apua, mikäs patti mulla on??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kauppareissulla huomasin, vasemman hartian seutuvilla,tuossa niskan sivussa on joku ihme patti. Mulla on niskat ja hartiat ihan jumissa ja tänään tuota puolta on juilinut jonkin verran ja kauppamatkalla aloin sitä vähän hieromaan ja huomasin tuon patin. Semmonen ihme peukalonpään kokonen kipeähkö mötikkä. Hassu paikka imusolmukkeellekin, kun ei se ole ihan tuossa kaulalla kuitenkaan, vaan tuossa lihaksen päällä.
Mikähän kipeä lihaspatti se voi olla vai mikä? Tosiaan särkee just tuon puolimmainn hartia ja päätä alkaa särkemään myös ihan just. Jatkanko vaan hieromista vai mikähän olis apuna?

Peilistä koetin tiirailla, mutten siihen kohtaan nähnyt, joten näpsäsin kuvan, ei se minkään elukan puremakaan ole, ihan ihon värinen patti ja tuntuu nimenomaan tuolla ihon sisällä olevan se.
 
o-ou..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauppareissulla huomasin, vasemman hartian seutuvilla,tuossa niskan sivussa on joku ihme patti. Mulla on niskat ja hartiat ihan jumissa ja tänään tuota puolta on juilinut jonkin verran ja kauppamatkalla aloin sitä vähän hieromaan ja huomasin tuon patin. Semmonen ihme peukalonpään kokonen kipeähkö mötikkä. Hassu paikka imusolmukkeellekin, kun ei se ole ihan tuossa kaulalla kuitenkaan, vaan tuossa lihaksen päällä.
Mikähän kipeä lihaspatti se voi olla vai mikä? Tosiaan särkee just tuon puolimmainn hartia ja päätä alkaa särkemään myös ihan just. Jatkanko vaan hieromista vai mikähän olis apuna?

Peilistä koetin tiirailla, mutten siihen kohtaan nähnyt, joten näpsäsin kuvan, ei se minkään elukan puremakaan ole, ihan ihon värinen patti ja tuntuu nimenomaan tuolla ihon sisällä olevan se.
Rasvapatti, älä hiplaa sitä...mun kaverilla oli sellanen joskus monta vuotta sitten..vähän tulehtu ja vuoti sellasta mätää/rasvaa...joka hais pahalle! :x Sen voi kuulemma käydä puhkauttamassa jos kasvaa vielä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:
Mulla on ollut samalainen samassa paikassa about 10-15 v, tosin nyt pienentynyt lähes olemattomiin.
onko se sun koskaan kipeä?
Ei, sen takia olen antanut sen olla.
Mulla leikattiin pois about 10 vuotiaana samanlainen mutta oli kulmakarvojen kohdalla, jännitin niin että pyörryin.
 
ap
voisko se sit liittyä tuohon niska-hartia särkyyn? kun siltä puolen nyt särkee, toinen puoli, joka yleensä on se särkevä puoli, on nyt ihan ok.
Tuo on ympäriltäänkin vähän ehkä turvonneen oloinen ja sit keskellä tuo mötikkä.

Ja arvatkaa vaan onko sitä nyt pakko koko ajan hiveltää :headwall:
 

Yhteistyössä