Anopin hankkiminen, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on vakava ongelma, auttakaa:

Eli olen lukenut paljon kauhujuttuja hirveistä anopeista.

Koskaan kukaan ei ole tosissaan ainakaan omaa anoppiaan täälläkään kehunut, vain Porvoossa korkeintaan.

Nyt olen kuitenkin löytänyt kivan pojan (olemme kumpikin 19 vuotiaita) ja näyttää siltä, että joudun etsimään myös anopin.

Menemme naimisiin pian, eli asialla on kiire.

Onko se anoppi ihan pakko hommata?

Ja mistä, onko esim perinteinen lehti-ilmoitus paras vai kannattaako esim netistä etsiä?

Ja ennenkaikkea tärkeimpänä on se, miten voin löytää oikeasti hyvän anopin??!!!

Häihin vain muutama kuukausi, eli on kiire ja itkettää:(

Osaako kukaan neuvoa, jotta en pilaa elämääni kauhealla anopilla?

N. 19
 
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis
vierailija
Teidänhän pitää hommata niitä kaksi, molemmille omat
Siis hetkinen, stopatkaas vähän!

Pitääkö MIEHELLEKIN hommata oma anoppi?!?!

Miksi, miksi ihmeessä?

Eikö se mulle hommattava anoppi käy myös miehelle?

En ole koskaan lukenut keskusteluja joissa yksikään mies kirjoittaisi anopistaan niin olen vähän järkyttynyt.😳

Appiukkojs nyt varmaan helposti löytyy, en ole koskaan kuullut niiden ongelmia kenelläkään olleen?

N19
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Vitsisi ehkä kuvaa sinua tulevaisuutesi anoppina. Nettinörttianoppi ei kuulosta hyvältä.
Mulla on jo kaksi vävykokelasta.❤
Oikein mukavia ja kunnollisia poikia, tai noh, toista pitää kuulema sanoa jo mieheks.😍

Olen jo hyvissä ajoin ilmoittanut palstalle että kun tekevät minusta mummon niin palstailen vain silloin kun pikkupalleroiden pullerot eivät ole mummolassa.😁
Että varautukaa pitämään tämä pytinki pystyssä ilman minua.😁
 
Ei, anoppi ei ole pakollinen ja välttämätön. Häihimme käyttöä oli enimmäkseen omasta, isästäni, joka talutti minut alttarille. Toki myös isä ja äiti(A.noppi) osallistuivat runsaskätisesti häiden järjestelyistä. Itse maksoimme minun hääpuvun ja voileipäkakun, muusta kustannuksista en muista, siitä on jo yli 20 vuotta aikaa.
 
vierailija
Luulin, että puolison isän kuuluu hommata anoppi. Ihan niin kuin häiden suunnittelussa ei olisi muutenkin stressiä!
Just näin, nyt on miehen aika ottaa vastuuts häöjärjestelyistä! Aloittajan mies saa luvan etsiä käsiinsä aloittajan anopin! Jos ei löydy, pyytäköön sukulaisiaan auttamaan! Miehen kuuluu isänsä ja sukunsa kanssa etsiä aloittajan anoppi. Se on jämpti näin. Jos ei joudu, ei häitä tule. Kaikkea ei sentään voi vaatia että morsian hoitaa, prkle.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä