asian vierestä ketju?

Viiviliina NYT HARMAANA
Vittu te olette tyhmiä!! Vastuuttomia, lapset lihaviks syöttäviä kauhukakaroiden äitejä!!!
Ja varmaan olette vielä jotain sektio äitejä ja pullovauvojen äitejä!

*kelpaako*
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
miks te ulos menette? mulla alkoi tökkimään palsta. siis palstailu ei toki töki, mutta jumiii
No siskolle ehkä vähän niitä moikkaamaan ja marjoja keräämään =) Ei miulla jumi :eek: Pesukone muuten tekee ihme juttua, sen kun laittaa pesemään niin se vetää jumiin ja lopettaa heti, toivottavasti ei hajoa, se sontiainen |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliina NYT HARMAANA :
Vittu te olette tyhmiä!! Vastuuttomia, lapset lihaviks syöttäviä kauhukakaroiden äitejä!!!
Ja varmaan olette vielä jotain sektio äitejä ja pullovauvojen äitejä!

*kelpaako*
heti tuli paljon parempi mieli! ole harmaa hiljaa, sä et tiedä yhtään mistään mitään. te kaikki olette rupusakkia, hyvä se on harmaana huudella! rekkaudu ja tuu sanoo toi sama mustana! :kieh: kyllä noita huutelijoita riittää, mistä lähiöstä niitä oikein sikiää?
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliina NYT HARMAANA :
Vittu te olette tyhmiä!! Vastuuttomia, lapset lihaviks syöttäviä kauhukakaroiden äitejä!!!
Ja varmaan olette vielä jotain sektio äitejä ja pullovauvojen äitejä!

*kelpaako*
Me saatiin muuten käytettyjä tuttipulloja enkä muista keitettiinkö niitä edes :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
miks te ulos menette? mulla alkoi tökkimään palsta. siis palstailu ei toki töki, mutta jumiii
No siskolle ehkä vähän niitä moikkaamaan ja marjoja keräämään =) Ei miulla jumi :eek: Pesukone muuten tekee ihme juttua, sen kun laittaa pesemään niin se vetää jumiin ja lopettaa heti, toivottavasti ei hajoa, se sontiainen |O
siis :eek: olek sää mun sisko? et kai viinimarjoihin ole tulossa?? vattujahan sulla on omassakin pihassa!?
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
miks te ulos menette? mulla alkoi tökkimään palsta. siis palstailu ei toki töki, mutta jumiii
No siskolle ehkä vähän niitä moikkaamaan ja marjoja keräämään =) Ei miulla jumi :eek: Pesukone muuten tekee ihme juttua, sen kun laittaa pesemään niin se vetää jumiin ja lopettaa heti, toivottavasti ei hajoa, se sontiainen |O
siis :eek: olek sää mun sisko? et kai viinimarjoihin ole tulossa?? vattujahan sulla on omassakin pihassa!?
No viinimarjoihin just. Ei oo vattuja kun keskellä parkkipaikkaa yks omenapuu :xmas: En varmaan oo siun sisko, tuo villiäinen on miun pikkusisko. Älä yritä tunkea sukuun :saint: Ja nyt oon kade niistä vatuistakin :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
purkkihernari ei oo parempaa ikinä, paitsi kylmänä suoraan purkista. muutoin itsetehty on ihan sata varmasti parempaa. vaikka sitten isomummu olis tunkenu siihen melkein puol sikaa kylkiviipaleineen päivineen..
Mutta kun ne herneet jäi koviksi, vaikka keiteltiin varmaan kolme tuntia :ashamed:
liotix yön yli?
Joo liotin. Silti kovia. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
ok, olisinkin huolestunu jos sisko palstailis!
ei muuten kuullosta hyvälle toi pesukone, ollako te käyttäny pesuaine med fosfaat?
Öö, kai? Omoa me käytetään. Onko se kaiken pahan alku ja juuri?
niin olen täältä nykyään oppinu. pitää itsekin pestä kone ja tutustua pakkausselosteeseen. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
ei tulekkaan 4sorsaa. eikä edes ukkoa, niin hyvä keli ja lintu lentää.. katsotaan iltalentokin. :'(
Se on kuule keihäs mikä nyt lentää... jos teillekin tulee sitten Pekingin ankkaa?
appelsiiniankka on ainakin herkkua! :p miks tuo urpo ei enää heittäny, tiedä vaikka vireessä olis parantanu viel lisääkin.. väärä tero pronssilla :snotty:
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
ei tulekkaan 4sorsaa. eikä edes ukkoa, niin hyvä keli ja lintu lentää.. katsotaan iltalentokin. :'(
Siis se jäi tsekkailemaan tipuja? Höh.

Mä jätin kovahernehernekeiton väliin.

Ei tullut kuin pronssia suomelle. Neljäs mitali kuitenkin.
Mua odottaa hernari vielä kohta :p ja sipsejä on pakko hakee illaks niin ja dippiä kanssa
 
pettyyköhän lapset kun toive oli spaghettia ja jauhelihakastiketta.. olin kuitenkin ottanu jotain possunsuikaletta eilen sulamaan, joten oliskin läskisoosi ja spaghettia? kai se päasia on et on keitettyjä kruunuksviksia ja "matoja" :LOL:
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
pettyyköhän lapset kun toive oli spaghettia ja jauhelihakastiketta.. olin kuitenkin ottanu jotain possunsuikaletta eilen sulamaan, joten oliskin läskisoosi ja spaghettia? kai se päasia on et on keitettyjä kruunuksviksia ja "matoja" :LOL:
Jauhelihakastike ja läskisoosihan on ihan sama asia :LOL: :LOL: :LOL:
 
hilloo vai ei
Ukko syö jo taista siskon laittamaa manskkahillopurkillista, vaikka ei oo rapannu puhtaaksi edellistäkään. Siellä se pönöttää jääkaapissa. Kyllä siitä vielä yhdelle viilipurkille hillot saisi. Kyllä ottaa päähän. Mokoma ahne possu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilloo vai ei:
Ukko syö jo taista siskon laittamaa manskkahillopurkillista, vaikka ei oo rapannu puhtaaksi edellistäkään. Siellä se pönöttää jääkaapissa. Kyllä siitä vielä yhdelle viilipurkille hillot saisi. Kyllä ottaa päähän. Mokoma ahne possu!
:wave: nuole ite purkkis!?
tai odota vuosi, ja tarjoo jämäpurkki sitten herralle?
 

Yhteistyössä