Antti Tuisku tuli kaapista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulin että some ja keskustelupalstat räjähtäisivät, koko yön olen googlettanut, muttei yhtään kommenttia. ainoastaan Iltasanomien jutussa viitattiin tähän:

Vuoden miessolisti -pystin kiitospuheessaan Antti vitsaili sukupuoliasialla /suuntautumisellaan avoimesti, kun naurahti, että 'piti tarkastaa lukeeko tuossa MIES(-solisti)'. Ettekö huomanneet??!!

jossain keskusteluissa oli spekulointia taas, että viimeisen pystin saadessaan, kun pyysi Kallenkin lavalle, että olisi siinä avautunut, mutta Kalle saattaa hyvinkin olla hyvä ystävä, 'veli', työkaveri, ei se puoliso.

mutta oli näköjään päättänyt että noin isoa suosiota ei enää romuta vihdoin omalle seksuaalisuudelleen naureskelu, se tsekkaus (mies/naissolisti)
 
vierailija
Ja sinä uskoit?
No miksi en olisi uskonut? Miksi olisi valehdellut?
Jos vaikka artistilta kysyttäisiin haastattelussa, onko sinulla siskoa tai veljeä ja valehtelisi, että on veli, vaikka oikeasti olisi sisko.
Siis sama asia, mitä järkeä valehdella perusasioista?
Tai että sanoisi olevansa kotoisin Kiteeltä vaikka olisi Lappeenrannasta.
Tai 2000-luvulla olisiko valehdellut, jos pitäisi homoutta jotenkin parempana kuin heteroutta, vaikka on vähintään muodikasta olla homo nykyään?
En ymmärrä!
 
vierailija
No miksi en olisi uskonut? Miksi olisi valehdellut?
Jos vaikka artistilta kysyttäisiin haastattelussa, onko sinulla siskoa tai veljeä ja valehtelisi, että on veli, vaikka oikeasti olisi sisko.
Siis sama asia, mitä järkeä valehdella perusasioista?
Tai että sanoisi olevansa kotoisin Kiteeltä vaikka olisi Lappeenrannasta.
Tai 2000-luvulla olisiko valehdellut, jos pitäisi homoutta jotenkin parempana kuin heteroutta, vaikka on vähintään muodikasta olla homo nykyään?
En ymmärrä!
huonompana
 
Jaa jaa... ei saa keskustella. Onks sun mielessä homoudessa jotain pahaa?
Ei ole. Mutta antaisitte henkilön itse määritellä oman seksuaalisen suuntautumisensa. Mä kyllä mietin ihmisissä paljon enemmän muita piirteitä kuin seksuaalista suuntautumista. On yhdentekevää, onko joku homo, hetero, bi, pan vai täysin aseksuaali. Miksi siitä jaksetaan jankuttaa niin paljon?
 
vierailija
Mita valia? Luulisin, etta kaikille on ollut koko ajan selvaa mihin suuntaan antti on kallellaan. Eihan tuo nyt ollut yhtaan sen yllattavampaa kuon Sillanpaan tai George Michaelin kaapista tulot.
 
vierailija
vierailija
Joo, yleensä noin ja mies elämänkumppanina tuli ekana mieleen, mutta tuossa haastattelu, jossa kertoo entisestä tyttöystävästään ja perheenperustamishaaveistaan:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000670817.html

ei siis mistään homoparisuhteesta puhu vaan päinvastoin. Eikö ihminen itse tiedä oman elämänsä paremmin kuin me!
Niin, lukekaa tuo linkki. Kyllä kai parhaiten itse tietää. On puhunut tyttöystävästä, ei mieskaverista. Jos minulta kysytään asunko etelässä vai pohjoisessa ja vastaan että pohjoisessa, enköhän itse parhaiten tiedä, miksi valehtelisin?
 
KETÄ KIINNOSTAA? Miten te jaksatte jauhaa tästä päivätolkulla?
Ei ole. Mutta antaisitte henkilön itse määritellä oman seksuaalisen suuntautumisensa. Mä kyllä mietin ihmisissä paljon enemmän muita piirteitä kuin seksuaalista suuntautumista. On yhdentekevää, onko joku homo, hetero, bi, pan vai täysin aseksuaali. Miksi siitä jaksetaan jankuttaa niin paljon?
Sinuakin näemmä jaksoi kiinnostaa
 
vierailija
Miksi on syytä olettaa Antin olevan homo? Tai mitä väliä sillä ylipäänsä on? Ja tuskin koko maailma tietää hänen homoudestaan, jos ei koskaan ole sanonut sellainen olevansa? Miksi ylipäänsä pitää olla jotain hiton heteroita tai homoja? Oltaisiin vain ihmisiä kaikki:)
 

Yhteistyössä