Apua nyt oikeesti hyvä askelmittari!!! Olen tosi pettynyt mun omaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on miband2 ranteessa ja kävelin pienen tauon kanssa (15 min vain!) tänään siis kello 11-19. Vain yksi 15 min taukoa kun istuin ja muuten kävelin koko ajan, en seissyt vaan kävelin!
Ja askelmittari näyttää 2597 askelta. Ei oo totta! Ei voi olla mahdollista!!!!!

Onko joku tosi hyvä mutta ei hirveän kallis askelmittari? Onko sellaista minkä saa laittaa housun taskuun tai kiinnittää housujen vyölenkkiin? Onko ne hyviä?

Mä en kestä kun toi mun ranneke aliarvioi mua.:cry::cry::cry:
 
Minulla on kännykässä, siinä kiinalaisessa vakoilukännykässä, Huawei Health-sovellus joka laskee päivän kaikki askeleet. Välillä pistän päälle myös Sports Tracker-toiminnon, ja kun olen verrannut kumpaakin, niin aika tavalla samaa näyttävät. Luotan saamiini lukuihin.
 
Satunnainnen vierailija
Mullakin on vakoilukänny Huawei :ROFLMAO:. Latasin siihen Accupedo sovelluksen ja hyvä on. Toimii käsilaukussa ja lenkillä pussukassa. Olen laskenut askelmäärän, ja täsmää. 6000 askelta päivittäin yritän saada täyteen, tosin nyt joulunaikaan tuskin liikahti :). Yleensä menee yli, sitä voi juhlistaa vaikkapa pullakahveilla.
 
Satunnainnen vierailija
Mullakin on vakoilukänny Huawei :ROFLMAO:. Latasin siihen Accupedo sovelluksen ja hyvä on. Toimii käsilaukussa ja lenkillä pussukassa. Olen laskenut askelmäärän, ja täsmää. 6000 askelta päivittäin yritän saada täyteen, tosin nyt joulunaikaan tuskin liikahti :). Yleensä menee yli, sitä voi juhlistaa vaikkapa pullakahveilla.
 

Yhteistyössä