Anyone? Taiteellisuus kunniaan ketju!

s
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Laitanko Paint piirrustusketjun? Voin alottaa? :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1796930
Mullakaa ei oo muuta ku Paint :D vaikka piirrän ja maalaan paljon, en oikeen välitä tästä koneellisesta puolesta. Tuohon kuvaketjuun kyllä pitäs joku väsätä kun vaan ehtis.
No miksi tuolla on ihan muilla ku paintilla piirrettyjä? Musta olis hauskaa tehä sellanen mihin saa laittaa VAIN paintilla piirrettyjä, niin kaikilla olis samat lähtökohat.
Suurimmalla osalla on kuitenkin paintti.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Laitanko Paint piirrustusketjun? Voin alottaa? :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1796930
Mullakaa ei oo muuta ku Paint :D vaikka piirrän ja maalaan paljon, en oikeen välitä tästä koneellisesta puolesta. Tuohon kuvaketjuun kyllä pitäs joku väsätä kun vaan ehtis.
No miksi tuolla on ihan muilla ku paintilla piirrettyjä? Musta olis hauskaa tehä sellanen mihin saa laittaa VAIN paintilla piirrettyjä, niin kaikilla olis samat lähtökohat.
Suurimmalla osalla on kuitenkin paintti.
Koska osa on mielestään niin taiteellisia, etteivät suostu painttiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Mulla ei ole sitä painttia, niinpä en voi siihen "suostua". Käykö että käyttää Photarista vain piirtotyökalua? Tai tietääkö joku Macille jonkun vastaavan ilmaisen palikkaohjelman?
Macpaint?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Mulla ei ole sitä painttia, niinpä en voi siihen "suostua". Käykö että käyttää Photarista vain piirtotyökalua? Tai tietääkö joku Macille jonkun vastaavan ilmaisen palikkaohjelman?
Macpaint?
Ei osunu silmään ohjelmaluettelosta, eli ei liene valmiina. Ehkä löydän huomena kun pääsen koneelle. Jos omaat linkin niin laita ihmeessä.
 
UHU
No höh. Tämähän on mennyt vaikeaksi. Jotenkin ajattelin että kun on kyseessä "taiteellisuus kunniaan"-ketju niin tekotavalla ei olisi mitään väliä. Jos tekotapa on vaan paint niin olen ulkona. Mutta jos sallitaan kaikki tekotavat koneella ja käsin niin olen mukana. Miksi rajata vain koneeseen?
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja UHU:
No höh. Tämähän on mennyt vaikeaksi. Jotenkin ajattelin että kun on kyseessä "taiteellisuus kunniaan"-ketju niin tekotavalla ei olisi mitään väliä. Jos tekotapa on vaan paint niin olen ulkona. Mutta jos sallitaan kaikki tekotavat koneella ja käsin niin olen mukana. Miksi rajata vain koneeseen?
Mun mielestä voisi olla kaksi ketjua. Toinen ihan kynäpiirtäjille, jotka käyttävät paperia ja toinen normaalilla hiirellä tai läppärin hiirellä piirtäville.

Mun ajatus oli lähinnä se, että kun hiirellä piirtäminen mielestäni on vaikeampaa (siis noin yleensä), niin haluaisin vertailla miten taitavia hiiren käyttäjiä täällä oikeastaan onkaan ja miten hyvin he käyttävät eri piirto-ohjelmia.

Ja joka viikko uusi aihe, jonka valitsee voittaja.

Mut vaikeeksi menee...eikä ihme, onhan tämä äitien palsta :D
 
UHU tai Sirkkis tai joku! :attn:

Voisitteko perustaa sellaisen ketjun, jossa jätetään tietotekniikka ulkopuolelle taiteellisessa vaiheessa? :D Eli tuotokset tehtäisiin piirtämällä tai maalaamalla vapaavalintaisilla välineillä, muttei kuitenkaan tietokoneella. Ja aihe tottakai viikottain ja voittaja mustien äänestyksellä.

Itse henk.koht en mikään älyhyvä piirtäjä ole, mut tollanen ketju inspirois harjottelemaan enemmän. :whistle:
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko se vai reilua, että toinen tekee photarilla ja hiirellä ja toisella on joku vacomi ja piirtopöytä? Oikeasti taiteellinen tekee alkeellisillakin välineillä, ihan jopa paperilla ja kynällä.
Sirkka hei, ei tämä ole mikään kilpailu, vaikka selvästi haluatkin voittaa palstan "taiteillisimman" kruunun. Eikös tarkoitus ole pitää hauskaa ja puuhastella juttuja. Älä nyt nussi pilkkua.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko se vai reilua, että toinen tekee photarilla ja hiirellä ja toisella on joku vacomi ja piirtopöytä? Oikeasti taiteellinen tekee alkeellisillakin välineillä, ihan jopa paperilla ja kynällä.
Sirkka hei, ei tämä ole mikään kilpailu, vaikka selvästi haluatkin voittaa palstan "taiteillisimman" kruunun. Eikös tarkoitus ole pitää hauskaa ja puuhastella juttuja. Älä nyt nussi pilkkua.
Eiku siis SE ei ole kilpailu se Hyytiksen ketju :D

Siis kun mua ärsyttää tuo sun nurina. Kenenkään kuvia ei siellä kehuttu niinkuin sinun, mun kuvasta esimerkiksi ei kukaan sanonut mitään. Ja sulle ei riitä? Että on ihan tyhmää, kun joku muu käytti jotain helpompaa ohjelmaa? Huoh.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko se vai reilua, että toinen tekee photarilla ja hiirellä ja toisella on joku vacomi ja piirtopöytä? Oikeasti taiteellinen tekee alkeellisillakin välineillä, ihan jopa paperilla ja kynällä.
Sirkka hei, ei tämä ole mikään kilpailu, vaikka selvästi haluatkin voittaa palstan "taiteillisimman" kruunun. Eikös tarkoitus ole pitää hauskaa ja puuhastella juttuja. Älä nyt nussi pilkkua.
Eiku siis SE ei ole kilpailu se Hyytiksen ketju :D

Siis kun mua ärsyttää tuo sun nurina. Kenenkään kuvia ei siellä kehuttu niinkuin sinun, mun kuvasta esimerkiksi ei kukaan sanonut mitään. Ja sulle ei riitä? Että on ihan tyhmää, kun joku muu käytti jotain helpompaa ohjelmaa? Huoh.
No niinhän mä äsken sanoin, että olin tyhmä, etkö lukenut vai eikö se sulle riitä?
 

Yhteistyössä