APUA!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Annika
  • Ensimmäinen viesti
Annika
joo, mä oon raskaana parin kerran panolle :/

Tää mies on mua 20 vuotta vanhempi, vastuuton linnakundi. Mulla ennestään kaksi pientä lasta.

Abortti ei ole koskaan ollu mulle vaihtoehto, mutta pitäisköhän sitä nyt miettii?

Ja mitä mieltä olette, ilmoitanko asiasta tälle isälle? Ei olla oltu muutamaan vkoon missään tekemisissä, pari kertaa sitä ennenkin niinkun kännipanoja.

Tällä miehellä onkin joku tyttöystävä, ilmeisesti, ainakin eräs tuttavani oli näin kuullut. Mies on todella epäluotettava, pettää, ei ilmottele, katoaa, on pitkiä juomaputkia jne.. Eikä ole minusta kiinnostunut, ei siis ole soitellut jne.

Mitä SINÄ tekisit?
 
AP
mäkin vähän arvelin että pitäisin ja en kertoisi.. Mutta tuntuu sekin väärältä, miehellä ennestään yks lapsi ja hälle on ainakin kuulojen mukaan ollut ihan ok isä. Tää lapsi kyllä nyt jo iso, jotta ei kai mies silloin vielä tämmönen rappiotapaus oo ollutkaan..
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Toisaalta jos sun panot on tuota tasoa, niin ei se sunkaan elämä voi kovin loistokasta olla..
On tää kyllä ihan loistokasta, varmasti parempaa kuin sinun, kiitos arviosta :D

Jos tahtoo seksiä, ei se haittaa mitä mies on vaa miltä se näyttää, ja tää näytti hyvältä.
 
Ap
Niin Varmaan, ehkäsyä kyllä käytetty. Kortsua siis. Siinä semmonen siittiön mentävä reikä, tuskinpa mun tarttee tauteja sen kummemmin hätäillä.

Vaikka totta, on mun nyt mun mielenrauhan vuoksi ainakin mentävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niin Varmaan, ehkäsyä kyllä käytetty. Kortsua siis. Siinä semmonen siittiön mentävä reikä, tuskinpa mun tarttee tauteja sen kummemmin hätäillä.

Vaikka totta, on mun nyt mun mielenrauhan vuoksi ainakin mentävä.
Oi daa. Mä ihan unohdin, että sukupuolitautipöpöt on isompia kuin siittiöt. Eihän ne tosiaan mahdu siittiön mentävistä rei´istä lainkaan kulkemaan. :headwall: :headwall:

Mä oon myös kuvitellut, että jotkut pöpöt (vaikka hiv tai hepatiitti) voi tarttua myös suun limakalvoilta etenkin jos on haavaumia, mutta taitaa olla ihan urbaanilegendaa sekin.

En mä voi enää muuta sanoa, kuin onnea ja menestystä vaan sunkin elämääs.
 

Yhteistyössä