Asia jonka olet tehnyt puolisosi takia ulkonäössäsi.

Mimmi Myy
En ole tehnyt, mutta harkitsen. En tiedä onko miehen mielestä oikea ratkaisu, mutta rintojen korjausleikkaukseen olen aikomassa. Imetyksen jälkeen ei mene "kynätesti" enää läpi ja haluaisin saada vanhat rintani takaisin. Mahdollisesti voisi jopa yhdellä kuppikolla kasvattaakin miehen mieliksi samalla kertaa.
 
vwef
No mä laihdutan lähinnä itseni ja terveyteni vuoksi, mutta kyllä mä sen osin teen miehenikin takia. Mies ei ole koskaan minua arvostellut tai muutenkaan kohdellut aiempaan verrattuna eri tavoin lihomiseni takia, mutta kyllähän mä sen nyt tiedän, että jos "hoikka minä" ja "punkero minä" laitettaisiin vierekkäin, niin mies valitsisi sen hoikan version. Niin itsekin tekisin.
 
No mä laihdutan lähinnä itseni ja terveyteni vuoksi, mutta kyllä mä sen osin teen miehenikin takia. Mies ei ole koskaan minua arvostellut tai muutenkaan kohdellut aiempaan verrattuna eri tavoin lihomiseni takia, mutta kyllähän mä sen nyt tiedän, että jos "hoikka minä" ja "punkero minä" laitettaisiin vierekkäin, niin mies valitsisi sen hoikan version. Niin itsekin tekisin.
Sama.
 
no tuota
Olen tyytyväisempi itseeni puolisoni ansiosta, hän jaksaa kehua vaikka itse olisin paljon kriittisempi. Muuten olen kyllä just sellainen kuin iiseKIN haluan, nuoruudessa tuli liikaa mentyä muiden mielien mukaan (muistan kun mun eka poikaystävä tykkäsi pitkistä kukkamekoista mun päällä ja mä todellakaan en, no aik pian kuljin sellaisissa liehukkeissa josta hipitkin olis olleet kateellisia.... :D )
 
"Vieras"
Meikkaan vähemmän ja en juuri käytä enää hajuvesiä. Olen armollisempi itselleni ja en arvostele peilin edessä läskejäni. Miehen mielestä ylipainoa ei ole vaikka omasta mielestä voisi vähän nipistää pois.
 
"Mies"
Mä:
hankkinut n.5kg lihasta
Poistanut pömpäkkeen
trimmannut alapään
Ajan parran päivittäin
Pidän lyhyempiä hiuksia kuin muuten tekisin
käytän naama+käsirasvaa
Ajoittain itseruskettavaa
Ajellut kerran rintakarvat
 
....
Olen alkanut pukeutumaan peittävämmin. Ei sillä, että koskaan olisin liikoja esitellyt, mutta miehelleni on jotenkin "liikaa" jos minulla on vaikka nii lyhyt paita, että selkä vilkkuu (ei työmiehen hymy).

Korkokengät ja kantalaput olen valinnut niin, ettei kamalasti kopise. Yritti ensin, että alkaisin kokonaan kulkemaan matalissa kengissä, mutta pidin pintani :)
 
Miksi lasten takia täytyy olla lyhyt tukka? Itse en ole tainnut mitään tehdä, ainakaan pelkästään miehen takia. Joskus laitan tiettyjä vaatteita tai teen tietynlaisen meikin ja kampauksen, joista tiedän miehen erityisesti pitävän.
 
"pepe"
mä en ole toistaiseksi ottanut tatskaa, koska mies ei tykkää. Joitain vuosia pidin hiukset oman värisinä miehen mieliksi, mutta sittemmin aloin taas värjätä ja leikkasin lyhyeksi, mun päänihän tämä nyt kuitenkin on ;)
 
"vieras"
Kasvatin pitkät hiukset osittain miehen mieliksi. Lyhyiden kanssa oli helpompaa olla, mutta halusin vaihteeksi kokeilla pitkiäkin ja tokihan ne pitkät hiukset on yleensä miestenkin mieleen, eli olihan se osa syy. Tän raskauden jälkeen todennäköisesti lyhennän reilusti, kun varmaan taas tukkaa lähtee urakalla sit jokunen kuukausi synnytyksen jälkeen. Ja edellisestä vastaavasta sulkasadosta ei ole kulunut sitten vielä niin pitkä aika että olis hiukset ehtinyt takas kunnolla kasvaa. Joten varmaan parempi lyhyempi tukka, kuin onneton hiirenhäntä ja osa hiuksista sitten erimittaisia kuitenkin.
 
Peyote
Mulla ei taida olla mitään sellaista, kun mun mies ei koskaan vaadi mitään. Se tietty tykkää että olen hoikka ja ettei tukka ole ihan lyhyt, mutta sellainen mä olisin ilman miestäkin.
 
"jaa"
En mitään. Eikä sekään tee mun vuoks mitään ulkonäössään. Jos pyytäisin vaikka että leikkaa tukka niin ei mitään vaikutusta. Enkä mä haluaiskaan että se mun takia mitään tekee. Enkä mä halua tehdä sen vuoksi.
 

Yhteistyössä