Asiahan ei mulle kuulu, mutta miksi pitää polttaa samassa autossa missä vauva on!!! kertokaa te hyvät palstamammat!!

Minä EN ymmärrä miksi pitää polttaa autossa missä nukkuu vauva, savu nousi korvista tänään, kun parkkiksella joku äijä veteli ketjussa röökiä ja pikku vauva nukku takapenkillä. Se poltti kun menin kauppaan, ja poltti uutta tupakkaa kun tulin 10minuutin jälkeen takasi.
Minä en ymmärrä, vaikka oma mies polttaaki niin ei ikinä lähelläkään lasta, eikä edes mielellään kotona polta vaan ainoastaan töissä!!!! |O |O |O |O
Yleensä olen hyvin suvaitsevainen mutta tuota en vaan käsitä, en sitten mitenkään päin. Teki mieli käydä avautumassa.
 
j
En tiedä, miksi jotkut niin tekevät. Laittomaksi se kai on tulossa, tai tullut jo, mutta käsittääkseni niin, että siitä ei kuitenkaan saa mitään rangaistusta. Vähän niin kuin pyöräilykypärän käyttökin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Ajattelemattomuuttaan, piittaamattomuuttaan, koska sattu just oleen nikkikset, ei osata olla ilman tupakkaa saati nyt sitten mennä siihen ulkopuolelle sitä polttamaan. :kieh: Idiotismin selvä merkki. *ugh* :|
Tosi vaikeaa varmaan aukaista ovi ja mennä siihen 20cm päähän röökille, ja viel plussa asteita ulkona niin ei pitäis palella raukka parkaa :kieh:
 
määkö
Kyllähän tuon pitäis kuulua vähintään yhtä paljon kuin sen, jos kuumalla kesähelteellä on koira jätetty yksin autoon.. Mutta jos haluaa oman lapsensa tappaa tupakansavuun niin minkäs sille muut voi...
 

Yhteistyössä