Auditor, miksi laitat tekstiviestit...

muille minusta, soitat ihmisille ketä tunnen ja levität kuvia ympärille mitä tänne laitan ja valehtelet asioita mitä ei ole? Varma luulet etten saa selville ikinä? Muumit sinulla karanneet jo ajat sitten laaksosta näköjään. Rikosilmoitus lähti viime viikolla. (n) Tuntuu joskus voiko edes olla totta että nuin ,,epäterveet,, ihmiset voikaan olla olemassa.
 
vierailija
En ole mikään suuri Milanna fani mutta tuo on jo todella sairasta mitä sulle on tehty.
Laittaa oikeasti miettimään miten sairaita ihmisiä tässä maailmassa oikein ja moni näköjään eksyy matkalla tännekin.
Olen pahoillani siitä mitä joudut käymään läpi nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En ole mikään suuri Milanna fani mutta tuo on jo todella sairasta mitä sulle on tehty.
Laittaa oikeasti miettimään miten sairaita ihmisiä tässä maailmassa oikein ja moni näköjään eksyy matkalla tännekin.
Olen pahoillani siitä mitä joudut käymään läpi nyt.
Pahastikin sairaita. Tämä vain tuli ensiksi shokkina, mutta sitten oli helpotus kun sain selville että taas tämä yrittää epätoivoisesti jotain aiheuttaa ja taas onnistumatta, jos nyt saadaan sen kuuriin.
 
En ole mikään suuri Milanna fani mutta tuo on jo todella sairasta mitä sulle on tehty.
Laittaa oikeasti miettimään miten sairaita ihmisiä tässä maailmassa oikein ja moni näköjään eksyy matkalla tännekin.
Olen pahoillani siitä mitä joudut käymään läpi nyt.
Olen samaa mieltä.
Minunkaan ei tartte olla "Milanna- fani", minun ei tartte tykätä kirjoituksistaan, elämäntyylistään, arvomaailmastaan jne, mutta minun ei myöskään tartte Milannaa erikseen seurata, stalkata tai häiriköidä.
 
vierailija
muille minusta, soitat ihmisille ketä tunnen ja levität kuvia ympärille mitä tänne laitan ja valehtelet asioita mitä ei ole? Varma luulet etten saa selville ikinä? Muumit sinulla karanneet jo ajat sitten laaksosta näköjään. Rikosilmoitus lähti viime viikolla. (n) Tuntuu joskus voiko edes olla totta että nuin ,,epäterveet,, ihmiset voikaan olla olemassa.
No mitä se Auditor on sitten valehdellut?
 
vierailija
En voi kertoa, mutta se valehteli jopa yhteen firmaan asioita minusta, eli nyt vaan pitäisi tälläiset tapaukset laittaa kuuriin, ei ole ensimmäistä kerta kun se tekee minulle jotain vastavaa, ehkä se luuli että saa loputtomin tehdä mitä lystää toiselle, nyt se loppuu tulee :).
Ahaa, meidän pitäis siis uskoa että Audiator on valehtelija pelkästään sun sanaan luottaen. Entäpä jos se oletkin sinä joka valehtelet että audi valehtelee?
 
vierailija
Ahaa, meidän pitäis siis uskoa että Audiator on valehtelija pelkästään sun sanaan luottaen. Entäpä jos se oletkin sinä joka valehtelet että audi valehtelee?
Ei sinun tai kenenkään ole pakko uskoa yhtään mitään jos siltä tuntuu, pointti on siinä ettei tuo henkilö ole ihan terve kun ahdistelee ja häiriköi random ihmistä noin. Vai onko se sinusta normaalia?
En itsekään ole mikään Milannan suuri ystävä mutta eihän tuo ole normaalia.

Sitä paitsi, eiköhän poliisit saa selville mikä on totta ja mikä ei. En oikein jaksa uskoa että Milanna tekisi rikosilmoituksen perustuen vilkkaaseen mielikuvitukseensakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
vierailija
Ei sinun tai kenenkään ole pakko uskoa yhtään mitään jos siltä tuntuu, pointti on siinä ettei tuo henkilö ole ihan terve kun ahdistelee ja häiriköi random ihmistä noin. Vai onko se sinusta normaalia?
En itsekään ole mikään Milannan suuri ystävä mutta eihän tuo ole normaalia.

Sitä paitsi, eiköhän poliisit saa selville mikä on totta ja mikä ei. En oikein jaksa uskoa että Milanna tekisi rikosilmoituksen perustuen vilkkaaseen mielikuvitukseensakaan.
Ahdistelu ei tietenkään ole normaalia mutta sitä ei välttämättä ole tapahtunut. Audiator ei välttis ole levitellyt mitään tai ainakaan valheita ja Milanna ei välttämättä ole tehnyt rikosilmoitus. Ehkä hän heittää vaan läppää.
 
Tuollaiset ihmiset ovat ihan perseestä :mad:
Kyllä on itsellä köyhä elämä ja todella paha olla , että alkaa toisia tahallaan kiusaamaan. :mad:
 
vierailija
Ahdistelu ei tietenkään ole normaalia mutta sitä ei välttämättä ole tapahtunut. Audiator ei välttis ole levitellyt mitään tai ainakaan valheita ja Milanna ei välttämättä ole tehnyt rikosilmoitus. Ehkä hän heittää vaan läppää.
No sittenhän on hyvä vaan jos tuo olisi totta, se tarkoittaisi että a) Täällä ei olekaan niin sairasta tapausta joka aiheuttaa noin ikävää päänvaivaa ja b) Milannalla on vilkas mielikuvitus ja vähän tekemistä (tätä vaihtoehtoa tosin epäilen suuresti koska hänellä on kuitenkin monta lasta).

Mä olen se henkilö joka aiemmin provosi Milannaa ja kirjoitteli hänelle mm. hänen hiuksistaan, mutta täytyy tunnustaa että tämä viestiketju ja se miten se kyseinen auditor kirjoitteli toisaalla hänelle avasi silmäni.
 
vierailija
Jos tänne kuviaan postaa, ne on kaikkien käytettävissä.

Ei, vaan ne ovat katsottavissa.
Tekijänoikeudet ovat kuvan ottajalla eivätkä ne julkaisemalla siirry kuvan katsojalle.
Kuvan käyttö tekijää tai kuvassa olijoita halventavalla tai loukkaavalla tavalla on oma rikoksensa.
Tänne ei myöskään saa laittaa mitään muita kuin itse ottamiaan kuvia. Muiden laittaminen on rikos.
 
muille minusta, soitat ihmisille ketä tunnen ja levität kuvia ympärille mitä tänne laitan ja valehtelet asioita mitä ei ole? Varma luulet etten saa selville ikinä? Muumit sinulla karanneet jo ajat sitten laaksosta näköjään. Rikosilmoitus lähti viime viikolla. (n) Tuntuu joskus voiko edes olla totta että nuin ,,epäterveet,, ihmiset voikaan olla olemassa.
Kiitos Milanna,

Tämä kuuluu työhöni.
Ja, se mitä kerrot minusta ja tapahtuneesta ko. Helsinki ja Milannan laukut.
Keskustelu käytiin juuri hänen kanssaan
Valikoimme yhden heidän joukostaa antamiesi tietojen mukaan.

Tarkistimme silloin vain "hänet" oliko hän se "tuttu" myyjä, josta olet kertoillut täällä jo aiemmin.

Tästä eteenpäin.
 

Yhteistyössä