasta lemmikistä maksamaan.

Aika tympeää tuo sun ja monien muiden kaltaistesi suhtautuminen. Outoa on sekin että rotukoiran hankkimista ei kukaan ihmettele mutta rotukissan hankkija saa jatkuvaa taivastelua osakseen.
 
-
Heh, kuulostaa niin tutulta..

Meillä 7 kk nuorineiti on päättänyt aloittaa "tahdon ulos juuri nyt"-maukunansa aina iltaisin, välillä myös öisin.. Hyvin säälittävähän se ääni on, mutta ei päästetä ulos kuitenkaan. Valjaissa ulkoillaan toki melkein päivittäin ja tietysti juuri silloin kissaa ei kiinnostaisi yhtään ulkoilla. ;) No, kyllä se valjaissakin kirmaa tuhatta ja sataa kuitenkin useimmiten.

Meillä suurena huolena on karkaamiset. Asutaan kerrostalossa niin neiti on päässyt vaan rappuun, onneksi. On kyllä ihan mahdoton ohjus, kun vaan oven avaa ja päättäväinenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi et päästä kissaa ulos?
Meillä lukee kauppapapereissa ehtona että kissa ei saa ulkoilla vapaasti. Ja muutenkin, mä en halua päästää kissaani tuonne jäämään autojen alle.
(Vaikket nyt multa kysynytkään, vastasin silti.)
Siis oikeestikko joku MAKSAA kissasta?
kyllä! ja hyvä niin. sillä muutoin niitä kuleksii tuolla yltympäriinsä huonokuntosina, auton alle jääneinä.... se on ihan hyvä että kissat maksaa, löytöeläintaloistaki otettuina. tuleepahan sillä tulevalla omistajalla ees vähän mietittyä sitä kissan ottoa.

lopuksi ihan vaan yleinen huomio, ei liity vieras sinnuun mitenkään:

ÄLÄ OTA KESÄKISSAA! :attn: :attn: paitti tietty jos sillon munat jalakovälissä :whistle: ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
mites meillä,onko kissalla huonot olot kun se ei kirveelläkään mene pihalle? joku sen oli hyljännyt kun otin sen ja nyt haluaa olla vaan sisällä.. ja viä kerrostalossa.
ei oo. ei kisulin ole PAKKO olla ulukona jos ei se halua sinne mennä. tässä on nyt ruvettu ihan ihme jutuista vääntämään.... ap ihan vitsillään teki alotuksen ja nytten joku nutturapää hyökkää kimppuun... jos ois kyse lapsesta niin jo huuettais sossua apuun.... voi elämä... tule apuun anja! |O
äläs nyt, palsta tietää. mulla ei kuulemma ole empatiaa eläimiä kohtaa yhtään :whistle:
ei saa naurattaa kesken juomisen :LOL: :LOL: nyt on kahavit näppiksellä :D :xmas:

 
WTF
siis häh: hyvästä kannattaa maksaa...
joanna:molemmat on leikattu
Nyynä:näinhän se menee... ja kun rotu on mitä mahtavin, nälän tunnetta on vaikea poistaa...
Plääh:eek:nko sul jotai kotisivui? en halua tietää tulevista pennuista... pelkkä kuvien katsominen tekee pahaa, kun ei saa uutta söpölikiniä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh:
Siis oikeestikko joku MAKSAA kissasta?
Kyllä mä olen valmis rakkaasta lemmikistä maksamaan.

Aika tympeää tuo sun ja monien muiden kaltaistesi suhtautuminen. Outoa on sekin että rotukoiran hankkimista ei kukaan ihmettele mutta rotukissan hankkija saa jatkuvaa taivastelua osakseen.
tämä on muuten niiiiin totta!

 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meillä asuu kans ruosteinen sarana... Aina jaksaa yrittää josko joku lähtisi ulkoiluttamaan, roudaa hihnaansa ja vonkuu sanoinkuvaamattoman kauniisti ovella :whistle:
Oi kun herttaista!

Meillä tosiaan käy niin, että kun valjaat ottaa esille, niin täytyy vähän osoittaa mieltään, että ei yhtään kiinnostais.. Kyllä sitä ulkona sitten on kuitenkin kivaa! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meillä asuu kans ruosteinen sarana... Aina jaksaa yrittää josko joku lähtisi ulkoiluttamaan, roudaa hihnaansa ja vonkuu sanoinkuvaamattoman kauniisti ovella :whistle:
ihana :D :heart: :heart:
Tolle epelille ei mikään määrä ulkoilua riitä. 2 kertaa päivässä viedään metsään kirmaamaan flexin kanssa ja aina se painaa siellä yhtä ehtymättömällä intohimolla :D Aika hauskan näköinen se on kun tulee luokse hihna suussa kuin koira ja katselee silmiin siihen malliin että miten ois =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meillä asuu kans ruosteinen sarana... Aina jaksaa yrittää josko joku lähtisi ulkoiluttamaan, roudaa hihnaansa ja vonkuu sanoinkuvaamattoman kauniisti ovella :whistle:
ihana :D :heart: :heart:
Tolle epelille ei mikään määrä ulkoilua riitä. 2 kertaa päivässä viedään metsään kirmaamaan flexin kanssa ja aina se painaa siellä yhtä ehtymättömällä intohimolla :D Aika hauskan näköinen se on kun tulee luokse hihna suussa kuin koira ja katselee silmiin siihen malliin että miten ois =)

:LOL: :LOL: mahtava epeli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi et päästä kissaa ulos?
Meillä lukee kauppapapereissa ehtona että kissa ei saa ulkoilla vapaasti. Ja muutenkin, mä en halua päästää kissaani tuonne jäämään autojen alle.
(Vaikket nyt multa kysynytkään, vastasin silti.)
Siis oikeestikko joku MAKSAA kissasta?
kyllä! ja hyvä niin. sillä muutoin niitä kuleksii tuolla yltympäriinsä huonokuntosina, auton alle jääneinä.... se on ihan hyvä että kissat maksaa, löytöeläintaloistaki otettuina. tuleepahan sillä tulevalla omistajalla ees vähän mietittyä sitä kissan ottoa.

lopuksi ihan vaan yleinen huomio, ei liity vieras sinnuun mitenkään:

ÄLÄ OTA KESÄKISSAA! :attn: :attn: paitti tietty jos sillon munat jalakovälissä :whistle: ;)
joo siis on erittäin hyvä että kissat maksaa. Eihän tuolla ulkona rotukissat juoksekkaan hylättynä ja huonokuntosina. Vaan ne on niitä tavis kissoja joista ei tarvi mitään maksaa. Helppo ottaa ja helppo heittää pihalle kun huomaa ettei kissan hoito olekkaan niin helppoa kun kuvittelee.
Kissalle kun ei riitä pelkästään katto, ruoka ja noin suurinpiirtein puhdas hiekka...
 
vieras
Hei siis nyt HETI esim marsut ulkoilemaan päivittäin! Muistakaa myllätä myös pihamaat marsuille sopiviksi, että voivat leikkiä kuten Perussa aikoinaan luolissa...
HALOO! Kyllä nää sisäkissat on niin vieraantuneet luonnosta, että niillä ei ole mitään tarvetta ulos päästä. Meillä saa olla ovi auki vaikka tunnin niin eivät lähde minnekään. Ei vanhat eikä nuoret.
 

Yhteistyössä