Asioita, joista haluat varoittaa toisia palstailijoita LISTA

Jospas minä aloitan. Haluan kertoa kaikille, että opin tänään taas jotain todella tärkeää.

Vaikka stereoista tuleva biisi olisi kuinka takapuoleen tarttuva, älkää tanssiko jos samaan aikaan yrität levitää ripsiisi ripsiväriä :xmas:
 
vieras
just kommentoin tonne toiseen ketjuun eli:
-jos odotat ekaa lastasi, älä päästä miestä kotihommista kuin koiraa veräjästä vain sen takia, että hän käy töissä ja sinä et. en jaksais lukea täältä koko ajan valitusta, ku mies ei tee mitään. -anna miehen tehdä kotihommat omalla tavallaan, älä arvostele vieressä, äläkä pidä miestä lapsenhoitajana vaan tasavertaisena vanhempana, aivan yhtä hyvänä kuin sinäkin.
-pitäkää kumpikin kiinni omista harrastuksista, huom: kumpikin.
-muista, että äitiys on vain yksi osa-alue sinuudessasi, se ei määrittele sinua kokonaan
-synnytys ja imetys eivät määrittele äitiyttä, äitys määritellään vasta kun lapsi antaa aikuisena sinusta palautetta
 
Yöllä tai muuten väsyneenä silmät ristissä pimeässä vessassa menkka aikaan kannattaa sen verran virota, ettei laita sidettä liimapuoli pimpsakarvoja vasten. Sitä ei ole mukava repiä aamulla pois.

Älä kokkaa alasti, roiskeet lentää ekana aina paljaille rinnoille (sattunut pari kertaa)

Jos lähdet todella väsyneenä aamulla johonkin, tarkista aina, että olet TÄYSIN pukeutunut ja avaimet on mukana.
 
Juhlamokkaa laihana
Älä muuta aamurutiinejasi kesken kaiken. Jos olet aina ensin keittänyt kaurapuuroa ennen kahvia, ja jonain aamuna vaihdat järjestystä, tarkista, ettet kahvinkeittimeen ole laittanut kaurahiutaleita...
 
millipilli
Varokaa liikenneympyrässä ajavia idiootteja jotka vilkuttavat ympyrään sisään ajaessa, mutta eivät poistuessa... ärsyttää varsinkin kun itse on menossa ympyrään ja edellisestä sisääntulosta joku ajaa ympyrään vilkku päällä ja luulet, että se poistuu heti ympyrästä mutta se kele ajaakin eteen :kieh: :kieh: :kieh:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Että jos teet pesemättömästä kankaasta (värillisestä ) paidan, niin pese se ennen kuin lisäät siihen valkoisia perhosia.
oliks tää se tissipaita?
Oli. Voi suru. Ekassa pesussa se meni vaaleanpunaiseksi ja ajattelin, että ookoo, vaaleenpunaset perhoset ei oo pahat. Tokan pesun jälkeen se vaaleenpunainen on alkanut näyttää harmahtavalta.

varmaan tulee tehtyä uusi, jos se ei nyt yhtään puhdistu.
 
Jos miehesi pyytää sinua pitelemään imurin suuta alla kun poraa reikiä taulujesi ripustamista varten, muista pöräyttää se imuri käyntiin ennen kun käyt hoomoilasen näköisenä asemiin. Muuten saat kuulla asiasta kauemmin kun välttämättä tahtoisit.
 
perskyrpänen
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Että jos teet pesemättömästä kankaasta (värillisestä ) paidan, niin pese se ennen kuin lisäät siihen valkoisia perhosia.
oliks tää se tissipaita?
Oli. Voi suru. Ekassa pesussa se meni vaaleanpunaiseksi ja ajattelin, että ookoo, vaaleenpunaset perhoset ei oo pahat. Tokan pesun jälkeen se vaaleenpunainen on alkanut näyttää harmahtavalta.

varmaan tulee tehtyä uusi, jos se ei nyt yhtään puhdistu.
ai se oli ite tehty, minusta tosi hieno, ei niistä tisseistä mulle niinkään väliä. hieno! :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Että jos teet pesemättömästä kankaasta (värillisestä ) paidan, niin pese se ennen kuin lisäät siihen valkoisia perhosia.
oliks tää se tissipaita?
Oli. Voi suru. Ekassa pesussa se meni vaaleanpunaiseksi ja ajattelin, että ookoo, vaaleenpunaset perhoset ei oo pahat. Tokan pesun jälkeen se vaaleenpunainen on alkanut näyttää harmahtavalta.

varmaan tulee tehtyä uusi, jos se ei nyt yhtään puhdistu.
ai se oli ite tehty, minusta tosi hieno, ei niistä tisseistä mulle niinkään väliä. hieno! :)
Mitä! Minun mielestä ne tissit oli tietty pääasia!!! :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Että jos teet pesemättömästä kankaasta (värillisestä ) paidan, niin pese se ennen kuin lisäät siihen valkoisia perhosia.
oliks tää se tissipaita?
Oli. Voi suru. Ekassa pesussa se meni vaaleanpunaiseksi ja ajattelin, että ookoo, vaaleenpunaset perhoset ei oo pahat. Tokan pesun jälkeen se vaaleenpunainen on alkanut näyttää harmahtavalta.

varmaan tulee tehtyä uusi, jos se ei nyt yhtään puhdistu.
ai se oli ite tehty, minusta tosi hieno, ei niistä tisseistä mulle niinkään väliä. hieno! :)
Mitä! Minun mielestä ne tissit oli tietty pääasia!!! :eek: :eek:
Laita ens kerralla ne paremmin esille, että muutkin tajuaa.. Kato joku voi muuten luulla että esittelet paitaa. :xmas:
 

Yhteistyössä