anppivanhempien laatikot..

he kun muutivat pois tästä talosta jättivät kauheet kasat täysiä pahvilaatikoita joissa oli mattoja ja kaiken maailman verhoilukankaita ja kaikea muita kankaita joista voi tehdä jotain jos vaan osaa ja tarvii...(anoppi on kun sulo vileen ..kantsii ostaa kun halvalla saa ) no ne laatikot oli pitkään tuola lastenhuoneen puolella kasassa kunnes ne siirrettiin yläkerran rappujen päähän tasanteelle.....ja eiköstä vaan meijän kisuli keksi että sinne voisi mennä pissille :x :x joka hemmetin yö se kaaputteli niitä laatikoita kun ei niitä kukaan vienny pois ja haju oli kauhee :D :D :D :x :x ite olen raskaana rv 33+6 joten ei paljoo ole inostannu niitä raahata mihinkään....kunnes eilen sitten sain tarpeekseni niistä ja raahasin niitä painavii laatikoita rappusia (vedin peräs alas) ja tyhjäsin puolet kottikärryyn ja vein jätelavalle ja taas uudestaan sama homma.....anoppille ole niistä sanonnu että voi viedä pois ne mutta ei vastaus on aina vaan sama:nii juuh..katotaan nyt ..pitää kattoo |O |O |O enään ei tarvi katella ne on poissa nyt :whistle: :whistle: olisvat voinneet ite viedä ne pois tuolta ja isännällekin on sanottu niistä mutta ei....

että nukuin hyvin viime yön kun ei tarvinnu haistella anopin laatikoista tulevaa lemua ja herätä kissan kaaputuksiin..oli sitten eka yö varmaan kukkausiin kun
nukuin kunnolla =) =)
nyt on paikat kipeenä sitten siitä eilisestä roudaamisesta :ashamed: :ashamed:

mutta mä rupeen valmistautuu neuvolaan lähtöön nyt :wave: :wave:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
juuh ja olen kyllä sanonnu että vien pois ne..ja anto luvan mutta ei ite tehny eletäkään et olis voinnu viedä hiitee ne !! oma vika..just vein viimeiset laatikot jokimaan kissatalolle
Hyvään tarkoitukseen siis. :D Siellä ne kissahäkit putsataan päivittäin ja heitetään samalla ne aluset pois. :D
 
no riski on otettu....ite anto kyllä luvan niiden pois vientiin mutta mistä noista anopeista tietää... :whistle: :whistle: no pääaia on nyt se että mun ei tarvi haistella enään kissinpissi laatikoita muualla kun vessassa :saint: :saint:

olis se saannu ne laatikot kyllä jos vaan olis hakennu hajuineen päivineen :D :D :D jos vaan olis vaivautunnu hakee ne...
 

Yhteistyössä