Antakaas osviittaa, mitä näistä vois pyytää :)

"Vieras"
Jos katsot vaikka huutiksesta suljetuista kohteista, niin eipä paljon kustanna. Käytetyn tavaran arvo ei ole sama kuin uudella. Vaikka Lumilenkä on toki aika klassikko, niin sillä ei taida olla oikein ottajia näinä aikoina.
Laita vaikka pöydälle viisi ekkulia lähtöhinnaksi ja lampulle yksi, nin näet käykä kauppa.
Ps. putsaa tuotteet ennen myyntiä ja saat houkuttelevammat kuvat napattua.
 
voi kuvo
Lainaan itseäni:
Joku valvojahan tämän "ajojahdin" takana täytyy olla: Kuka muu jaksais vittuilla päivästä toiseen tietylle IP-numerolle - kuka muu edes tietäis sitä?
Sut tunnistaa. Olet näyttänyt samoja itse piirtämiäsi kuvia, kuin näytit kun käytin Marilii-nikkiä. Ja sinut tunnistaa myös tyylistä, iästä, ja siitä, ettet osaa käyttää nettiä ja tykkäät mööpeleistä. Nykyisin olet malttanut olla hehkuttamatta sitä, kuinka olet kaunis ja muut rumia, etkä ole enää onneksi mennyt omalla nikilläsi haukkumaan muita.

Mutta ainakin Wicked Mary on jäänyt palstalta pois ja epäilen, että sinulla on siinä ollut paljonkin tekemistä. Minä en näe ip:tä. Enkä ole mode. Ihan turhaa kuvitella, että modeja kovastikaan kiinnostaa millä nikillä kirjottelet, mutta mä en unohda, miten ilkeä olet ollut.
 
Sut tunnistaa. Olet näyttänyt samoja itse piirtämiäsi kuvia, kuin näytit kun käytin Marilii-nikkiä. Ja sinut tunnistaa myös tyylistä, iästä, ja siitä, ettet osaa käyttää nettiä ja tykkäät mööpeleistä. Nykyisin olet malttanut olla hehkuttamatta sitä, kuinka olet kaunis ja muut rumia, etkä ole enää onneksi mennyt omalla nikilläsi haukkumaan muita.

Mutta ainakin Wicked Mary on jäänyt palstalta pois ja epäilen, että sinulla on siinä ollut paljonkin tekemistä. Minä en näe ip:tä. Enkä ole mode. Ihan turhaa kuvitella, että modeja kovastikaan kiinnostaa millä nikillä kirjottelet, mutta mä en unohda, miten ilkeä olet ollut.
No hei haloo, Minni-hiiri ei todellakaan ole Marilii. Sitäpaitsi Marilii oli paljon vanhempi, ja ilkeä, jota Minni-hiiri ei ole, tai ainakaan en ole koskaan huomannut että olisi.
 
"realisti"
Lumikenkä-pöytä maksaa kuitenkin toista sataa ekeä uutena ja tää on alkuperäinen "röpelölasilla".
url=http://kauppa.huonekalutukku.fi/product/2216/lumikenka-poyta]Lumikenk
Muuten hyvä, mutta ne linkkisi pöydät on usia eikä niitä ole töhritty mustalla maalila kuten ap: varastossa pölyttyvä pöytä (joka ei ole lumikenkä, ja olisi muuten näytänuyt paremmalta jos olisi pyyhkinyt pölyt pois tuota kuvaa varten.
btw. mun isoisä teki noita aikanaan, kuten monet muutkin sokeat sillon 70-luvulla, eli ihmisillä on nurkat niitä täynnä.
 

Yhteistyössä