Antaisitko lastesi juosta alasti..

Ulkona, pihalla, tiellä, naapurissa yms. ? Pissata yleiselle tielle? Mietin vain mikä noita yksiä naapureita vaivaa, kun jatkuvasti jotain holtitonta menoa näyttää olevan.. Ei vain jotenkin ollut mielestäni soveliasta, kun kuljin ohi ja lapset tiellä pippelisillään rillutteli :eek: Vai alankohan tulla jo vanhaksi..
 
sockervadd
Omalla pihalla antaisin juosta alasti. En tiellä, naapurissa, uimarannalla tai muillakaan julkisilla paikalla. Pissata antaisin puskaan tai muuhun huomaamattomaan paikkaan.
 
Tuota nuin, jos lapsi olisi teini-ikäinen tai kenties vanhempikin niin sitten en...no okei, en kyllä muutenkaan. Jospa sulla on semmoset villit ja vapaat luomunaapurit???? :whistle: :D
Tai sit ne ei ole vielä huomanneet lastensa puuhia? Ei kai ne lapsetkaan kovin vanhoja vielä ole jos alasti kehtaavat mennä veuhtoa...
 
En anna muualla kuin mökillä ja äitini antaa omalla rivitalopihallaan.
Mutta saavat kyllä nuo pienet pissiä johonkin pusikkoon, mutta ei ihan leikkipaikan juureen. Meille kuitenkin matkaa pihalta ja jos hätä on kovakin tuolla just opettelevalla, niin saa pissiä pensaaseen, on ollut pottakin mukana, mutta sitä vieroksuu ulkona ollessa. Mun mielestä ei oo mitään järkee lopettaa leikkejä molemmilta sen takia, että on pissahätä ja joutuu lähtee sisälle pissille. Toki isommat lapset on asia erikseen ja niin saa tuo esikoinenkin opetella siihen, että käy sitten sisällä.
 
meillä
poika 4v. on nyt lämpöisillä viuhahtanut pariin otteeseen altaasta pippeli paljaana myös naapurin puolelle.. Tänä kesänä vielä näin mutta ens kesästä lähtien pysyy simmarit päällä.. niin ja olen käskenyt pissata oman pihan pusikkoon jos hätä tulee.. Lisätään vielä että meillä ei ole kuin yksi naapuri ja ovat rentoa porukkaa, kysyinkin heiltä onko häiriöksi kun on viuhahtanut mutta totesivat että pienihän tuo vielä on.. :)
 
Itse en näkisi siinä mitään pahaa, kunhan olisi tarpeeksi aurinkovoidetta laitettu lapsille. Viattomia olentoja. Mieluummin alastomia lapsia katselen kuin esim. juopuneita alastomia aikusia matkalla mereen saunasta!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Sun Rise:
Itse en näkisi siinä mitään pahaa, kunhan olisi tarpeeksi aurinkovoidetta laitettu lapsille. Viattomia olentoja. Mieluummin alastomia lapsia katselen kuin esim. juopuneita alastomia aikusia matkalla mereen saunasta!
Ai että normaalia jos lapset kuseskelee yleisellä tiellä nakuna?
Mitä ne tiellä tekee edes?
 
en antaisi...ainakaan tälläisellä helteellä..nimim kokemusta on toissapäivänä paloin niin pahasti joka puolelta,että eilen oli lääkärissä käytävä ja nyt on koko kroppa rakkuloita täynnä..on meinaan pirun kipee |O |O |O |O ja ikinä ennen en oo palanut
 
Omalla pihalla antaisin juosta alasti. En tiellä, naapurissa, uimarannalla tai muillakaan julkisilla paikalla. Pissata antaisin puskaan tai muuhun huomaamattomaan paikkaan.
Näin myös meillä. Me asumme maalla eikä naapureita juuri ole ja lapset saa silloin tällöin juosta alasti pihalla varsinkin,kun pulikoivat omassa pienessä altaassa.
 
Ne ei vain taida välittää tarpeeksi.. Aika pieniä lapsia on (3-5?) ja kuleksivat milloin missäkin ilman huolenpitoa.. Asuvat lähellä tietä ja kerran jos toisenkin olen mm. meinannut ajaa niiden päälle autolla, kun hyökkäilevät miten sattuu :| Eikä vanhempia näy mailla halmeilla. On varastanut meiltä leluja, joskus näin ku toinen pieni itki yksin illalla leikkipuistossa. Sillon oli siis jo aika myöhä.. Eikä ketään näkynyt sillonkaan.

Mutta asiaan, inhottaa ajatus että joku pedofiili sattuu paikalle ja kyttää niitä :eek:
 
No en varmana :eek: Mie pelkään niin hysteerisenä pedofiilejä :ashamed:

Uimarannallakin miusta lapsella pitää olla uimakamppeet päällä, oli miten pieni tahansa! Ja bikinit vasta teini-ikäselle |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Sun Rise:
Itse en näkisi siinä mitään pahaa, kunhan olisi tarpeeksi aurinkovoidetta laitettu lapsille. Viattomia olentoja. Mieluummin alastomia lapsia katselen kuin esim. juopuneita alastomia aikusia matkalla mereen saunasta!
Ai että normaalia jos lapset kuseskelee yleisellä tiellä nakuna?
Mitä ne tiellä tekee edes?

No, jos heille tulisi tavaksi tarkoituksella juosta nimenomaan tielle pissilli, niin ohjeistaisin tietysti omalle pihalle. Uskon kuitenkin ettei näillä niin tavan mukaista tuo tielle pissaaminen ole, sattuuhan sitä tosiaan aikuisillakin yleisillä paikoilla tulemaan pissa välillä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Ne ei vain taida välittää tarpeeksi.. Aika pieniä lapsia on (3-5?) ja kuleksivat milloin missäkin ilman huolenpitoa.. Asuvat lähellä tietä ja kerran jos toisenkin olen mm. meinannut ajaa niiden päälle autolla, kun hyökkäilevät miten sattuu :| Eikä vanhempia näy mailla halmeilla. On varastanut meiltä leluja, joskus näin ku toinen pieni itki yksin illalla leikkipuistossa. Sillon oli siis jo aika myöhä.. Eikä ketään näkynyt sillonkaan.

Mutta asiaan, inhottaa ajatus että joku pedofiili sattuu paikalle ja kyttää niitä :eek:
Ja nuo kaikki asiathan sitten ovat asioita erikseen, toki olisin itsekin huolissani!
 
No sanotaanko näin että omassa pihassa 2-3 v saapi juosta alasti mutta sen vanhempana eivät saa =)

Pissiä saavat vapaasti pihalla puskaan, pissaahan poika kävelyreissuillakin johki puun juureen jos hätä tulee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sun Rise:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Ne ei vain taida välittää tarpeeksi.. Aika pieniä lapsia on (3-5?) ja kuleksivat milloin missäkin ilman huolenpitoa.. Asuvat lähellä tietä ja kerran jos toisenkin olen mm. meinannut ajaa niiden päälle autolla, kun hyökkäilevät miten sattuu :| Eikä vanhempia näy mailla halmeilla. On varastanut meiltä leluja, joskus näin ku toinen pieni itki yksin illalla leikkipuistossa. Sillon oli siis jo aika myöhä.. Eikä ketään näkynyt sillonkaan.

Mutta asiaan, inhottaa ajatus että joku pedofiili sattuu paikalle ja kyttää niitä :eek:
Ja nuo kaikki asiathan sitten ovat asioita erikseen, toki olisin itsekin huolissani!
Jep, mulla meni vähän jo aiheen ohi, mutta pääasiassa tässä just mietinki et onkohan tuossa perheessä kaikki ok..
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Sun Rise:
No, jos heille tulisi tavaksi tarkoituksella juosta nimenomaan tielle pissilli, niin ohjeistaisin tietysti omalle pihalle. Uskon kuitenkin ettei näillä niin tavan mukaista tuo tielle pissaaminen ole, sattuuhan sitä tosiaan aikuisillakin yleisillä paikoilla tulemaan pissa välillä...
No minusta kuulostaa kyllä ap:n kuvailema tilanne holtittomalta.
Mukulat juoksentelee teillä ja naapureitten pihoilla nakuina..
Oma piha on tietty asia erikseen.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Ne ei vain taida välittää tarpeeksi.. Aika pieniä lapsia on (3-5?) ja kuleksivat milloin missäkin ilman huolenpitoa.. Asuvat lähellä tietä ja kerran jos toisenkin olen mm. meinannut ajaa niiden päälle autolla, kun hyökkäilevät miten sattuu :| Eikä vanhempia näy mailla halmeilla. On varastanut meiltä leluja, joskus näin ku toinen pieni itki yksin illalla leikkipuistossa. Sillon oli siis jo aika myöhä.. Eikä ketään näkynyt sillonkaan.

Mutta asiaan, inhottaa ajatus että joku pedofiili sattuu paikalle ja kyttää niitä :eek:
:( Kannattaisi ilmottaa johonkin niistä.
 

Yhteistyössä