Arvio 50 kuolleesta näköjään sai nollan peräänsä!

  • Viestiketjun aloittaja blaah
  • Ensimmäinen viesti
blaah
Ainakin helsingin sanomien mukaan,joku proffa kirjoitti tänään,että puoli miljooonaa sairastuu ja maksimsisaan 500 kuolee,joiden joukossa terveitä ja pikkulapsia.Kyllä on mukavaa osotella joulua tässä..Miks hel**tissä ne ei kiirehdi rokotuksia?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto:
No normaalissa kausi-influenssassa kuolleisuus on samaa luokkaa eli noin 1%, joten mitä ihmettä sä vaahtoat?
Miksi tuon pitäisi vähentää ihmisten huolta läheistensä terveydestä/hengestä? Jos mun lapsi kuolisi sikanuhaan, niin mua ei yhtään lohduta tieto, että tavisinfluenssaan kuolee myös ihmisiä.

Sikainflu kuitenkin tappaa myös niitä ryhmiä, jotka yleensä tavisinflusta selviävät helposti.
 
Jee, eli mut tuon perusterve 25-49vee ryhmän mukaan rokotettais.. Aivan sama, en ota rokotetta kuitenkaan. Pakko kyllä ihmetellä, että jos tavisinfluun kuolee 500, kukaan ei uutisoi sitä, mutta jos possuinfluun kuolee 500 kaikki mesoavat siitä. Miksi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Jee, eli mut tuon perusterve 25-49vee ryhmän mukaan rokotettais.. Aivan sama, en ota rokotetta kuitenkaan. Pakko kyllä ihmetellä, että jos tavisinfluun kuolee 500, kukaan ei uutisoi sitä, mutta jos possuinfluun kuolee 500 kaikki mesoavat siitä. Miksi?
no siksi kun ne kuolleet ei tule olemaan tavisinflun uhreja eli vanhuksia jne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Jee, eli mut tuon perusterve 25-49vee ryhmän mukaan rokotettais.. Aivan sama, en ota rokotetta kuitenkaan. Pakko kyllä ihmetellä, että jos tavisinfluun kuolee 500, kukaan ei uutisoi sitä, mutta jos possuinfluun kuolee 500 kaikki mesoavat siitä. Miksi?
Koska myös perusterveitä nuoria on kuollut. Tavisfluun kuolee lähinnä vain vanhat ja sairaat, jotka muutenkin kuolisivat ehkä jo pian.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Joten toi teidän hysteria lähinnä naurattaa!!!
Mä en ehkä naura, lähinnä katson ja kuuntelen silmät selällään ihmisten pelkoja. Media ryöpyttää, sitä pitäisi osata suodattaa edes vähän..

"Rokotus on salaliitto tulevan sukupolven eliminoimiseksi" Eikö yhtään pelota :eek:
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Joten toi teidän hysteria lähinnä naurattaa!!!
Jos kuolema on todennköinen harva on tekemättä mitään. Että ihan herran kukkarossa ei täällä olla vaan omat valinnat myös vaikuttaa myös siihen kuinka aikasin se kuolema tulee.
 
Vieras
Siskoni on turkulainen lääkäri (ei pätkääkääm hysteriaan taipuvainen, päinvastoin! ). Häntä ei naurata yhtään, vaan harmittaa rokotusten hitaus! Rokotutti tietenkin itsensä ja rokottaa kaikki lapsensa heti, kun mahdollista, mutta kun oikeasti tapaa näitä sairaita, ei naurata. Sanoi, että pian alkavat rokotteet kelvata. Kyseessä on potentiaalisesti hengenvaarallinen tauti poikkeaville riskiryhmille - ei tavallinen influenssa. Hysteriaa tai paniikkia ei tarvita, mutta kyllä riskit järjellä kannattaa ottaa huomioon ja ottaa rokotus heti, kun itse sen saa.
 

Yhteistyössä