Apua!

Mulla on ollut selkeä näkemys keittiön välitilan laattojen väreistä ja kuvioinneista.Kävin laattakaupassa ja aloinkin miettimään uudestaan..
Olen maanläheisten värien ystävä,haluaisin ruskeaa,kahta eri sävyä.Mietityttää,kyllästyykö ruskeeseen nopeasti??Keittiön kaapistot ovat koivua ja vetimet pitkät harjattua terästä.

Mitäs mieltä olette?Antakaapa vinkkejä!

Kiitos =)
 
No meille tulee vaaleat laatat välitilaan. Sellaiset kermanvaaleat, ei ihan valkoiset. Ajattelin et sit pystyy verhoilla, matoilla, pienillä koristejutuilla vaihtelemaan keittiön tunnelmaa.

Mutta meille tuleekin keittiön kaapit valkoiset ja rungot on pähkinän väriset.

Miksipä ei sopisi jos kahta eri ruskeata, kunhan ei tule liian synkkä, tummenpaa ruskeata vois ehkä olla pieninä piristeinä, enemmän sit sitä vaaleampaa.

Ja ruskeaanhan on kyllä ihan helppo yhdistellä muita värejä!
 
Katiaana
Minä halusin tumman ruskeen ja otin tumman ruskeen. Hittooko tuota aatteleen kyllästyykö vai ei. :D

Eri asia ois jos kyse ois pinkistä, tai muusta... ruskee on kuitenki ajaton.

Itse oisin halunnu räiskyvän punasen pesuhuoneen mutta mies piti mua lähinnä pimeenä tai kajahtaneena. Joten se on valkoinen, tylsä tylsä valkoinen. :'( <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 13:58 Wilma-73 kirjoitti:
No meille tulee vaaleat laatat välitilaan. Sellaiset kermanvaaleat, ei ihan valkoiset. Ajattelin et sit pystyy verhoilla, matoilla, pienillä koristejutuilla vaihtelemaan keittiön tunnelmaa.

Mutta meille tuleekin keittiön kaapit valkoiset ja rungot on pähkinän väriset.

Miksipä ei sopisi jos kahta eri ruskeata, kunhan ei tule liian synkkä, tummenpaa ruskeata vois ehkä olla pieninä piristeinä, enemmän sit sitä vaaleampaa.

Ja ruskeaanhan on kyllä ihan helppo yhdistellä muita värejä!
Aivan,juuri niin olin suunnitellutkin,enemmän vaaleaa ja vähän tummempaa ruskeaa sekaan.Ruskeaan sopii moni väri,jolla voi muunnella ilmettä.Vielä täytyy pähkäillä värivalintojen kanssa.
Kiitos Wilma-73 asiallisesta kommentistasi. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:04 Katiaana kirjoitti:
Minä halusin tumman ruskeen ja otin tumman ruskeen. Hittooko tuota aatteleen kyllästyykö vai ei. :D

Eri asia ois jos kyse ois pinkistä, tai muusta... ruskee on kuitenki ajaton.

Itse oisin halunnu räiskyvän punasen pesuhuoneen mutta mies piti mua lähinnä pimeenä tai kajahtaneena. Joten se on valkoinen, tylsä tylsä valkoinen. :'(
Kyllä minun mielestä voi miettiä eri vaihtoehtoja,jos haluaa vielä vuoden päästä olla tyytyväinen valintaansa.Ruskea on nyt trendi väri,mutta ei se tarkoita että siihen heti kyllästyy,niinkin voi tietty käydä.
Ei laattoja vuosittain ole varaa vaihtaa :/
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:11 Minttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:04 Katiaana kirjoitti:
Minä halusin tumman ruskeen ja otin tumman ruskeen. Hittooko tuota aatteleen kyllästyykö vai ei. :D

Eri asia ois jos kyse ois pinkistä, tai muusta... ruskee on kuitenki ajaton.

Itse oisin halunnu räiskyvän punasen pesuhuoneen mutta mies piti mua lähinnä pimeenä tai kajahtaneena. Joten se on valkoinen, tylsä tylsä valkoinen. :'(
Kyllä minun mielestä voi miettiä eri vaihtoehtoja,jos haluaa vielä vuoden päästä olla tyytyväinen valintaansa.Ruskea on nyt trendi väri,mutta ei se tarkoita että siihen heti kyllästyy,niinkin voi tietty käydä.
Ei laattoja vuosittain ole varaa vaihtaa :/

Tarkotinkin että ruskee on AJATON, että ei mulla tullut edes mieleen että siihen kyllästyn. Eri asia jos ois kyse pinkistä tai muusta mitä olen kans nähnyt laitettavan...
 
Kannatan laittaman ne ruskeat jos kerta pidät niistä. Itselläni on mustikansiniset kaapistot ja välitila laatat on jäänsiniset. Aluksi tuntui siltä että uskallanko ottaa niin "voimakkaita" värejä, ja että jos sitten kyllästyn siihen siniseen, mutta oon ollu tosi tyytväinen siihen että uskalsin ottaa. Jos ne kerta sopii sun mielestä siihen niin ota ihmeessä, mut jos sua epäillyttää niin mieti erilaisia ruskean sävyjä, vaikka sellaisia missä on vaikka jotain valkoisen vivahdetta. Niitä kun on nykyään niin paljon että kyllä on varaa valita.
 
Täti Ruskea

Tarkotinkin että ruskee on AJATON, että ei mulla tullut edes mieleen että siihen kyllästyn. Eri asia jos ois kyse pinkistä tai muusta mitä olen kans nähnyt laitettavan...
[/quote]

Toisaalta... Ne 70-luvun iki-ihanat ruskeat lastenvaatteet ja muut, tuntu 80-luvulla ja vielä 90-luvun alussakin aika karseilta. Värit kiertää ja nyt samoista vaatteista maksetaan mansikoita ;) Varovaisesti siis rohkenen epäillä, että ruskeakaan olisi täysin ajaton. Lisättäköön vielä, että itse pidän kyllä kovasti ruskeasta ja sitä väriä meiltä löytyykin, vaikkakin kymmenen vuoden päästä lapsemme voivat katsella väriä hieman oudoksuen :)
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 00:25 Täti Ruskea kirjoitti:
Tarkotinkin että ruskee on AJATON, että ei mulla tullut edes mieleen että siihen kyllästyn. Eri asia jos ois kyse pinkistä tai muusta mitä olen kans nähnyt laitettavan...
Toisaalta... Ne 70-luvun iki-ihanat ruskeat lastenvaatteet ja muut, tuntu 80-luvulla ja vielä 90-luvun alussakin aika karseilta. Värit kiertää ja nyt samoista vaatteista maksetaan mansikoita ;) Varovaisesti siis rohkenen epäillä, että ruskeakaan olisi täysin ajaton. Lisättäköön vielä, että itse pidän kyllä kovasti ruskeasta ja sitä väriä meiltä löytyykin, vaikkakin kymmenen vuoden päästä lapsemme voivat katsella väriä hieman oudoksuen :)

[/quote]


Niin no totta sekin, mutta siis aatellen että nyt on Hot.ia jos laittaa esim. sitä pinkkiä, violettia... niin se on taatusti vuoden päästä out.

Mutta ruskee pysyy kuitenki jopa kymmenen vuotta.

Siis ei kukaan voi laittaa niin ajatonta etteikö ne omista lapsista ois 15v päästä aivan sairaan vanhan aikasia...

:whistle:
 

Yhteistyössä