Antaisitko alaikäiselle tyttärellesi `luvan`harrastaa seksiä miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja äiti myös
  • Ensimmäinen viesti
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Aivan sama mulle kuinka kukin tekee, mutta sopiis taas jonkun nähdä ettei se oma tapa ole se ainoa oikia tapa.
Itsellesikö sinä juttelet :D
Missäs kohtaa mä kielsin muitten tavat? Sitä en vain tajua, että miksi pitää nuputtaa siitä jos joku on valmis seksiin alaikääsenä vaikka ei itte ollut.
No juurihan sinä hyökit Huumerkoiran kirjoituksiin, vaikka hän ei mielestäni ole ollenkaan antanut ymmärtää että häntä vois paskan vertaa kiinnostaa muiden mielipiteen ja muiden naimiset. Hänhän vain vastasi kysymykseen "antaisitko luvan". Ja hän ei antaisi, jos oma nuorensa sattuisi joskus asiaa kysymään. Mutta varmaan Huumekoirakin sen käsittää, että eipä sitä kovin moni nuori tosiaan tule lupaa kysymään siinä luvankysymismuodossa. Mutta voin kertoa teille monellekin tässä ketjussa, että moni nuori hommaa esim. pillerinsä oman äidin aloitteesta ja jopa käy e-neuvolassa äitinsä saattamana. Se ei ole suoranaista luvan kysymistä, vaikka tavallaan onkin.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Aivan sama mulle kuinka kukin tekee, mutta sopiis taas jonkun nähdä ettei se oma tapa ole se ainoa oikia tapa.
Itsellesikö sinä juttelet :D
Missäs kohtaa mä kielsin muitten tavat? Sitä en vain tajua, että miksi pitää nuputtaa siitä jos joku on valmis seksiin alaikääsenä vaikka ei itte ollut.
Kyllä se nuputtaja olit nyt kyllä ihan sinä itse. Aloit ihan itse avautumaan siitä, että harrastit seksiä lapsena, minä en sitä kysellyt ja muutenkin asia on mulle ihan EVVK. Ylireagoit mielestäni hieman. En osoittanut juttujani mitenkään sulle erityisesti, enkä muillekaan, jotka ovat lapsena harrastaneet seksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Aivan sama mulle kuinka kukin tekee, mutta sopiis taas jonkun nähdä ettei se oma tapa ole se ainoa oikia tapa.
Itsellesikö sinä juttelet :D
Missäs kohtaa mä kielsin muitten tavat? Sitä en vain tajua, että miksi pitää nuputtaa siitä jos joku on valmis seksiin alaikääsenä vaikka ei itte ollut.
Kyllä se nuputtaja olit nyt kyllä ihan sinä itse. Aloit ihan itse avautumaan siitä, että harrastit seksiä lapsena, minä en sitä kysellyt ja muutenkin asia on mulle ihan EVVK. Ylireagoit mielestäni hieman. En osoittanut juttujani mitenkään sulle erityisesti, enkä muillekaan, jotka ovat lapsena harrastaneet seksiä.
No mä en kyllä pitänyt itteäni tuossa iässä lapsena vaan olin nuori nainen. Ihan lain sallimaa tuon ikääsen harrastaa seksiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en nyt ymmärrä EJK:ta ja Huumekoiraa. Scarlett ollut taas ihan asiallinen. Koittakaahan nyt olla.
Ollaankohan me samassa todellisuudessa...?
No onhan se nyt niin, että joskus voisi joku Scarlettiakin puolustaa...Ja muutenkin turhaa tällainen kinastelu :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No mä en kyllä pitänyt itteäni tuossa iässä lapsena vaan olin nuori nainen. Ihan lain sallimaa tuon ikääsen harrastaa seksiä.
Peesi...
Jotkut on vastuuntuntoisia ja valmiita 16-vuotiaana, toiset ei tajua ehkäisyn päälle vielä parikymppisinäkään. Ihan henkisestä kypsyydestä kiinni.
 
vieras
Ohi aiheen, mutta siskon muutti omilleen 16 v. ja meni töihin. En pitänyt lapsena, vaan teini-ikäisenä, nuorena naisena. Ja kysymykseen, hyväksyisin jos tyttö on 16 v. ja mies on 18 v. Muuten en. Suomessa 16 v. saa lain mukaan harrastaa seksiä. Tottahan se on, että seksin suhteen ei kannata kiiruhtaa, sitä ehtii harrastamaan koko loppuelämän, mutta nuoruus on vain kerran. Oma neitsyys meni 23 v. Jonkun mielestä olin varmaan ihan kalkkis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:
16v. nuori nainen? Teinihän se on vielä. 20+ on nuori nainen.
No se onkin mun mielipide. En mä ainakaan 16-vuotiaan mikään lapsi ollut.
Juu, jokainen 16 vuotias on omasta mielestään aikuinen.
No olen kyllä edelleen samaa mieltä, että en mä silloon enää mikään lapsi ollut.
 
Sanoisin jos asia tulis ilmi tai jos neuvoisin että odota niin kauan että ootte ollu pidempään yhdessä ja tunnette toisenne ja kun osaatte suojautua oikein.
Selvitä myös miehen motiivit miksi haluaa olla kanssasi yhdessä.Sitten sanoisin että vinkkinä annan,älä harrasta seksiä alle 16-vuotiaana.Itse aloitin aikas aikasin nuo seksihommat.En kadu mutta kuitenkin.
 
!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:
16v. nuori nainen? Teinihän se on vielä. 20+ on nuori nainen.
No se onkin mun mielipide. En mä ainakaan 16-vuotiaan mikään lapsi ollut.
Juu, jokainen 16 vuotias on omasta mielestään aikuinen.
No olen kyllä edelleen samaa mieltä, että en mä silloon enää mikään lapsi ollut.
Ehkä sä oot vieläkin henkisesti 16. Huumekoira ei puhunut susta tai muiden elämästä mitään, sanoi vain mielipiteensä ettei 16-vuotiaan tarttis seksiä harrastaa, ja sä käänsit sen ihan plörinäks. Ärsyttävää tollanen jankkaus!
 
ei hitto tätä palstaa... suurin osa mammoista oikeen hyväksyy alaikäsen seksin harrastamisen... ei oo ihme että teiniraskauksia on paljon.

en antais miekään alaikäsen tyttäreni maata miehen kanssa. mieheksi mie sanon miespuolisia jotka on yli 21. ihan samaa mieltä olen huumekoiran kanssa tästä asiasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei hitto tätä palstaa... suurin osa mammoista oikeen hyväksyy alaikäsen seksin harrastamisen... ei oo ihme että teiniraskauksia on paljon.

en antais miekään alaikäsen tyttäreni maata miehen kanssa. mieheksi mie sanon miespuolisia jotka on yli 21. ihan samaa mieltä olen huumekoiran kanssa tästä asiasta.
No minä en pidä pahana, jos tyttö on 16v. ja mies on 18v. Muuten en hyväksy. Tuosta ap:n kysymyksestä ei oikein käy mitenkään ilmi tytön tai tämän miehen ikä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei hitto tätä palstaa... suurin osa mammoista oikeen hyväksyy alaikäsen seksin harrastamisen... ei oo ihme että teiniraskauksia on paljon.

en antais miekään alaikäsen tyttäreni maata miehen kanssa. mieheksi mie sanon miespuolisia jotka on yli 21. ihan samaa mieltä olen huumekoiran kanssa tästä asiasta.
Teiniraskaus on myös, jos 18 v. on raskaana, vaikka on täysi-ikäinen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei hitto tätä palstaa... suurin osa mammoista oikeen hyväksyy alaikäsen seksin harrastamisen... ei oo ihme että teiniraskauksia on paljon.

en antais miekään alaikäsen tyttäreni maata miehen kanssa. mieheksi mie sanon miespuolisia jotka on yli 21. ihan samaa mieltä olen huumekoiran kanssa tästä asiasta.
Kyllä minusta on jo mies, jos on 20 v....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei hitto tätä palstaa... suurin osa mammoista oikeen hyväksyy alaikäsen seksin harrastamisen... ei oo ihme että teiniraskauksia on paljon.

en antais miekään alaikäsen tyttäreni maata miehen kanssa. mieheksi mie sanon miespuolisia jotka on yli 21. ihan samaa mieltä olen huumekoiran kanssa tästä asiasta.
Eli jotain maagista tapahtuu, kun 17-vuotias elää yhden elämänsä päivän jona muuttuu 18-vuotiaaksi? Eikä tuo seksuaalisuus ole tietystä numerosta kiinni. Raja tietysti siinä, että ihmisen tulee olla niin henkisesti kuin fyysisesti valmis eikä toinen osapuoli ole hallitseva tilanteessa = hyväksikäyttö. Ja luonnollisestikaan tässä ei puhuta lapsista. Ja ehkäisyasiat on toivottavasti hallussa, sentään itsellänikin oli nuorena tyttönä vaikken ikinä kenenkään aikuisen kanssa niistä puhunutkaan enkä seksiä harrastanut alaikäisenä siten, että toinen olisi manipuloinut ja painostanut.
 

Yhteistyössä