Atkinsin dieetti paras painoaan pudottaville naisille

Ihan hyvälle kuulostais tuo nopee pudotus :p

Mä kerran yritin alottaa tota vähähiilarista syömistä, mutta se kaatu muutamassa päivässä laiskuuteen ja armottomaan päänsärkyyn/pahoinvointiin. Laiskuuteen siinä, että mä en jaksanu tutkia ja lukea aihetta tarpeeks. En tienny mitä olis syöny jne.

Mutta jos sais valmiina kaiken tiedon eteensä ja päähänsä niin vois ehkä miettiä uusiks..
 
Kyllä tuolla saa painoa pudotettua ja hyvän olonkin itselleen, mutta kun se kaatuu niin se kaatuu rytinällä.. =)
Kyllästyin jatkuvaan munakkaaseeen aikoinaan aamiaiseksi, mutta olishan voinut soveltaa..
Kaivoin juuri esille muutama vuosi sitten ostamani Atkinsin kirjan.. nyt kun on äitiyslomalla niin on enemmän aikaa ja energiaa laatia ja noudattaa ruokalistaa.. :)
Olenkin saanut 8.5 kg vuoden vaihteesta tiputettua kaloreita laskemalla ja koska painoa on paljon tiputettavana, olen saanut ihan syödäkin.. ja muutamaa nutrauspäivää olen pitänyt.
Tarkoitus seuraavaksi olla Mehiläisellä pari viikkoa ja sitten vois laatia ruokalistaa Atkinsmaiseen tyyliin.. ;)
 
Hei,

Olen ollut vh-dieetillä jonkin aikaa, vaihtelevalla menestyksellä. Ensin painoa tippui hienosti ja reippaasti 9 kg. Siihen se sitten jäikin ja kyllästyin siihen, ettei paino enää tippunutkaan. Mistä saisin uuden motivaation ja innon laihdutukseen. Painoa pitää saada vielä pois ainakin 5 kiloa.

Auttakee, pliis.
 
Sama mulla että paino on jumissa.
7kg lähti tosi helposti pois mut nyt jumittaa pahasti. Motivaatiota vielä löytyy, mut en sit tiedä kuinka kauan jos tää jumitus vaan jatkuu eikä tapahdu mitään.
Mikä siis avuksi??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 09:54 Kata kirjoitti:
Mikä on mehiläinen???
Ohjeet tuolla linkin takana.. tuolla lähtee kiloja mutta tulee tietysti takaisinkin jos ei jatkossa katso mitä syö.. mutta hyvä kannuste jatkamaan..

http://personal.eunet.fi/pp/triuno/dieettiLok.html
=)
 
Mulla painon jumittuminen tarkoittaa sitä että paino pysynyt suunnilleen samoissa lukemissa nyt kk:n ajan jo. Toisena aamuna näyttää vaaka kilon vähemmän ja sitten taas jo seuravana päivänä kilon enemmän.
 
Mies35
Moro,

Joopa joo. Ite vedin Atkinssiä 3kk, putos 17kg ja vedin perään 4 viikkoa Mehiläistä, eli 2 kertaa koko homma läpi. Alotuspaino mula oli sata kiloa :ashamed:

Kokonaan lähti 30+kg ja on pysynyt ja arvot nyt kunnossa. Mulle sopi, ei välttämättä kaikille, ja ei edes ollut nälkä tuon mehiläisen aikana, mikä ihmetytty eniten. Mut ei kyllä ollu Atkinssonin aikanakaan, paitsi ekan viikon.

On makee olo :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 21:56 Vierailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 09:54 Kata kirjoitti:
Mikä on mehiläinen???
Ohjeet tuolla linkin takana.. tuolla lähtee kiloja mutta tulee tietysti takaisinkin jos ei jatkossa katso mitä syö.. mutta hyvä kannuste jatkamaan..

http://personal.eunet.fi/pp/triuno/dieettiLok.html
=)
Eli vaikuttaa sokerittomalta ja rasvattomalta(!) dieetiltä. Protskulla vaan mennään. Melkein kuin Atkinsin induktio, mutta ei kuitenkaan.

Kiva kun jutun lopussa on sitten Xenical-mainos... :whistle:
 
Mulla jumitus tarkoittaa sitä, että ensin paino tippui hienosti noin 9 kiloa ja siihen se sitten jäi. Mitään ei tapahtunut kuukauteen, vaikka söin samoilla ohjeilla edelleen ja hiihtokausi oli vilkkaimmillaan. Tästä johtuen aloin tuntea motivaatio-ongelmia. Nyt painiskelen motivaationi kanssa. Kaipaan teiltä, kanssakarppaajat, hyviä neuvoja motivaation uudelleen löytymiseen. Liikkuminen maistuu edelleen - vaihdoin sukset polkupyörään. Viittä kiloa toivon tippuvaksi...

 
MINTTU, oon sun kohtalontoveri! Jumi on ja on aina vaan...5-7 kg toivoisin vielä tippuvan.
Ajattelin jo kokeilla tota mehiläistä, mut aika rajulta se kuulostaa. Ainakin noi aamusyömiset on todella vähäiset ja mulla fyysisesti raskas työ, en usko aamua jaksavani noilla eväillä...
 
Kokemuksesta voin sanoa etten usko atkins dietiin. Paino lähtee alussa mutta alkaa junnamaan ja tulee helposti takaisin. Olen ollut painonvartioissa ja paino putosi neljässä kuukaudessa 24kg. Paino on pysynyt kurissa 1½ vuotta. :)
 
Tuleehan se taksin, jos alat hiilarimättöö vetään ;) Siis huonoja hiilareita tai turhia on parempi sana valinta.. Kaikki hiilarit ei musta ole turhia..(kasvikset, marjat sienet, maitotuotteet ym)
Itse en ole atkinsilla, mutta aloitin kyllä aika pitkälti samalla induktiolla joka atkinsissakin on...
Suosittelen vähä/hyvä hiilarista elämäntapaa kuitenkin se auttaa todellakin painon hallintaa!

 
Kertokaas millä tuo dieetin saa toimimaan, jos ei voi syödä punaista lihaa, eikä musta kahvi mene alas. :D B)

Tuohon jumiin on pakko nyt sanoa. Että se on ihan normaalia, että elimistö "lepää" välillä. Jumi voi kestää hyvinkin kolme kuukautta ja sitten paino lähtee taas laskuun. Jumin aikana kannattaa mielestäni keskittyä omaan hyvinvointiin (ja terveyteen) ja antaa oman mielen levätä stressaamatta siitä, ettei paino putoa. Kyllä se sieltä taas lähtee alamäkeen, kun on valmis siihen. Jaksuja jumittelijoille. :flower: <br><br>
 
Ljusalla on pointtia..Ja jumin syy voi edelleenkin olla myös se säästöliekki ja siihen ei sit välttämättä auta se että vähentää entisestään syömistä...Vaan ehkä lisääminen..rasvankin lisääminen joskus ;)
 
Kiitti ohjeista/tsemppauksesta, että jaksais tän jumimisen kanssa...ettei motivaatio katois.
Painonvartijat ei kiinnosta. Olen sillä ohjeistuksella pudottanut painoa 3 eri kertaa, joka kerralla noin 5 -8kg. Mut se miks se ei enää kiehdo mua, on se nälän tunne joka mulle jää pv-pointseja noudattaen ja en ole mikään himo kasvisten syöjä, ettei sit niilläkään saa näläntunnetta pois.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 17:05 los bullas kirjoitti:
Ljusalla on pointtia..Ja jumin syy voi edelleenkin olla myös se säästöliekki ja siihen ei sit välttämättä auta se että vähentää entisestään syömistä...Vaan ehkä lisääminen..rasvankin lisääminen joskus ;)
Jotkut sanoo, että parin päivän kunnon herkuttelulla on paino taas lähtenyt laskuun.
 
Jaa pitää mun jaksaa "jumitella! kolme kuukautta. Ottaa koville mulle, jolle ottaa koville jo kuukausi, kun ei tapahdu mitään... Painonvartijat ei onnaa multa. Mulla on jatkuva kalvava nälän tunne, jota ei kestä pitkään. Oon painonvartijoita kokeillut, mutta se vaatii multa supermotivaatioo juuri tuon nälän tunteen vuoksi. Täytynee sitkeästi vaan jatkaa näin. Kiitos neuvoista!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 17:17 Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla saa painoa pudotettua ja hyvän olonkin itselleen, mutta kun se kaatuu niin se kaatuu rytinällä.. =)
Kyllästyin jatkuvaan munakkaaseeen aikoinaan aamiaiseksi, mutta olishan voinut soveltaa..
Kaivoin juuri esille muutama vuosi sitten ostamani Atkinsin kirjan.. nyt kun on äitiyslomalla niin on enemmän aikaa ja energiaa laatia ja noudattaa ruokalistaa.. :)
Olenkin saanut 8.5 kg vuoden vaihteesta tiputettua kaloreita laskemalla ja koska painoa on paljon tiputettavana, olen saanut ihan syödäkin.. ja muutamaa nutrauspäivää olen pitänyt.
Tarkoitus seuraavaksi olla Mehiläisellä pari viikkoa ja sitten vois laatia ruokalistaa Atkinsmaiseen tyyliin.. ;)
Kuinka niin jatkuvaan munakkaaseen, et kyllä ole kovin hyvin tutustunut koko hommaan. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 14:40 karppaaja kirjoitti:
et kyllä ole kovin hyvin tutustunut koko hommaan. :LOL:
Harva tutustuu. Johtopäätöksiä tehdään parin päivän tai kuukauden perusteella ajattelematta, että karppaus voi todellakin pistää ruokapöydän kokonaan uusiksi ja sellaiseen sopeutuminen vie aikaa sekä mieleltä että kropalta. Kroppa ihastuu yleensä nopeammin kuin mieli :D

Eipä tää silti mitään salatiedettä ole. Mun mielestä on jokseenkin huvittavaa, että iso osa esim. työkavereista (kaikki eivät tiedä karppauksestani, harva tietää toistensa ruokavaliot..) ihastelee mun Terveellisiä(!) lounaseväitä. Eli päällisin puolin ruokani näyttää myös rasvattoman jugun ja ruikkarin syöjien mielestä hyvältä ;)
 

Yhteistyössä