Anoppi toi pussillisen vaatetta vauvalle.

mä oon niin paljon parempi hillitsemään itseni kuin te :D en oo oikeesti ostanu paljoa mitään,siskolta sain aivan tolkuttoman määrän vaatteita,ei varmaan edes ehditä kaikkia käyttämäänkään ja tulen varmasti saamaan vielä lisää,siskon tyttö on kohta vuoden niin sattu sopiva sauma mun raskaudelle :xmas:
 
"vieras"
Mä sain vähän aikaa sitten toisen lapseni ja kokoa 62-68 on pelkkiä bodeja lipastonlaatikollinen. Anoppi toi, oma äitini toi, esikoisen vanhoja oli ja sopivasti alennusmyynnit, joten jotenkin vain karkasi käsistä. Puolustaudun sillä, että minä en ollut ainoa jolla karkasi käsistä, vaan mies osti vähintään yhtä paljon kuin minäkin :D
 
mä oon niin paljon parempi hillitsemään itseni kuin te :D en oo oikeesti ostanu paljoa mitään,siskolta sain aivan tolkuttoman määrän vaatteita,ei varmaan edes ehditä kaikkia käyttämäänkään ja tulen varmasti saamaan vielä lisää,siskon tyttö on kohta vuoden niin sattu sopiva sauma mun raskaudelle :xmas:
Mulla on tuon kaveripiirikierrätyksen kanssa ollu tosi huono sauma, oon tässä pitäny 12 vuoden tauon lisääntymisessä, niin nyt on vähän hankala kierrättää kavereiden kanssa, meillä ei ihan menny syklit kohilleen :D
 
"pieras"
Meillä sit taas näyttää käyvän juuri niin kuin ounastelinkin... Miehen veljessarjasta ollaan viimeisenä jälkikasvua saamassa ja tuskin tullaan anopilta mitään saamaan. (vaikkakin miehen veljen lapsille on ostettu mittavissa määrissäkin tavaraa...) Ai niin, oltaishan me saatu käytettynä ostettu/saatu, neljä vuotta muilla lapsilla vierassänkynä ollut pinnasänky anoppilasta. Joo, ei kiitos. No, minä kyllä tykkään itse hankkia mieleistä vauvalle,ei harmita oikeastaan materiaalisesta syystä, harmittaa vaan jos jää paitsiolle muuten...
 
Kuumeileva
Mulle ei ole tulossa vauvaa, mutta tämä haalari vaaleanpunaisena... Ihana! :heart:
http://www.ellos.fi/dv/30-Paallysvaatteet-Haalarit/EllosKids/_/N-fugZ1z129nbZ1z141xe?Nr=232256
 
Mä en ole juuri vaatteita itse ostanut. Jokapuolelta tulvii lahjoituksia nimittäin, meillä oli kai niin hyvä ajoitus kun kaikki lähipiirin muksut on just kasvaneet vauvaiästä pois... Ihan mukavaa, mut enempää ei voi ottaa vastaan kun ei vaan mahdu kaappeihin. :D
 

Yhteistyössä